سابق فورت مایرز شهردار شکایت توسط برادر بیش بیل اسمیت, Inc. رهبری

دیوید Dorsey فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 5:24 PM EDT May 13, 2020سابق فورت مایرز شهردار ویلبر اسمیت بود

توسط ABTINNEWS در 26 فروردین 1399

سابق فورت مایرز شهردار ویلبر اسمیت بود شکایت کرد توسط برادر کوچکترش ارل اسمیت در روز دوشنبه اتهامات او بازنویسی شرکت آیین نامه و ترویج خود را به مدیر عامل این سال از بیل اسمیت, Inc., که مبادرت به فروش لوازم و یکی از این شهر طولانی ترین در حال اجرا شرکت.

ارل اسمیت ثبت شکایت علیه ویلبر و Melonie اسمیت فقط قبل از 3 p. m. روز شنبه ادعا تقلب برای نقض این شرکت قرارداد و "نادرست مدیر عملیاتی و مدیریت مالی خانواده و کسب و کار."

ویلبر و ارل پدر بیل اسمیت تاسیس این شرکت در سال 1954 در فورت مایرز. از آن پس رشد کرده است به هفت مکان در لی و ذغال سنگ استان ها با یک ترکیب 120 کارکنان.

بیل اسمیت درگذشت در سال 2011.

ارل اسمیت مشغول به کار در شرکت پدر برای 39 سال قدمت به ژانویه سال 1971. او اجرای این شرکت در حدود 32 سال است.

ارل ادعا ویلبر اسمیت دستور ختم تمام کارکنان غیر از چند سرپرستان به دلیل COVID-19 بحران به دلیل سود او خواهد دریافت که از نظر مالی.

ویلبر اسمیت رد این اتهامات.

"ما محافظت هر کارمند" ویلبر اسمیت گفت. "نه یک کارمند اخراج شده. و سخاوتمندانه بیمار زمان اضافه شده است به حالت عادی بیمار زمان اگر چه ما تا به حال هیچ کارکنان تست مثبت برای کوروناویروس. این بسیار غم انگیز است که برادر من خواهد توسل به کاملا نادرست اتهام به ما درمان کارکنان ما. که کاملا و به صراحت نادرست است. و او آن را می داند."

بیشتر: جنوب غربی فلوریدا فروشگاه های مواد غذایی را در استخدام های جدید, دیدن جمعیت زیادی به عنوان موج تقاضا در میان بیماری همه گیر کوروناویروس

ارل اسمیت نمی تواند نظر رسیده است. خود را وکیل لئون پتریکیس از مرجان Gables نیز نمی تواند نظر رسیده است.

ویلبر اسمیت که در خدمت به عنوان شهردار فورت مایرز در 1988-1996 گفت که او یاد گرفته در مورد طرح دعوی در دادگاه از اخبار مطبوعات روز دوشنبه بعد از ظهر. او کاهش یافته است به اظهار نظر در مورد تلاش برای حل و فصل اختلاف با برادر خود را قبل از گرفتن شکایت کرد.

"این مایه تاسف است که برادر من به دنبال اقدام قانونی برای خنثیسازی سازماندهی مجدد از لایحه Smith, Inc. توسط اکثریت سهامداران" ویلبر اسمیت گفت. "اقدامات اصلاح آیین نامه مورخ به سال 1959 و انتصاب من به عنوان مدیر عامل تایید شده توسط شرکت ما مشاوره حقوقی از طریق هندرسون فرانکلین Starnes و هولت به عنوان به خوبی به عنوان وکیل خارج کشور هلند و شوالیه.

بیشتر: مدرن 'McDentists' را با استفاده از مشخصات بالا املاک و مستغلات

و: فورت مایرز طلا و جواهر تعطیل قبل از اینکه خواسته برای محافظت از مشتریان تغییر برای فروش آنلاین

"ارل باقی می ماند به عنوان رئیس جمهور و امیدوارم او در ادامه به عملکرد مثبت و معنی دار راه. امیدوارم او را بیش از خود احساسات صدمه دیده و همچنان فعال و مولد افسر بیل اسمیت, Inc.

در غیر این صورت من بسیار با اعتماد به نفس اگر مطمئن نیست که تمام اقدامات صورت گرفته بودند حقوقی و قانونی مجاز است. صرف نظر از این خانواده اختلافات بیل اسمیت, Inc., ادامه خواهد داد به ارائه محصولات عالی و خدمات به مشتریان ما. آن را نمی خواهد تحت تاثیر قرار راه کسب و کار ما در عمل به گذشته 66 سال است."

ارل اسمیت خواستار حذف او از برادر به عنوان مدیر عامل در 21 صفحه طرح دعوی در دادگاه واصل در بیستم قضایی دادگاه مدار.

اتصال با این خبرنگار: David دورسی (Facebook), @DavidADorsey (توییتر).



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن