فلوریدا مجموعه جدید روزانه علامت COVID-19 مرگ و میر در حالی که DeSantis می یابد 'روند مثبت'

جان کندی ایالات متحده آمریکا امروز شبکه — فلوریدا سرمایه ادارهمنتشر شده 4:03 PM EDT Jul 28, 2020تالاهاسی فلوری

توسط ABTINNEWS در 8 مرداد 1399

تالاهاسی فلوریدا مجموعه جدید تک روز رکورد شنبه با 186 مرگ و میر ناشی از COVID-19 به عنوان دولت تأیید جایگاه خود را به عنوان کشور آخرین کانون این بیماری همه گیر.

فلوریدا در حال حاضر در صدر اولین نقطه داغ — نیویورک — مرگ و میر و موارد. آن را در رتبه دوم به صورت موارد به کالیفرنیا که دارای 18 میلیون بیشتر مردم از دولت آفتاب.

فلوریدا مقامات بهداشت روز شنبه گزارش داد 9,240 موارد جدید آوردن ایالت مجموع به 441,977. شمار کشته شدگان صعود به 6,117 از آغاز بیماری همه گیر کوروناویروس.

در 10 روز این ماه دولت وارد شده بیش از 100 مرگ و میر ناشی از ویروس است.

رژیم صهیونیستی. ران DeSantis شده است که شکایت توسط دولت بزرگترین اتحادیه معلمان بیش از دولت او به منظور بازگشایی مدارس در ماه آینده در کلاس های حضوری رفت و به اورلاندو بیمارستان سهشنبه به برجسته کردن آنچه که او به نام "روند مثبت" در بیمارستان پذیرش در مرکز فلوریدا.

بیشتر: دولت به کارگران بگویید فلوریدا رژیم صهیونیستی است. DeSantis آنها امن نیست از coronavirus در محل کار

بیشتر: DeSantis تساوی اوج انتقاد به عنوان فلوریدا COVID-19 موارد و مرگ و میر افزایش می یابد

در سطح ایالت 8,937 مردم در بیمارستان بستری شد به دلیل COVID-19 با توجه به فلوریدا آژانس برای مدیریت بهداشت و درمان.

اما در AdventHealth اورلاندو DeSantis گفته شد بیمارستان COVID-19 بیمار تعداد تا به حال به اوج خود رسید و در 515 در جولای 19, در حالی که روز سه شنبه در بیمارستان به حال 406 بيمار مبتلا به این بیماری است. این AdventHealth سیستم در سراسر کشور نیز گزارش شده کاهش پذیرش از ویروس از اوایل ماه جولای.

دکتر وینسنت هسو داخلی متخصص پزشکی گفت: بیمارستان بود "ثابت اما بسیار سازگار کاهش در سرشماری."

دولت را تیره و تار ایالت کشته شد آورده DeSantis خود را در طول جلسه در بیمارستان. اما وقتی پرسیده شد که توسط یک خبرنگار در مورد او چگونه می تواند مربع خود را شادمان ارزیابی با نصب تلفات جمهوریخواه فرماندار به ظریف پاسخ.

"این همه چیز سختی برای دیدن هنگامی که شما دیدن مرگ و میر در آمده" DeSantis گفت. "بدیهی است که ما در حال کار سخت برای محافظت از تسهیلات مراقبت دراز مدت; ما هنوز هم مرگ و میر مربوط به مراقبت طولانی مدت.

"و بدیهی است که به خانواده های از دست دادن کسی که یک معامله بزرگ است. و هر یک...مهم," او گفت:.

DeSantis هر چند گفت: مرگ و میر "انعکاسی از عفونت و بستری شدن در بیمارستان که در گذشته اتفاق افتاده است. این بیشتر از یک عقب مانده شاخص."

DeSantis همچنین به این نتیجه رسیدند نشانه هایی وجود دارد — حداقل در AdventHealth — است که نشان می دهد مردم کمتر در بیمارستان بستری شده با ویروس. "همانطور که شما کمتر COVID مثبت بیماران در بیمارستان مشاهده می کنید مرگ و میر کاهش می دهد و همچنین. و بدیهی است که ما می خواهید برای دریافت وجود دارد."

دولت رای مثبت برای 90,220 coronavirus آزمون گزارش روز شنبه بود 11.7% چهارمین مستقیم بعد آن را به زیر 12 درصد کاهش از اوایل این ماه که ایالت میانگین افزایش به 18 درصد در برخی از روز.

با 8,974 افراد بستری برای COVID-19 فلوریدا بیمارستان تا به حال 22 درصد از تخت خود را در دسترس و 16 درصد از آنها در بخش مراقبتهای ويژه فضا.

بیشتر: 'آینده از فلوریدا': رژیم صهیونیستی است. DeSantis می گوید: مدارس باید — و نیاز به بازگشایی

بیشتر: با وجود گریم ویروس شماره DeSantis می گوید دولت است 'تبدیل این چیزی که پشت'

با DeSantis و سیاسی خود را مربی جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن هر دو فشار برای بازگشایی مدارس به صورت حضوری آموزش کشور دومین معلمان اتحادیه سه شنبه گفت: این امر حمایت از آن 1.7 میلیون عضو اگر آنها را انتخاب کنید به اعتصاب در مناطق و کشورهای بازگشایی کلاس های درس بدون کافی ایمنی و بهداشت مقرر.

این فدراسیون معلمان آمریکا اگر چه به نام اعتصاب "آخرین رفت و آمد مکرر."

فلوریدا قانون اساسی ممنوع کارمندان دولتی از رفتن در اعتصاب است. اما فلوریدا انجمن آموزش و پرورش شکایت کرد DeSantis و آموزش و پرورش کمیسر ریچارد کورکوران ادعا آنها را نقض قانون اساسی توسط ارسال دانش آموزان به مدارس که امن نیست.

DeSantis روز سه شنبه در تلاش برای دور کردن خود از دولت او اما گفت او از دادن والدین از داشتن کودکان خود را با حضور در کلاس های حضوری.

"این چیزی است که با کمیسر آموزش و پرورش; او واقعا سرب در این" DeSantis گفت. "آنچه برای من روشن است که پدر و مادر می خواهید به قادر به کنترل بچه های خود را' سرنوشت و به یک معنی دار انتخاب کنید.

"بنابراین برای من, اگر پدر و مادر بر این باورند که فاصله-یادگیری راه رفتن آنها راحت نیست در چهره به چهره محیط زیست برای بچه خود را پس از آن من فکر می کنم آنها که حق" DeSantis گفت.

DeSantis گفت که در اواسط ماه اوت ویروس, روند می تواند در حال حرکت در یک جهت بهتر است.

"من تشخیص می دهم که هر منطقه در دولت تمام 67, شما در حال رفتن به همان مدل در تمام اعمال 67," DeSantis گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن