فلوریدا بازگشایی: Sailfish چلپ چلوپ Waterpark آماده برای باز کردن جمعه در 50 درصد ظرفیت

جاشوا جزایر Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 5:40 PM EDT Jun 2, 2020مارتین کانتی — Sailfish چلپ چلوپ Waterpark

توسط ABTINNEWS در 14 خرداد 1399

مارتین کانتی — Sailfish چلپ چلوپ Waterpark مجموعه به بازگشایی جمعه انتظار تصویب نهایی توسط استاندار برای اولین تعطیلات آخر هفته پس از coronavirus همه گیر shutdown.

این پارک می تواند تا حدود 800 مهمان یک نقطه متوسط مشاجره میان کمیسیون شهرستان ها است.

دفاع از طرح خود هدایت استانداردهای صنعت و رژیم صهیونیستی. ران DeSantis' دستورالعمل پارک ها و تفریح و سرگرمی مدیر کوین Abbate روز سه شنبه گفت: ایمنی است که همیشه اولین اولویت است.

"اگر آن را ناامن ما نباید باز" Abbate گفت: این کمیسیون که رای دادند 4-1 به باز پارک آب است.

بیشتر: فلوریدا بازگشایی: Sailfish چلپ چلوپ Waterpark می تواند باز جمعه

کمیسر سارا پرسید: چند سوال عمومی ایمنی. او شک چگونه "غالبا" کارکنان خواهد ضد عفونی بالا-سطوح تماس. او مسائل مطرح شده بیش از چگونه اداره شد محاسبه ظرفیت. کارکنان محاسبه آن 50 درصد ظرفیت با استفاده از چه مقدار فضای تفریحی افراد را با 36 متر مربع برای هر نفر.

"این یک برنامه بلند پروازانه است که تلاش می کند برای به حداکثر رساندن درآمد" شنیده می شود گفت. "اما من فکر نمی کنم آن حداکثر ایمنی است."

کمیسر اد Ciampi در دفاع از بازگشایی طرح است. او گفت که او نا امید شده بود شنیده خواهد ادعا آباته خواهد "قرار داده و سود بیش از ایمنی است."

Abbate در مصاحبه روز شنبه گفت که او امیدوار است این شهرستان می تواند نزدیک به آن پیش بینی 1.4 میلیون دلار در فصلی درآمد از پارک آب است. او گفت: حدود 90 درصد از درآمد به طور معمول می آید در ماه های ژوئن و ژوئیه.

بسته به شرایط آب و هوا Abbate گفت: این آخر هفته بازگشایی خواهد شد یک آزمایش خوب برای چگونه قادر کارکنان قادر به اجرای مناسب اجتماعی-فاصله دستورالعمل.

Ciampi حمایت برای بازگشایی این پارک که به استخدام حدود 100 نفر به عنوان یک راه برای جوان مردم به شغل به آنها چیزی برای انجام و راه را به پول.

بقیه این کمیسیون به طور کلی در حمایت از پارک آبی بازگشایی به عنوان شهرستان همچنان به حرکت به سوی بازگشایی همه چیز را که بسته شده بود به دلیل COVID-19.

در این یک ماه پس از مارتین شهرستان بازگشایی سواحل آن و شروع به به طور قابل توجهی عقب آن محدودیت ویروس باقی مانده است در حال حاضر و در زمان به عقب نسبت به سطح اولیه, اوج, با توجه به وزارت امور خارجه داده است.

شهرستان, پارک, سازمان های ورزشی و زمین های بازی, سواحل, دستشویی های عمومی و اردوگاه همه را بازگشایی شد.

Abbate گفت: دقیق Sailfish چلپ چلوپ بازگشایی طرح های سلامتی و پروتکل های ایمنی در حالی که coronavirus فعال باقی می ماند.

"ما در حال تلاش برای به جلو متفکران" Abbate گفت: "به طوری که ما ساکنان و مهمانان احساس امن است."

جاشوا سلیمان است که ناظر و دولت خبرنگار را پوشش Martin County است. شما می توانید او را در رسیدن به 772-692-8935 یا joshua.solomon@tcpalm.com. پشتیبانی محلی ما روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب