فورت مایرز خانه سالمندان است که دولت در جایگاه سوم COVID-19 تعداد مرگ

فرانک Gluck فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 8:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 26, 2020مقامات دولتی می گویند حدا

توسط ABTINNEWS در 6 تیر 1399

مقامات دولتی می گویند حداقل 30 نفر کشته شده اند از COVID-19 در فورت مایرز خانه سالمندان سوم-بالاترین مرگ و میر تعداد برای مدت طولانی زندگی تسهیلات در دولت است.

صاحب صفحه توانبخشی و مرکز بهداشت و درمان, با این حال اختلافات آن اعداد.

180 تخت تاسیسات واقع در نزدیکی صفحه زمینه مسیرهای دو Miami-Dade County تسهیلات مراقبت دراز مدت است که باید دیده 33 و 40 و میر پس از شروع این بیماری همه گیر کوروناویروس با توجه به داده ها از وزارت بهداشت. دیگر هیچ جنوب غربی فلوریدا خانه سالمندان می آید نزدیک به این اعداد و ارقام.

بیشتر: خانه سالمندان کارگران گفته شد که آنها نمی نیاز به تجهیزات ویژه به دلیل coronavirus وارد نشده بود. روز بعد مثبت وجود دارد موارد

ویلیام بوید که برای سود مرکز, مدیر, کاهش یافته است به نظر و به جای مراجعه به اخبار مطبوعات به نیویورک-بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت.

جف تامپسون سخنگوی این شرکت گفت: 14 نفر از ساکنان فوت در این مرکز; یکی دیگر از هشت سالگی درگذشت در حالی که از دریافت درمان در بیمارستان و هشت برای درگذشت "دلایل نامربوط به COVID-19."

"ما برای گسترش عمیق ترین تسلیت به خانواده هایی که از دست عزیزان خود را," او گفت:. "اکثر مردم در خانه بودند بیش از 90 سال سن دارد و آنها در آسایشگاه و مراقبت تسکینی واحد که بدان معنی است که آنها بسیار بیمار از شرایط دیگر است."

تامپسون گفت: او نمی تواند به حساب اختلاف در تسهیلات این تعداد در مقایسه با دولت حساب کند. دولت گزارش به روز رسانی بارگیری در این هفته می گوید: اطلاعات گزارش شده به وزارت اطلاعات اپيدميولوژيک مجموعه سیستم را از طریق بخش تماس با ردیابی تلاش برای مثبت COVID-19 موارد است.

به عنوان این هفته 68 ساکنان خانه سالمندان به حال آزمایش مثبت برای COVID-19. تامپسون گفت: "بسیاری" از بهبود بیماری خود را نشان داد و یا هیچ نشانه ای از ویروس.

مراقبت دراز مدت امکانات خانه کسانی که بیشتر در معرض COVID-19 و باید به حساب برای تقریبا نیمی از مرگ و میر ناشی در فلوریدا, با توجه به حالت چهره. و این اعداد و ارقام تنها در ماه گذشته منتشر شد و پس از چند رسانه شکایت کرد برای آن در حالت باز سوابق قانون است.

سن تفکیک برای همه شناخته شده است 3,327 موارد منجر به مرگ در فلوریدا کمک می کند تا داستان. به تاریخ 36 درصد شامل افراد 85 سال و بالاتر; یکی دیگر از 28 درصد بين 75 و 84; و 21 درصد بین 65 و 74.

حدود 1,750 ساکنان و کارکنان از تسهیلات مراقبت دراز مدت فوت کرده اند در فلوریدا, با توجه به وزارت امور خارجه داده های سلامت. اما 11 ساکنان بودند.

حداقل 107 بودند در Lee County خانه های پرستاری و کمک امکانات زندگی. یکی بود یک کارمند از فورت مایرز توانبخشی و پرستاری مرکز. در Collier, 37 ساکنان طولانی مدت مراقبت از ساکنان فوت کرده اند.

صفحه مرکز توانبخشی که قبلا شناخته شده به عنوان سایه استراحت و مراقبت است برای سود تسهیلات خدمات که شامل بیماری آلزایمر مراقبت HIV مراقبت و مراقبت از خانقاه. آن را می پذیرد مدیکر و مدیکید. آن روزانه به میزان $247 یک نرخ استاندارد برای خانه های سالمندان.

بیشتر: بیماری همه گیر کوروناویروس اسپرز جنگ بر سر پول و قدرت و ایمنی در فلوریدا خانه های پرستاری

مدیکر اعطا صفحه مرکز توانبخشی زیر میانگین دو نفر از پنج ستاره به صورت کلی با کیفیت.

آن را به طور متوسط از یک کیسه مخلوط از رتبه بندی از جمله پنج ستاره امتیاز برای مراقبت از بیمار, میانگین امتیاز سه ستاره به صورت کلی تعداد نیروی انسانی و یک مقدار زیر متوسط یک ستاره برای سلامت خود و استناد.

صفحه توانبخشی تا به حال 12 سلامت, استناد, با توجه به مراکز مدیکر و مدیکید خدمات. که حدود دو برابر فلوریدا متوسط است.

جدید ترین استناد اتفاق افتاده است در ماه ژانویه پس از بازرسان به این نتیجه رسیدند تسهیلات انجام نمی به اندازه کافی برای جلوگیری از دو بیماران در معرض خطر از سقوط. هر دو سقوط کرد و نیاز به درمان در بیمارستان بخش اورژانس با توجه به گزارش.

فلوریدا آژانس برای مدیریت بهداشت و درمان که مقررات مربوط به خانه های سالمندان به تصویب یک قانون در این ماه نیاز به تمام خانه سالمندان کارکنان به آزمایش می شود هر دو هفته آغاز ژوئیه 7. کسانی که نمی مطابق صورت جریمه و/یا از دست دادن خود را عامل مجوز.

خانه سالمندان گفت: 52 کارکنان آزمایش مثبت برای رمان coronavirus این سال است. که تقریبا یک سوم از کارکنان آن است. یازده در حال حاضر در قرنطینه و در انتظار نتایج آزمون تاسیسات نماینده است.

تست بیشتر کمک خواهد کرد که شناسایی کارکنان که ممکن است نشان دادن علائم COVID-19 اما قادر به گسترش این ویروس به کسانی که آنها را در حال مراقبت از کارشناسان می گویند.

اما حتی است که به احتمال زیاد به اندازه کافی گفت: Brian Lee, مدیر اجرایی تگزاس مبتنی بر خانواده ها برای مراقبت بهتر از یک گروه حمایت برای ساکنان خانه سالمندان. لی همچنین سابق مراقبت دراز مدت بازرس برای وزارت فلوریدا سالمندان امور.

"کارکنان به طور منظم در حال رفتن به Publix یا کاستکو و یا فقط رفتن به میله, رستوران ها, et cetera," لی گفت. "آنها می توان برداشت تا این ویروس بدون اطلاع آنها و آوردن آن را به عقب. آنها بدون علامت و افشای آن را به ساکنان است."

بیشتر: فلوریدا نزدیک شدن به هدف خود از تست تمام خانه سالمندان زندگی کمک ساکنان و کارکنان برای COVID-19

لی که نا آشنا با صفحه توانبخشی تعداد و وضعیت گفت: امکانات مختلف ممکن است laxer بیش از دیگران در زیر دستورالعمل های ایمنی.

کریستین نزدیک مدیر ارتباطات فلوریدا مراقبت های بهداشتی انجمن پرستاری صفحه اصلی گروه حمایت گفت: قوی تر تست در خانه های سالمندان غیر ممکن بود در روزهای اولیه از این بیماری همه گیر نیست چرا که به اندازه کافی تست در دسترس بودند.

به عنوان آزمون پیشرفت کرده است و دیگر اقدامات ایمنی اجرا شد نرخ COVID-19 مثبت است plateaued, Knapp گفت.

به عنوان روز پنج 1,465 زمان ساکنان فلوریدا در دراز مدت مراقبت از امکانات حال آزمایش مثبت برای coronavirus و یا در حدود 1 درصد به دولت و وزارت بهداشت ، که از 1,641 یک ماه قبل است.

اما تعداد دراز مدت تسهیلات کارکنان که مثبت رشد کرده از 2,029 ماه گذشته به 2,517.

گذشته از این دولت جدید دستور تامپسون گفت که تمام ساکنان و کارکنان آزمایش شده اند هر چند او پاسخ نمی دهند وقتی پرسید که چگونه است که اغلب اتفاق افتاده است.

بیشتر: دو سوم از فلوریدا خانه سالمندان زندگی کمک ساکنان و کارکنان آزمایش شده اند برای COVID-19

اما او اشاره کرد که آن را نشانی تعیین شده COVID-19 واحد به این معنی نیست که تمام بیمارانی که تست مثبت باید برای رفتن به بیمارستان.

"خانواده از ساکنان باید بدانید که ما به دنبال همه سی دی, سیستم مدیریت محتوا (مدیکر) و وزارت بهداشت دستورالعمل," او گفت:.

فرانک Gluck است ناظر خبرنگار با اخبار مطبوعات و ناپل اخبار روزانه. اتصال با او در fgluck@news-press.com و یا در توییتر @FrankGluck.

آخرین مطالب