برای 'زنبور' Falk Haydu آسمان بود و حد و خلبانان پرواز به می گویند با تشکر| گیل هوشمند

نظرگیل هوشمند Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 3:23 PM EDT Jun 12, 2020اگر شما اتفاق می افتد به در پالم سیتی م

توسط ABTINNEWS در 25 خرداد 1399

نظر

اگر شما اتفاق می افتد به در پالم سیتی منطقه حدود 11 صبح یکشنبه, نگاه کردن.

شما ممکن است دیدن 21 هواپیما — بسیاری از آنها سرنشین توسط زنان خلبانان — اجرای "flyover" پرواز در اتحاد بیش از یک نزدیکی تسهیلات زندگی کمک. باید آن را قابل توجه دید.

و این همه در حساب یکی از قابل توجه که باید از زمین است.

برنیس "زنبور عسل" Falk Haydu, 99, یک پیشگام در زنان حمل و نقل هوایی. در واقع در زمانی که زنان به سادگی نمی پرواز — او افزایش یافت.

در طول جنگ جهانی دوم او در خدمت زنبورهای — زنان خلبان خدمات خلبانان — و بعد از آن گروگان این گروه فارغ التحصیلان سازمان با موفقیت لابی در کنگره به ارائه زنبورهای با مزایای جانبازان.

بیشتر: چرا چند تا از رقبا در شهرستان مارتین انتخابات ؟ | گیل هوشمند

او متعلق به یک هواپیما نمایندگی پس از جنگ پرواز به عنوان یک شیرین کاری خلبان و مسابقه هوا و نویسنده دو کتاب در تجربه خود به عنوان یک زنبور و در گروه خود است. او مفتخر شده توسط ملی جنگ جهانی دوم موزه و یکی از سه بازمانده زنبورهای که در سال 2009 دفتر بیضی مراسم با پرزیدنت باراک اوباما که اهدا زنبورهای کنگره مدال طلا را برای خدمات خود را.

او را نمایش داده شده در موزه ملی هوا و فضای موزه در واشنگتن او خود صفحه ویکیپدیا.

اما مانند بسیاری از کسانی که زندگی می کنند در گسترش امکانات مراقبت از او شده است عمدتا قطع از خانواده اش در این چند ماه گذشته. یک گروه محلی از زنان آگهی گنج ساحل نود-Nines می خواستم برای انجام کاری به ahem بلند روح او.

"آن آغاز شده به عنوان یک Facebook بحث گفت:" اموزش Jacobs عضو این گروه است. "کسی گفت: 'من' و پس از آن دیگر گفت: "به من عبارتند' " گفت: Jacobs و خیلی زود وجود دارد 54 نفر و 21 هواپیماهای متعهد به این مراسم است.

این استوارت جت مرکز در Witham زمینه توافق شده به عنوان مرحله بندی زمین; خلبانان آغاز خواهد شد جمع آوری و در ساعت 10 صبح و امید به هوابرد توسط 11.

"ما با زنبور عسل, جنگ جهانی دوم خلبان نظامی گفت:" جیکوبز "و اکثر مردم حتی نمی دانند که زنان از پرواز هواپیماهای نظامی" در جنگ.

تشکیل در سال 1943 پس از ادغام دو سلف سازمان زنان آموزش پرواز جدا شدن (WFTD) و زنان کمکی گذر گاه اسکادران (WAFS), زنبورهای بودند در آن زمان تلقی غیر نظامی در عملیات کارکنان. آن طلسم شد "Fifinella" یک زن وهمی ایجاد شده توسط والت دیزنی است.

آنها پرواز نمی خارج از کشور در مبارزه با; "دختران" هرگز مجاز به انجام چنین چیزی در آن زمان است.

اما آنها پرواز هواپیماهای نظامی به نقطه جایی که آنها می تواند حمل به اروپا و یا آمریکا ، آنها یدک اهداف خود را در پشت هواپیما به قطار ضد خدمه هواپیما; آنها حمل و نقل محموله های شبیه سازی strafing قابل اجرا بر روی نیروهای نظامی و تقبل قایق از آب عبور بالا برنج در هر کجا که آنها نیاز به رفتن.

این ایده گفت: زنبور عسل دختر دیانا پاتر استوارت بود به رایگان تا نر خلبانان برای جنگ وظیفه. اما نه هر کس فکر آن را مانند یک ایده عالی

"حتی برخی از زنبور پدر و مادر گفت:" خانم ها که نمی, نوع, چیز,' " گفت پاتر.

اما زنبور عسل آماده برای برخاست.

متولد در مونتکلیر, N. J., زنبور عسل — بنابراین-با نام مستعار چرا که او پرواز مانند یک زنبور عسل — بود "افسردگی بچه" گفت پاتر که نمی رفتن به کالج به خاطر خانواده اش تنها تا به حال به اندازه کافی پول برای ارسال یک فرزند برادر بزرگتر. زنبور عسل یافت می شود کار به عنوان منشی و شروع به گرفتن شب دوره های, از جمله یکی در حمل و نقل هوایی.

البته مربی تا به حال یک مدرسه پرواز در مارش نهر پنسیلوانیا و وجود او آموخته است که چگونه به پرواز.

"اولین پرواز خود او قلاب معتاد گفت:" پاتر.

او پیوست زنبورها در اوایل سال 1944 و پس از تکمیل آموزش خود او به پیکس پایگاه نیروی هوایی در هیوستون تگزاس به کار به عنوان یک آزمون مهندسی خلبان و ابزار خلبان. او در مسیر پرواز B-25 Mitchell بمب افکن اما زنبور برنامه به طور غیر منتظره تعطیل در ماه دسامبر سال 1944 پس از کنگره تصمیم گرفت این برنامه بیش از حد گران قیمت و خدمات آن بودند دیگر مورد نیاز است.

زنبورهای بودند هرگز در نظر گرفته بخشی از نظامی مناسب است. زمانی که برنامه به پایان رسید و بسیاری مجبور به پرداخت راه خود را به خانه. و آنها بدون دریافت جانبازان مزایای. سی سال پس از پایان جنگ زنبور عسل Haydu کمک خواهد کرد که این تغییر; به عنوان رئیس جمهور "منظور از Fifinella" (یک سازمان برای زنان که زنبورهای) از سال 1975 تا 1978 او رهبری یک مبارزه موفق در کنگره برای به دست آوردن زنبورها به رسمیت شناخته شده به عنوان دامپزشکان با جیمی کارتر رئیس جمهور امضای این لایحه در ماه نوامبر سال 1977.

در آن زمان, زنبور عسل و شوهرش یوسف تا به حال سه فرزند (از جمله دیانا, جوانترین). آنها متعلق به یک موفق Cessna نمایندگی در نیوجرسی افتتاح یک مدرسه پرواز و در زمان بخشی در هوا را نشان می دهد به عنوان شیرین کاری یا مسابقه خلبانان.

"من مطرح شد در بال هواپیما" گفت پاتر.

در سال 1969 پس از یک سفر خانوادگی به اسمیتسونین موزه هوا و فضا, زنبور عسل, رشد ناراحت است که وجود داشته است هیچ اشاره ای از زنبورهای. او تماس موزه مقامات و ارائه شده به کمک او آنها را پذیرفته و آن را نمایش داده شده در این موزه از سال 1976 تا سال 2019.

"او یک مادر فوق العاده است, فوق العاده, همسر, او و پدر من تا به حال بسیار سرگرم کننده پرواز با یکدیگر گفت:" پاتر. "مردم در نگاه او به عنوان یک پیشگام و من فکر می کنم او میراث است که از یک مدل نقش است. او خواهد گفت: "شما می توانید این کار را بدون جواب فقط حرکت رو به جلو است.'

"وجود دارد یک درس در آنچه او انجام داد — اجازه دهید مهارت های خود را برای خود صحبت می کنند" گفت: پاتر.

پاتر با مادرش در صبح روز جمعه و گفت که او را هیجان زده در مورد روگذر:

"این یک افتخار بزرگ یاد می شود" گفت: زنبور عسل.

"اجازه دهید آن را شناخته شده است که زنان می توانند هر چیزی را انجام دهید," او گفت:.

و از آنجا که "آسمان محدود" نگرش — من می خواهم بگویم کسانی که در آسمان میشن برای همه ما است.

گیل هوشمند است TCPalm مقاله نویس و عضو هیئت تحریریه. خود ستون منعکس کننده نظر خود را; اگر شما مانند آنچه شما به عنوان خوانده شده لطفا به اشتراک TCPalm. گیل را می توان در رسید gil.smart@tcpalm.com با تلفن در (772) 223-4741 و یا از طریق توییتر در @TCPalmGilSmart.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن