فلوریدا اولیه: St. Lucie شهرستان کلانتر نامزد متفاوت در روابط

خواهد Greenlee Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 20, 2020واکنش ریچارد ویلیامز و

توسط ABTINNEWS در 30 تیر 1399

واکنش ریچارد ویلیامز و کوین کارتر در حال رقابت در Aug. 18 اولیه برای این شانس را به سرنگون سنت لوسی شهرستان پنج اصطلاح دموکراتیک کلانتر از سال 2000.

هر دو نامزد دارای سابقه نظامی و اجرای قانون است. کارتر سیاسی تازه وارد در حالی که ویلیامز که به تازگی با تغییر احزاب ناموفق زد در برابر وقت کلانتر کن ریمل مژه و ابرو در سال 2016 دموکراتیک اولیه.

کارتر که داوران دبیرستان, بیس بال بازی ها بازنشسته در سال 2012 پس از 25 سال به عنوان یک سنت لوسی شهرستان کلانتر کارمند از جمله اینکه یک کارآگاه مدرسه منبع معاون و معاون در جاده ها گشت و در بازداشتگاه, او گفت:.

"من دیده ام می گفت:" کارتر 62. "من یک مقدار زیادی از تجربه در 25 سال است."

انتخابات, راهنمای: خواندن این داستان قبل از رای گیری

ویلیامز گفت که او با این نسخهها کار در زمینه فناوری اطلاعات و نیز نشت نظرسنجی مدیر برنامه در شهرستان فلوریدا گاز.

"من شده است به کمپین تقریبا بدون توقف پس از من در بازگشت از افغانستان در سال 2014 گفت:" ویلیامز 43. "من را تازه و نوآورانه چشم انداز. من جوان هستم و خلاقانه تر."

ویلیامز را مجبور به غلبه بر جوش را در سابقه خود را, اما از هفت سال روی لئامت دادن کار در فلوریدا بزرگراه گشت. او مورد بررسی قرار گرفت در شکایت است که او درگیر در فعالیت جنسی در وظیفه. با توجه به FHP سوابق آژانس انصراف یک "اخراج نامه" پس از رسیدن به یک توافق حل و فصل با ویلیامز.

نظر: St. Lucie شهرستان نامزدها پاسخ TCPalm پرسشنامه

ویلیامز را تکذیب کرد تخلف گفت: یک زن او دوستیابی انتقام در برابر او.

"[ویلیامز] به منظور جلوگیری از هزینه های دادخواهی و بدون پذیرش گناه موافق به مناقصه خود استعفا در ازای بیشتر نظم و انضباط" FHP سوابق نشان می دهد.

بودن کلانتر حمل چهار سال مدت و $152,130 حقوق و دستمزد سالانه به نظارت بر حدود 87.5 میلیون بودجه و کارکنان 555 سوگند افسران و 217 شهروندان است.

ویلیامز' پلت فرم

ویلیامز گفت که او می خواهد برای بازگرداندن موتور سیکلت واحد کاهش تصادفات و او فکر می کند که نمایندگان باید مجهز به اسلحه تیزر بدن, دوربین های دیجیتال و دوربین های اتومبیل.

او گفت که او به نفع تنوع بیشتر در کارکنان فرماندهی و رهبری در جاده ها گشت. "شما رو به منعکس کننده آنچه که جامعه خود را به نظر می رسد," او گفت:.

ویلیامز گفت که او می خواهد برای ایجاد یک جامعه بررسی هیئت مدیره از شهروندان مانند یک هیئت مشورتی برای ملاقات با او و فرمان کارکنان فصلنامه به نقد و بررسی گزارش.

"آن دسته از شهروندان می تواند اضافی گوش برای کمک به اجرای قانون می شود بهتر است در آنچه که ما انجام دهد. ... از طریق لنز های مختلف از مردم, شما در حال رفتن به دیدگاه های مختلف," او گفت:. "هنگامی که شما خرید از جامعه و جامعه اعتماد شما, شما می شود شگفت زده در چه شما می توانید حل کند."

ویلیامز گفت: او را درک Black Lives Matter جنبش و خود را از اتهامات شواهد کاشت تحقیقات ناقص و نادرست بازداشت. او گفت: او همچنین پشتیبانی زدایی از "ساده در اختیار داشتن ماری جوانا."

کارتر پلت فرم

کارتر گفت که او فکر نمی کند وجود دارد هر گونه روابط از مسائل در اینجا و او می بیند بدون نیاز به تغییر "بسیار خوب" استفاده از زور در سیاست و یا د تشدید روش.

"من فکر می کنم کلانتر, اتفاق بسیار خوبی است. ما هرگز واقعا هر گونه حوادث و حتی زمانی که من وجود دارد," او گفت: "ما با همه با احترام و با ما با احترام رفتار شود. ... شما با استفاده از نیروی کافی برای مراقبت از اوضاع و سپس شما de-تشدید می شود."

او گفت که او فکر نمی کنم نامتناسب استفاده از زور با مردم بود و موضوع را در سطح محلی است.

"این فقط در مناطق جدا شده در سراسر کشور به اعتقاد من" کارتر گفت.

کارتر گفت که او می خواهم نظر قرار دادن افراد مختلف در موقعیت های مختلف از قدرت.

"چهره های جدید, ایده های جدید, هیچ چیزی در برابر آقای ریمل مژه و ابرو در همه," او گفت:. "من فکر می کنم او انجام داده است کاملا فوق العاده است."

سیاست و bios

کارتر مادام العمر جمهوری خواه که به نام دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن یک "بزرگ" رئیس جمهور انتقاد ویلیامز برای حزب خود را تغییر و او را به نام یک RINO (خواه به نام تنها).

او گفت که او هیچ مسائل با ریمل مژه و ابرو برای او کار می کرد یک مدت زمان طولانی. او فقط فکر می کند آن زمان برای بیشتر جمهوری خواهان به اجرا در به طور سنتی دموکرات county, او در بیانیه ای گفت در انتخابات سرپرست سایت.

"او انجام داده است یک کار فوق العاده" کارتر گفت TCPalm. "من فکر می کنم شاید آن زمان برای کسی دیگری به در آمده است."

ویلیامز گفت که او به عنوان یک دموکرات او را دیدم چیزهایی که او موافق نیست و "در خود من ارزش های شخصی به عنوان یک مبارزه با جانباز, کسی که معتقد به قانون اساسی و معتقد به خدا." او نمی تفصیل شرح دادن بر روی آن است.

نامزدها ارائه اطلاعات زیر را در مورد خود:

کوین کارتر

محل اقامت: فورت پیرس مادام العمر سنت لوسی شهرستان ساکن پنسیلوانیا بومی

شغل: سابق پورت سنت لوسی دبیرستان دستیار مربی تیم بسکتبال. بازنشسته و در سال 2012 پس از 25 سال با سنت لوسی شهرستان کلانتر دفتر.

نظامی: كارش از خدمت در نیروی دریایی در سال 1986 پس از پیوستن به در سال 1978

ریچارد ویلیامز

محل اقامت: بندر سنت لوسی بومی شهرستان سنت لوسی

نظامی: ارتش ملحق رفتن از وظیفه فعال به ذخایر در سال 2002. در بازگشت از افغانستان در سال 2014 پس از حدود هشت ماه بود و درگیر در نظارت بر مدیریت از حرکت تجهیزات نظامی از افغانستان است.

فارغ التحصیل: فورت پیرس دبیرستان مرکزی در سال 1996

دین: Pro زندگی و نقش طبل برای امانوئل کامل انجیل کلیسای باپتیست

خواهد Greenlee است اخبار خبرنگار TCPalm. او همچنین پوشش عجیب و غریب, وحشی و عجیب و غریب انجام جنایات در "خاموش ضرب و شتم." دنبال خواهد شد و در توییتر @OffTheBeatTweet و یا رسیدن به او از طریق تلفن در 772-692-8936. E-mail او را در will.greenlee@tcpalm.com - چرا شما باید این marke

اگر شما یک مشترک با تشکر از شما. اگر نه تبدیل شدن به یک مشترک برای دریافت آخرین اخبار و عجیب و غریب جرم پوشش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن