سابق سیمپسون مربی فوتبال فروشگاه, مدیر متهم به آزار جنسی از یک جزئی

اتان هانسون ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 11:25 AM EDT Jul 1, 2020یان توماس اندرسون که به طور خلاصه شد سر مربی سیم

توسط ABTINNEWS در 11 تیر 1399

یان توماس اندرسون که به طور خلاصه شد سر مربی سیمپسون دانشگاه, فوتبال زنان, تیم, چهره اتهام آزار جنسی یک جزئی.

Anderson, 33, است, متهم به آزار جنسی کودکان را ایجاد و در اختیار داشتن کنترل پورنوگرافی کودکان کاذب personation تماس با جزئی به قصد اظهار نظر جنسی و جرم دو فقره از باتری.

او دستگیر شد 18 ژوئن منتشر شد و پس از ارسال 50000 دلار وثیقه در ژوئن 19, پرونده های دادگاه نشان می دهد.

رکورد افکن است خودداری نام و بالقوه شناسایی اطلاعات در مورد اتهام قربانی. توسط سیاست های, روزنامه نیست نام قربانیان تجاوز جنسی.

اندرسون استخدام در سیمپسون در جولای 2018. او با بازی فوتبال در دانشگاه ایالتی سن خوزه. او موفق به دریافت یک دعوت نامه برای بازی در MLS تیم شیکاگو آتش قبل از آسیب به پایان رسید هر فرصتی از بازی فوتبال حرفه ای با توجه به سیمپسون دو و میدانی دانشگاه آزادی مطبوعات.

حدود یک ماه پس از استخدام اندرسون و دیگر هیچ مربی در سیمپسون. روشن است که چه چیزی منجر به اندرسون را به خروج.

سیمپسون دانشگاه افسر ارشد عامل رابرت تغییر ناگهانی گفت: از طریق ایمیل "این است که دانشگاه را از سیاست به نظر نمی در هر زمان و یا کارمندان سابق."

با توجه به گزارش پلیس اندرسون ملاقات ادعا قربانی در حالی که او مدیریت فوتبال Kraze یک بوتیک, فوتبال, فروشگاه تجهیزات در ردینگ.

اندرسون شروع به جعل هویت یک بازیکن بسکتبال از عمده برنامه های ملی به منظور توسعه یک رابطه نزدیک با قربانی پلیس گزارش گفت:. رکورد افکن است نه نامگذاری این بازیکن را به دلیل تحقیقات نشان نمی دهد او درگیر شد و یا حتی آگاه اندرسون را به اتهام اقدامات در هر راه.

اندرسون ادعا کرد او می دانست که این بازیکن به دلیل ارتباط خود را با آن کالج, فوتبال, تیم, پلیس می گویند. با توجه به گزارش پلیس او شروع به جمع آوری این بازیکن امضا یادگاری. موارد خواهد بود بسته بندی و صحنه را به نگاه به عنوان اگر ورزشکار شد ارسال به قربانی هدیه از طریق فوتبال Kraze محققان گفت.

نما به عنوان بازیکن بسکتبال اندرسون گفته شروع درخواست استخراج عکس از قربانی و هنوز هم نما گفته قربانی به دنبال یک رابطه با اندرسون گزارش پلیس گفت:.

بین ماه های نوامبر 2019 و مارس سال 2020 اندرسون متعهد به اتهام تجاوزات جنسی در موارد متعدد با توجه به گزارش پلیس.

اندرسون و قربانی ارتباط آنلاین با استفاده از Xbox Live, Snapchat, Instagram, Facebook, Facebook Messenger, ایمیل و Life360 پلیس گزارش گفت:.

اندرسون نیست پاسخ به پیام های متعدد به دنبال نظر.

کسی که پاسخ تلفن در ردینگ فوتبال Kraze گفت: Anderson دیگر کار می کند وجود دارد اما کاهش یافته است می گویند اگر او می خواهم از کار اخراج شده است. کسی که در فروشگاه دفتر شرکت کاهش یافته بود. هر دو کاهش یافته است به ارائه نام خود را. اندرسون است که هنوز هم به عنوان ذکر شده, فروشگاه, دستیار مدیر, همراه با یک بیوگرافی در وب سایت شرکت.

اندرسون بعدی دادگاه ظاهر این است که برنامه ریزی شده برای ماه ژوئیه 24.

اتان هانسون برای آغاز به کار ردینگ رکورد افکن پس از چهار سال با لس آنجلس اخبار روزانه به عنوان یک مترجم آزاد است. خود را پوشش شامل کار NCAA مسابقات بسکتبال زنان در ساوث بند ایندیانا و نوشتن در مورد St. Louis Rams' حرکت به لس آنجلس با شهرستان ونتورا ستاره. او شروع به کار خود را به عنوان یک play-by-play برای پخش لا پیرس کالج از 2011-2017. او را دنبال کنید در توییتر @EthanAHanson_RS.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب