برای دومین روز متوالی سیل مشورتی صادر شده برای شهرستان مارتین

Cheryl McCloud Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:27 PM EDT Jun 4, 2020سیل مشورتی صادر شده برای شرق Martin Cou

توسط ABTINNEWS در 15 خرداد 1399

سیل مشورتی صادر شده برای شرق Martin County تا 8:15 صبح

در 6:03 صبح رادار داپلر نشان داد متوسط تا سنگین باران به علت رعد و برق از رسیدن به سد سلیمان و فوری مناطق ساحلی شهرستان مارتین.

جزئی جاری شدن سیل در جاده ها و مناطق کم ارتفاع در حال انجام است با توجه به خدمات ملی آب و هوا ملبورن. بین 1 و 2 اینچ از بارش باران ممکن است با این طوفان در ساعت یا بیشتر.

برخی از مکان های که تجربه سیل عبارتند از: استوارت, مشتری, جزیره بندر سالرنو حوب ساند نخل شهر Jensen, ساحل, سیوال نقطه حوب ساند, ساحل, Zeal زمینه Jonathan دیکینسون پارک ایالتی در شمال رودخانه و سواحل اقیانوس نسیم

پارک حوب ساند پناهگاه حیات وحش و ریو.

امروز باران می آید در بالای یک سیل است که آب گرفتگی جاده های متعدد در شهرستان مارتین چهارشنبه. بیش از 6 اینچ ثبت شد در برخی از نقاط با توجه به خدمات ملی آب و هوا ملبورن.

بیشتر: گنج ساحل می بیند باران و آب گرفتگی جاده ها, 8 جاده های بسته در شهرستان مارتین

جاری شدن سیل شد تا شدید چهارشنبه Martin شهرستان کلانتر دفتر نورد از آن بالا آب خودرو امداد و نجات برای کمک به رشته رانندگان است.

بیشتر: فلوریدا وزارت بهداشت: آب گرفتگی خیابان ها حمایت کردن سپتیک تانک می تواند خطرات باکتری

بیشتر باران انتظار می رود از طریق باقی مانده از هفته ملی خدمات آب و هوا در ملبورن شنبه با صدور سیل دیده بان برای بخشی از شرق و مرکزی فلوریدا — از جمله هند رودخانه سنت لوسی و مارتین استان ها از طریق پنج شنبه بعد از ظهر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن