فلوریدا طوفان پیش بینی: با پری دور همه آرام است – در حال حاضر | WeatherTiger

رایان Truchelut WeatherTigerمنتشر شده 7:21 PM EDT Jul 16, 2020به طور متوسط در هفته سوم جولای گرمترین هفته سال

توسط ABTINNEWS در 26 تیر 1399

به طور متوسط در هفته سوم جولای گرمترین هفته سال در بسیاری از فلوریدا. این یک تمایز بدون معنی در یک کشور که در ماه ژوئن از طریق اوایل ماه سپتامبر به طور مساوی بدبختی اما شاید آن است که برخی به راحتی می دانیم که درد و رنج جلوتر تقریبا برابر درد و رنج را پشت سر (از متوسط چشم انداز).

Superfans از متریک زمان و شکست خورده "خطر!" شرکت کنندگان ممکن است به یاد انقلاب فرانسه تقویم rebranded اواخر ژوئیه و اوایل اوت به عنوان ترمیدور یا به معنای واقعی کلمه "داغ ماه است." کسانی که به دنبال سابقه تاریخی باید توجه داشته باشید که یک طوفان زده نیوجرسی و انگلستان در ماه اوت 1789. این طوفان به احتمال زیاد به یک lyrically بازیگوش هیپ hopera موسیقی متن فیلم به عنوان مد ،

شمال شرقی ایالات متحده landfalls در حال اجرا جلوتر از برنامه در سال 2020 به عنوان طوفان گرمسیری Fay قرار داده و خود را آرایش ثابت آن موهای قشنگ و آمد در ساحل جمعه گذشته در شهر آتلانتیک. اعتصاب مستقیم در نیوجرسی بسیار نادر است; پری بود فقط دوم گرمسیری سیستم اولیه ریزش زمین وجود دارد پس از سال 1851 هر چند طوفان ایرنه و شنی تحت تاثیر باغ دولت در سال 2011 و 2012.

در حالی که نصب کردن این اثرات در شمال شرقی بودند نمی شدید باد نیروی باد در اواسط اقیانوس اطلس خط ساحلی را در برخی ساحلی جاری شدن سیل.

امروز اطلس همچنان آرام و با هیچ سازمان گرمسیری سیستم.

تنها آشفته آب و هوا توجه داشته باشید که دامنه موج گرمسیری در شرق دور اطلس فقط در جنوب جزایر کیپ ورد. این موج را یک فرصت مناسب و معقول در حال توسعه بدون شیوع خشک و گرد و خاکی هوا فقط به آن اما به جای آن تنها باریک ترین شانس مختصر سازمان آن را به عنوان حرکت غرب در سراسر گرمسیری اقیانوس اطلس برای هفته آینده.

این موج دوباره تکرار الگوی مرداد-سبک growlers fizzling سرعت بیش از شرق اقیانوس اطلس. کمبود اصلی توسعه منطقه فعالیت غیر معمول است به عنوان یک جولای طوفان اشکال وجود دارد در مورد یک بار در هر شش سال عمدتا در نیمه دوم ماه. بلکه این ماه ژوئیه های عجیب و غریب در مجاورت برخی از شرایط محیطی است که مطلوب برای توسعه و برخی که بسیار نامطلوب است.

در حمایت از طرف دفتر دریا دمای سطح (نوسانهای دمای سطح آب) باقی می ماند 0.5 تا 1.5 درجه سانتیگراد بالاتر از نرمال از غرب آفریقا تمام راه را به خلیج مکزیک. سطح پایین وزش بادهای سبک تر از نرمال: این هر دو به نفع ادامه داد: غیر عادی گرم شدن گرمسیری اقیانوس اطلس از طریق اوت و سپتامبر و کاهش نامطلوب وزش برشی.

در نهایت در حال توسعه La Nina باعث مداوم رو به افزایش هوا در سراسر شرق آفریقا ایجاد یک گردباد تالاب موج, استخر, از قوی غرب در حال حرکت اختلالات.

اما فقط به عنوان شما نمی توانید پخت کیک فقط با قرار دادن آرد و نخورده تخم مرغ در فر گرم اقیانوس اطلس از دست رفته است دو مواد تشکیل دهنده کلیدی برای طوفان توسعه: رطوبت و بی ثباتی است. تکرار شدید امریکا لایه هوا شیوع آب گرفتگی در اقیانوس اطلس با هوا است که هر دو کمتر و مرطوب در سطح و گرمتر از نرمال هوا.

نتیجه این است که حتی بزرگ گرمسیری امواج در حال رفتن poof هنگامی که آنها حرکت می کند به اقیانوس باز.

فقیر در شرایط غیر معمول نیست اما عجیب است که به شدت مطلوب نوسانهای دمای سطح آب و سطح پایین بادها و به شدت نامطلوب ترمودینامیک cohabitating. در نهایت SST الگوهای به طور معمول رانندگی اتوبوس در اوج فصل و بعد از دو هفته از وزش بادهای تنها نگاه به تقویت موجود اقیانوسی گرما.

انتظار فقیر رطوبت و بی ثباتی شرایط برابر با اوایل ماه اوت زمانی که این پارامترها climatologically روند حمایت بیشتری برای طوفان سازند. برخی از اعضای گروه در حال اشاره در فرصت های توسعه در پایین جاده به صورت امواج در حال ظهور از آفریقا در 3 تا 4 روز و در 6 تا 8 روز است. مدل شده اند بیش از حد تهاجمی تا کنون, اما, سازمان, دومین موج گرمسیری در خصوص تعجب آور نخواهد بود.

وجود دارد سه نوع از فلوریدا تابستان برای آب و هوا: گرم و مرطوب حتی داغتر و کمتر مرطوب و نوع سوم. شما نمی خواهید نوع سوم و برای زمان حال وجود دارد هیچ کدام در هوا.

با توجه جولای پیشرو در شاخص های غیر منتظره گرم نوسانهای دمای سطح آب کم و برشی که به خوبی ممکن است تغییر قبل از متریک ساعت اعتصاب ده در این ترمیدور. تماشای آسمان.

دکتر رایان Truchelut یک شکست خورده "خطر!" مسابقه بنیانگذاران و رئیس هواشناس در WeatherTiger یک تالاهاسی راه اندازی کسب و کار ارائه پیشرفته آب و هوا و آب و هوا, تجزیه و تحلیل پزشکی قانونی هواشناسی و متخصص شاهد خدمات و کشاورزی و طوفان پیش بینی راه حل های. در تماس گرفتن در ryan@weathertiger.com.

هرگز از دست یک داستان: اشتراک در تالاهاسی دموکرات.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب