فورت مایرز شرکت می رود از ساخت کمربند ایمنی برای ساخت ماسک صورت برای ایالات متحده بیمارستان

چارلز Runnells فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 10:44 AM EDT May 9, 2020تا هفته گذشته فورت مایرز شرکت امن-بند

توسط ABTINNEWS در 25 فروردین 1399

تا هفته گذشته فورت مایرز شرکت امن-بند ساخته شده و کمربند ایمنی و دیگر تجهیزات ایمنی برای چرخ دستی های خرید و تفریحی پارک ،

دیگر نه. با شروع این هفته امن-بند روشن به نوع دیگری از تجهیزات ایمنی — که به شدت مورد نیاز توسط ایالات متحده بیمارستان ها و مراقبت های بهداشتی و امکانات در طول coronavirus بحران است.

آنها در حال ساخت ماسک صورت.

صاحب پل Giampavolo از شمال ناپل می گوید او می خواهد به انجام آنچه او می تواند برای کمک به این کشور در آن زمان نیاز است. همه از ماسک اهدا خواهد شد.

"همه کوتاه — منظورم این نیاز در کشور است که میلیون ها نفر از ماسک" Giampavolo می گوید. "بنابراین بسیاری از مردم در حال انجام این کار است.

"هنوز بسیاری از مردم ماشین آلات دوخت در ایالات متحده, اما آنهایی که باید همه تن به تن در, از آنچه که من خوانده ام و آنچه که من دیده ام. بنابراین ما میخوایم انجام بهترین ما می توانیم شما می دانید؟"

Giampavolo فرستاده بیشتر از کارمندان این شرکت هفته گذشته به خانه با ماشین آلات دوخت: یا قابل حمل ماشین آلات صنعتی از جنوب فورت مایرز کارخانه یا خانه ماشین آلات این شرکت خریداری آنلاین فقط به ماسک. آنها با استفاده از پارچه های اهدا شده توسط کرافت-فروشگاه های زنجیره ای مایکلز.

ایده این است برای نگه داشتن کارکنان در خانه امن به جای کار در شرکت نسبتا شلوغ حدود 40 ، 000 فوت مربع کارخانه در Jetport تجارت پارکوی.

Giampavolo می بیند دو مزایای از تعویض به صورت ماسک: او را به کمک کردن در این کشور حرفه ای پزشکی و همچنین خود کارکنان — بیش از 20 نفر که در غیر این صورت از کار در طول شیوع کروناویروس.

"ما در حال نگه داشتن آنها را امن و ما در حال نگه داشتن آنها کار می گوید:" Giampavolo رئیس و بنیانگذار شرکت. "آنها می توانند چیزی خوب است. ما می توانید انجام دهید چیزی خوب است."

Giampavolo انتظار دارد که به حدود 3000 ماسک یک روز و شروع به حمل و نقل آنها را در روز جمعه. او شروع فورت مایرز و ناپل منطقه بیمارستان و مراقبت های بهداشتی و امکانات از جمله اول خود را حمل و نقل به لی سلامت سیستم است.

لی سلامت سخنگوی مریم بریگز می گوید: این ماسک بسیار قدردانی توسط سیستم بیمارستان که نیاز آنها را برای کارکنان و بیماران و بازدید کنندگان است.

"ما هیجان زده بدیهی است که با سخاوت و جامعه سخاوت از طریق همه از این بیماری همه گیر" بریگز می گوید. "این درست است واقعا شگفت انگیز برای دیدن همه گرد هم می آیند."

لی سلامت را ارزیابی ماسک پس از حمل و نقل و تصمیم می گیرید که در آن به بهترین ارسال آنها بریگز می گوید. اما او مطمئن نیست که آنها خواهید بود با استفاده از آنها — به ویژه هنگامی که ماسک در حال اجرا هستند کم در بين خود معمول عرضه محموله.

"هر کس با پوشیدن یک ماسک تمام وقت در حال حاضر" بریگز می گوید. "این قطعا می تواند یک راه یا دیگری. ... آنها قطعا نه هدر برود."

ماسک نمی فولاد-درجه ماسک مانند در خواست N95s به طوری که آنها نمی تواند مورد استفاده قرار گیرد در طول عمل جراحی و یا مکان های آماری قرار گرفتن در معرض مایعات بدن و یا خطرناک مایعات انتظار می رود. آنها ساخته شده از سه لایه پنبه ای و طراحی شده برای استفاده در زمانی که مورد تایید FDA ماسک در دسترس نیست.

مایکل اهدا همه دستگاه-پارچه قابل شستشو و به احتمال زیاد donate بیشتر از یک بار آنها را اجرا می گوید Michaels مدیر روابط عمومی مالوری اسمیت. به پایان رسید ماسک را یک ارزش حدود $60,000 او می افزاید.

"750 پیچ و مهره رفت و به آنها" اسمیت می گوید. "به طوری که آنها در حال ساخت یک تن از ماسک است."

اهدای بخشی از یک تلاش در سراسر کشور از کون با توجه به یک شرکت مطبوعاتی. مایکل اهدا کرده است $1 میلیون ارزش پارچه به بیش از 70 سازمان برای ایجاد ماسک برای ایالات متحده بیمارستان.

Giampavolo می گوید کارکنان خود را بیشتر از زن "stitchers" شروع به پریدن کرد در این فرصت به ماسک. و او نمی تواند آن را انجام دهد بدون مهارت های خود را. هیچ یک از شرکت stitchers می خواستم به مصاحبه برای این مقاله ،

"ما هرگز ساخته ماسک قبل از" Giampavolo می گوید. "بنابراین ما واقعا با اتکا بر کارکنان ما. آنها ماهر stitchers. قبل از آنها آمد برای ما کار می کنند, آنها احتمالا ساخت مناسب و انواع پوشاک. آنها بسیار ماهر زنان است. آنها واقعا خوب است.

"هنگامی که ما این ایده را برای ما به ارمغان آورد در انواع الگوهای. و آنها فقط بیش از آن."

Giampavolo می گوید او نمی خواست به اخراج کارکنان خود را در طول coronavirus بحران است. به این ترتیب آنها می توانند اقامت شلوغ و تحقق یک نیاز است.

بدون هر گونه پول در حال آمدن از صندلی و کمربند فروش آن متوقف شده در طول بحران -- او می گوید که امیدوار به دریافت وام از دولت فدرال چک حفاظت از برنامه به پرداخت به کارگران است.

"ما میخوایم آن را به عنوان طولانی به عنوان ما می توانیم" Giampavolo می گوید. "ما می خواهیم به نگه داشتن کار."

به منظور ماسک, ایمیل, شرکت در masks@safestrap.com.

اتصال با این خبرنگار: چارلز Runnells (Facebook), @charlesrunnells (توییتر) @crunnells1 (Instagram)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن