فلوریدا کشاورزان نبرد افزایش آب و نمک به آب دریا سیل زمینه

چاد Gillis فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 23, 2020جان الجزایر پارک شده خود ر

توسط ABTINNEWS در 2 مرداد 1399

جان الجزایر پارک شده خود را به گرد و خاکی پنبه سفید فورد F-350 خدمه کابین کامیون در نزدیکی یک مزرعه ذرت در گوشه شمال غربی خروج 9 همراه فلوریدا در نزدیکی شاهراه حیاط.

او باز درب سمت راننده و برگشت برگزار دو زن English Cocker فلاشينغ, سوزی, یک شکلات های رنگی 6 ساله و تر و تمیز دارای 2 سال پیسه.

الجزایر اجاره این 22 هکتار زمینه از یک بیمارستان محلی و پرورشی آن برای 10 سال.

"اگر ما تا به حال یک بزرگتر طوفان خروش این همه می تواند متاثر از اینجا گفت:" در حالی که راه رفتن در امتداد لبه غربی این ملک در 90 درجه روز زمستان است.

"شما می توانید جدول آب او گفت:" در حالی که خم کردن و با اشاره به یک فوتبال به اندازه سوراخ در زمین است. "این است که هنوز هم در سطح طبیعی. و در حال حاضر این است که خوب از آب است."

آب جدول است به معنای واقعی کلمه 2 پا در زیر سطح در اینجا و الجزایر در حال حاضر از دست رفته در 350 هکتار از مزرعه به آب شور هنگامی که طوفان عظیم ایرما تحت فشار قرار دادند اقیانوس آب از خلیج پستها به کانال های زهکشی سیستم و بر روی زمینه.

او مزارع در عرض چند مایل از ساحل و در عرض چند پا از آب های زیرزمینی است که به طور مداوم به مبارزه با آب اقیانوس به عنوان آب شور همچنان به حمله surficial سفره های آب در امتداد جنوب شرقی سواحل فلوریدا.

اقیانوس ها آب شده اند و فشار داخلی برای چندین دهه در اینجا و در شرایط انتظار به بدتر به عنوان سطح دریا در ادامه به افزایش و بزرگتر و قدرتمند تر گرمسیری طوفان و طوفان پوند منطقه است.

آب شور است و تعقیب افرادی مانند الجزایر و تراوش و کوبیدن به فلوریدا با نظم بیشتر و تهدید آب آشامیدنی, مزرعه مزارع و بزرگترین زیست محیطی پروژه مرمت بر روی این سیاره است.

آب اقیانوس در حال حرکت است در پهلو, آب لب شور است هل دادن به سمت بالا و از زیر و مکرر و شدید طوفان باعث خرابی بار موفق ساحلی مزارع.

"آنها می گویند رومیان شور زمینه از دشمنان خود را و در حال حاضر من در حال حاضر چرا" الجزایر گفت: در حالی که چک کردن در این زمینه بیش از حد رشد او یک بار پرورشی برای لوبیا سبز. "کار می کند."

او را بیشتر به یک ذرت, رشد, اما او همچنین گیاهان "ضربه محکم و ناگهانی" لوبیا و محوطه سازی درختان و گیاهان برای خانه های جدید و جوامع در حال ساخت در وسیع منطقه میامی.

اما او گفت: تغییر آب و هوا است که خرد کردن کسب و کار خود را در یکی دیگر از راه: از آنجا که وجود ندارد, سنگین یخ در تاریخی باتلاقی در یک دهه بیشتر وجود دارد رقابت در برخی از محصولات کشاورزی از دیگر کشاورزان شمال بیشتر در فلوریدا.

و تغییرات آب و هوایی و افزایش سطح دریا انتظار می رود به ایجاد طوفان و طوفان های گرمسیری مانند ایرما قوی تر و شایع تر است.

سازمان ملی اقیانوسی و جوی اداره یا NOAA لیست گرمسیری طوفان و طوفان به عنوان در حال حاضر در حال پر هزینه ترین فاجعه های طبیعی در ایالات متحده باعث $23.5 میلیارد دلار خسارت سالانه بین 1980 و 2019.

نزدیک به 44 میلیارد دلار از دست داده است و سالانه به حوادث طبیعی با توجه به NOAA و گرمسیری طوفان و طوفان حساب برای حدود 54 درصد از کل.

تعداد کسانی که در حال انتظار برای رفتن به بیشتر های شدید و مکرر طوفان فلوریدا و جنوب شرقی ایالات متحده است.

بیشتر به معنی طوفان الجزایر را زمینه خواهد بود بیشتر آسیب پذیر است.

او را به فکر کردن در مورد گرفتن از کسب و کار کشاورزی زیرا او را بسیار از دست داده در طول چند سال گذشته.

اگر چه او را متقاعد انسان هستند, باعث, آب و هوا, او گفت:, در حال تغییر است. و با آن می آید رقابت بیشتر.

آن را گرم تر در حال حاضر که آن را حتی از یک دهه پیش و این که اجازه کشاورزان در دریاچه اوکیچوبی به حرکت به زمستان فصل رشد ذرت.

دختر خوشگل گلید منطقه گفت: دیدم به طور منظم انجماد قبل از سال 2010 که کشاورزان وجود دارد ترس به گیاه ذرت در زمستان به دلیل آنها می تواند از دست دادن این محصول به آب و هوای سرد.

که این مورد در حال حاضر, او گفت:, و است که باعث شده تا قیمت ذرت به نازل شدن.

اما الجزایر مشکلات شده اند زمان طولانی بود.

کارشناسان آب و هوا را پیش بینی شده است برای چندین دهه است که درجه حرارت جهانی در حال افزایش است.

افزایش سطح دریا در فلوریدا اندازه گیری شده برای حدود یک قرن اما سروی جیولوجی ایالات متحده امریکا.

"این اتفاق می افتد حتی قبل از اینکه مردم شروع به رسمیت شناختن است که افزایش سطح دریا اتفاق می افتد گفت:" جیم Beever بازنشسته آب و هوا برنامه ریز و زیست شناس. "همه همراه (غرب) سواحل ما تا به حال نفوذ آب شور به طوری چاه قدیمی تایمر استفاده می شود و دیگر قابل دوام. سپس شما باید آب شور حرکت در پهلو از ساحل. و آن را یک مشکل با تمام سواحل فلوریدا به دلیل زمین شناسی سنگ آهک متخلخل است."

Beever می داند مسائل کشاورزان و سازندگان روبرو هستند در شدت شهرنشین جنوب شرقی سواحل فلوریدا.

او کمک کرد تا چند East Coast جوامع توسعه تغییر آب و هوا و سطح دریا افزایش سازگاری برنامه.

"شما بارها و بارها افرادی که دارای آب شیرین و در برخی از جامعه روستایی که در حال حاضر دریافت salinated به عنوان آب شور حرکت می کند و سپس آنها سعی می کنید برای رفتن عمیق تر به سعی کنید برای پیدا کردن آب شیرین" Beever گفت. "اما در نهایت این آب شور است که به حرکت به سیستم."

این وضعیت مشابه در ساحل جنوب غربی فلوریدا, اما نه کاملا در مقیاس آنچه ساحل شرقی دیدن است چرا که منطقه بسیار بیشتر جمعیت و توسعه یافته است.

"بسیاری از سفره های آب بود و یک سر که تخلیه به جزر و مد آب و به شهرها و شهرداری ها و استان ها و (کشاورزی) آغاز شده و با استفاده از آب, نزديک به ساحل آن را کشید پایین که سر و است که اجازه نفوذ آب شور به در آمده گفت:" گرگ Rawl یک هیدرولوژی مشاور در فورت مایرز.

این واقعیت آن را مشکل تر و پر هزینه برای شهرداری و آب و برق و آب برای تامین آب آشامیدنی به فلوریدا, حتی اگر بسیاری از دولت می بیند در حدود 5 فوت باران در هر سال است.

بسیاری از آن باران تمیز کردن چشم انداز به عنوان سریع به عنوان یک جاذبه محور شبکه ای از کانال ها و خندق اجازه می دهد تا آب که با یک بار شارژ ساحلی سطح-سطح سفره های آب دیگر نشسته بر روی زمین برای مدت زمان طولانی.

که به معنی آب زیرزمینی آبخوان دریافت نمی شارژ آنها نیاز هر سال و مبارزه با افزایش سطح دریا می شود حتی سخت تر است.

تاریخی باتلاقی امتداد دارد و از جنوب اورلاندو به کلید های فلوریدا و شامل 16 شهرستانهای استان است.

نفوذ مشکلات زمانی آغاز شد که زمین های باتلاقی بود و در حال غرق و تا حد زیادی خشک یک قرن پیش برای ایجاد زمین های خشک برای کشاورزی و شهرنشینی.

عظیم سد خاکی ساخته شده در اطراف دریاچه اوکیچوبی به عقب نگه مایع قلب های باتلاقی و در جدول آب در طول بسیاری از فلوریدای جنوبی کاهش یافته است چند پا.

ایده این بود که به عقب نگه دارید دریاچه اوکیچوبی آب به تامین آب آبیاری برای کشاورزان و آب شرب به مناطق توسعه یافته در طول خشک فصل زمستان است.

در طول تابستان بارانی ماه استراتژی روشن برای محافظت از سیل.

عظیم سیستم های زهکشی طراحی شده بود به نحو احسن حرکت آب کردن چشم انداز برای حفظ مزرعه مزارع و شهرها از جاری شدن سیل.

آن کار می کرد. بیش از حد در برخی از توجه.

آب شیرین است که یک بار تحت فشار قرار دادند در برابر دریا است که در حال حاضر تا حد زیادی قفل شده در مخازن و یا منتقل شده است از طریق کانال و سیستم تخلیه.

از لحاظ تاریخی, East Coast توسعه شده است تا حد زیادی وابسته به نسبتا کم عمق Biscayne آبخوان است که در زیر surficial و یا آب های زیرزمینی آبخوان.

اما بیش از حد بسیاری از مردم کشیدن بیش از حد آب قرار می دهد پستها در معرض خطر به دلیل کمتر آب شیرین در آبخوان به معنی فشار کمتر برای مبارزه با نفوذ آب شور.

پس از آن وجود دارد این واقعیت است که سیستم زهکشی ساخته شده بود با تخلیه باتلاقی در ذهن است.

"این سیستم به عنوان یک کل دارای ظرفیت محدود زمانی که به دنبال افزایش سطح دریا اما ما باید این کار را بیشتر آب به ساحل به نگه داشتن (آب شیرین) ارتفاعات بالا گفت:" کارولینای ماران جنوبی فلوریدا مدیریت آب منطقه بالا تغییر آب و هوا تابآوری برنامه ریز. "اگر شما نمی نگه داشتن آب در کانال آن را آلوده زمینه های خوبی."

آب مدیریت منطقه با کمک دیگر سازمان های دولتی, مدیریت شبکه ای از کانال ها و خندق به حفظ این بخش از دولت آفتاب از جاری شدن سیل و کمک به تامین آب آشامیدنی به مناطق شهرنشین.

برخی از ترس ما ممکن است تغییر روزانه باران الگوهای رانندگی باران آب کردن چشم انداز.

"(تغییر آب و هوا) می تواند کمک کند و یا صدمه دیده است و من فکر نمی کنم که ما واقعا می دانیم در این نقطه است که از راه های که در حال رفتن گفت:" Rawl فورت مایرز مشاور. "در برخی از مناطق ما شاهد کاهش بارندگی است که با توجه به گرم شدن کره زمین و یا شهرنشینی به دلیل وجود آب کمتر تبخیر به اتمسفر است."

با فلوریدا در حال رشد 900 یا بیشتر ساکنان یک روز عرضه نیز تبدیل شدن به یک مسئله برای شهرنشین استفاده می کند.

امی بیکر مدیر مقننه اقتصادی و جمعیتی تحقیقات گفت: در اوایل این سال که تقاضا برای آب در فلوریدا برای پیش افتادن از عرضه در چند سال. و این برای یک دولت است که می بیند بیش از 5 فوت از باران در سال است.

"آب در هر کجا و تمام تخته را کوچک; آب و آب و هر که در آن و نه هیچ قطره به نوشیدن" Samuel Taylor Coleridge کلاسیک "The Rime of the Ancient Mariner" خلاصه وضعیت.

آب شور در حال حرکت داخلی به سمت بالا خواهد بود و محوری بر دولت بزرگتر و بیشتر مکرر گرمسیری طوفان و طوفان.

Beever بازنشسته تغییر آب و هوا, برنامه ریز و گفت: به نظر می رسد فکر می کنم آب شیرین نامحدود است که فقط به خاطر آن است که در دسترس است در گذشته بدان معنی است که آن را در دسترس خواهد بود در آینده.

"به طور کلی انسان ها بد هستند در مدیریت آب در همه جا و آن را در بخشی به دلیل این مفهوم است که همیشه وجود دارد رفتن به آب بیشتری که وجود دارد را نمی," او گفت:.

به دنبال بازگشت به زندگی حرفه ای خود که آغاز شده در دهه 1970 Beever گفت که او فکر بشریت بهتر خواهد بود آماده برای این تغییرات است.

او گفت که او انتظار ندارد یک ضد علم و جنبش سیاسی خواهد تسلط بر بحث عمومی و آهسته مدرن سازگاری است که خواهد کمک کند و حتی معکوس کردن برخی از این تغییرات است.

"من انتظار می رود که ما بسیار بهتر خواهد بود برخورد با طبیعت و مسائل زیست محیطی" Beever گفت. "ما نمی خواهد که کیفیت آب مشکلی که ما امروز داریم و ما نمی بینیم که مردم به صورت هدفمند نادان است."

الجزایر کشاورز گفت: تغییر آب و هوا یک واقعیت است.

حتی اگر او یک محافظه کار که در حصار در مورد اینکه آیا یا نه انسان مؤثر است و سطح آب دریاها نفوذ آب شور و تغییرات آب و هوایی الجزایر می داند که تغییرات واقعی هستند.

او زندگی آن است.

الجزایر هرگز دیده می شود معاون رئیس جمهور سابق ال گور را برنده اسکار "حقیقت ناخوشایند", یک, پس از بحث 2006 مستند در مورد تغییر آب و هوا.

اما هنوز هم او با استفاده از این فیلم به عنوان یک اقلیمی چوب اندازه گیری سیاسی شوخی که گاهی اوقات بازدید بیش از حد نزدیک به خانه.

"ما ممکن است ترک دیگری 80 (هکتار) با توجه به کاهش در بازار گفت:" در یک متن با ایالات متحده آمریکا امروز. "شمال تولید کنندگان (در نزدیکی دریاچه اوکیچوبی) را شروع کرده اند بسیار زودتر. یک عدم ترس در یخ. ال گور برنده است!"

اتصال با این خبرنگار: @ChadGillisNP در توییتر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب