'فلوریدا گرما' در انتظار به طور نامحدود; Indian River County 'زنده PD' spinoff آینده ناشناخته

کوری Arwood Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 7:26 PM EDT Jul 2, 2020INDIAN RIVER COUNTY — پس از ماه فیلمبرداری

توسط ABTINNEWS در 13 تیر 1399

INDIAN RIVER COUNTY — پس از ماه فیلمبرداری صدها ساعت فیلم از کلانتر محلی نمایندگان در توقف و دستگیری آینده "فلوریدا گرما" ناشناخته است.

نشان می دهد برنامه ریزی شده بود به هوا جولای 15, اما Indian River County Sheriff دفتر مطلع شد در اواسط ماه ژوئن از تلویزیون نشان می دهد و نمی خواهد برتر به عنوان برنامه ریزی شده در A&E.

"آن را نگه دارید به طور نامحدود تا زمانی که ما در غیر این صورت گوش" گفت: مسلح ، اریک گل, آژانس, سخنگوی.

این حرکت به دنبال لغو "زنده PD" در A&E این گزارش نشان داد که تولید خدمه را نابود کرده بود و فیلم 2019 مرگ خاویر Ambler دوم در تگزاس پس از یک توقف ترافیک توسط Williamson County, Texas نمایندگان ایالات متحده آمریکا امروز.

"زنده PD" لغو همچنین به دنبال برترین شبکه متعلق به نمایش "پلیس" لغو میان ملی تظاهرات پس از مارس 25 مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس پلیس بازداشت کرده است.

هند رودخانه شهرستان کلانتر دفتر برجسته بود در حداقل یک قسمت از "زنده PD" نشان اواخر مارس اختلاف داخلی تماس میان هم اتاقی در مورد COVID-19.

داستان قبلی: Indian River County هم اتاقی' بحث در مورد COVID-19 پخش در تلویزیون ملی

نیویورک-بر اساس Big Fish سرگرمی تولید شده است که "زنده PD" برای A&E, نزدیک, Indian River County Sheriff را در مورد "فلوریدا گرما" در سال 2019 گل گفت.

در اصل او گفت: این نمایش قرار بود به ویژگی های اجرای قانون در سراسر کشور اما با ظهور بیماری همه گیر کوروناویروس ادارات و سازمان ها شروع به عقب.

چه آغاز شده به عنوان 10 قسمت شامل معاونان محلی تبدیل به 30 با آژانس, او گفت:.

"آنها اساسا یک سوار-همراه با ما مردمی" گل گفت: در اواخر ماه مه پس از چند رؤیت از نمایندگان با دوربین خدمه است. "آنها باید قوانین خود را – ما نمی درگیر شدن با بخشی از آن است."

بیشتر: بازداشت BLM graffitist: "آنها می توانند همچنان به رنگ بیش از ما اما آنها هرگز ما را پاک کردن"

او گفت: خدمه دوربین متوقف شد و با نمایندگان در اطراف این هفته از 18 ژوئن.

او گفت که او شنیده می شود بدون هیچ توضیحی چرا شرکت تولید حمایت از فیلمبرداری.

"آنها فقط گفت:" ما به عقب بر گردیم در تماس'," گل گفت.

وجود دارد هیچ اطلاعاتی برای به اشتراک گذاشتن در مورد برنامه ریزی برای نشان می دهد و یا اینکه آیا آن را صرفا به تعویق افتاده و یا لغو در پی ملی تظاهرات گفت: Leslie اورن رئیس جمهور نوزاد گراند روابط عمومی سانتا مونیکا ، او دستگیره های روابط عمومی برای ماهی های سرگرمی.

"من فکر می کنم هنوز هم وجود دارد خواهد بود یک نمایش چیزی خارج از آن آمده" گل گفت.

او گفت: "زنده PD" بود که دارای امتیاز بالا نشان می دهد هنگامی که آن را گرفته شده از هوا.

کوری Arwood است اخبار خبرنگار TCPalm. دنبال کوری در توییتر @coreyarwood یا رسیدن به او از طریق تلفن در 772-978-2246. لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با یک اشتراک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن