سابق مربیان بابی Bowden, دیو Wannstedt به اشتراک گذاری قدردانی برای همین Shula

آدم فیشر و جیم هنری ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 2:34 PM EDT آوریل 4 سال 2020سابق NFL head coach دیو Wannstedt ی

توسط ABTINNEWS در 15 اردیبهشت 1399

سابق NFL head coach دیو Wannstedt یک دیرین ناپل اقامت به یاد سابق میامی دلفین ها مربی دان Shula به عنوان یک افسانه که تا به حال تاثیر عمیقی بر NFL و شهر میامی است.

"میراث صحبت می کند برای خود" Wannstedt گفت. "در یک محل است که سال های بسیاری برای برنده شدن در این بازی که او برنده شد و قهرمانی آن اتفاق نمی افتد. شده اند وجود دارد بسیاری از مربیان بزرگ است که حفظ نمی تواند موفقیت را مانند ایشان ندیدم. به عنوان یک مربی سابق من واقعا باید به درک که."

Shula گذشت در خانه اش صبح روز دوشنبه. او 90.

در طول Shula 26 سال به عنوان مربی دلفین ها او برنده 257 بازی از جمله دو سوپر کاسه — یکی بودن تنها تیم شکست نخورده تمام وقت در سال 1973. Shula هنوز هم می ایستد به عنوان تمام وقت winningest مربی در NFL تاریخ با 328, 10 پیش از جورج هالاس و 55 برنده جلوتر از بیل Belichick.

Wannstedt در زمان بیش از دلفین ها در سال 2000 فقط چهار سال پس از Shula بازنشسته شد اما او در تعامل با سالن از شهرت مربی بازگشت بسیار دورتر.

به عنوان دفاعی هماهنگ کننده در دانشگاه میامی از 1986-88, Wannstedt شرکت دلفین اردوگاه سعی کنید انتخاب کنید تا مانور تمرین برای بهبود طوفان است. آنچه اکثر مردم نمی دانند این است که Wannstedt کار کرده و Shula برای یک زمان کوتاه است.

پس از سال 1988 فصل با طوفان Wannstedt مصاحبه با Pittsburgh Steelers مربی چاک Noll برای linebackers مربی موقعیت. Wannstedt به نام Shula او گفت او می خواست برای شکستن به NFL و خواسته دلفین ها' مربی برای یک مرجع است.

چند روز بعد Shula استخدام Wannstedt خود را به عنوان linebackers مربی. اما این کار تنها به طول انجامید حدود شش هفته – تا زمانی که جیمی جانسون و سپس سر مربی برای طوفان استخدام شد به بیش از دالاس کابوی ها. جانسون آورده Wannstedt به عنوان کابوی ها' دفاعی هماهنگ کننده و Shula درک این یک گام تا برای مربی جوان.

زمانی که Wannstedt کردم اول خود را سر کار مربیگری در NFL با خرس شیکاگو در سال 1993 او استخدام مایک Shula مربی را به خود تنگ می رسد مربی. در حالی که رهبری دلفین ها (2000-04), Wannstedt تا به حال مایک Shula خود را به عنوان quarterbacks مربی.

"من همیشه رابطه خوبی با تمام Shula خانواده" Wannstedt گفت. "آنها همیشه مرا درمان خوب است."

Wannstedt به یاد Shula توجه به جزئیات است. او به یاد می آورد انجام دریل با دلفین زمانی که او وجود دارد و یک بازیکن را نگه داشته پریدن offsides. "این تنها یک 5-حیاط مجازات" دستیار مربی گفت.

"(Shula) بیرون آمد و از صندلی خود را و ساخته شده است که وجود دارد هیچ چیز مانند یک مجازات" Wannstedt گفت. "این چیزی است که می شود به شما ضرب و شتم. او مطمئن ساخته شده برای انجام تمام چیزهایی که یک تفاوت در برد."

افسانه ای FSU مربی تیم فوتبال بابی Bowden سه ماه از Shula, اولین ملاقات Shula در طول مربیان درمانگاه در مریلند که Shula شد سر مربی, Baltimore, کلت و Bowden در غرب ویرجینیا است.

این جفت ارز بعد از متصل در یک کلینیک در فلوریدا زمانی که Shula شد و با دلفین ها و Bowden با Seminoles. Bowden گفت: او نصب fullback, ضد, در حال اجرا بازی که Shula بود diagrammed و بعد از آن مطالب با Bowden در طول یک تماس تلفنی.

Bowden همچنین گلف با Shula در میامی در طول Bowden سالانه بهار تقویت کننده تور در سراسر دولت است.

"من به یاد داشته باشید در مورد آن بود که او به ضرب و شتم من" Bowden گفت و خندید. "من همراه با او به خوبی و من نمی دانم کسی که نمی خواهم مربی Shula."

سابق FSU در حال اجرا پشت سر اسمیت انتخاب شد توسط دلفین ها در دور اول از سال 1989 پیش نویس NFL.

اسمیت دریافت یک تبریک تلفنی از Shula زیر را انتخاب و خود را ملاقات کرد سر مربی جدید در فرد برای اولین بار در اردوگاه های آموزشی.

Shula فوری برداشت.

"من لذت می برد زمان من وجود دارد و به عنوان یک مربی شما می دانستم که او انتظار می رود کار سخت و عظمت از بازیکنان خود گفت:" اسمیت مدیر توسعه بازیکن با Ole Miss فوتبال برنامه که با بازی در سه فصل با دلفین ها.

"من به دست آورده احترام زیادی برای مربی که در اطراف او. من نگاه کردن به او را به عنوان من با مربی Bowden در FSU. او فوق العاده محرک مردان قرار داده و تیم ها با هم است که می تواند بیرون رفتن و به رقابت بپردازند. بدیهی است که کار خود را برای خود صحبت می کند. او یک مرد در ورزش فوتبال است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن