فلوریدا چشم هتل ها برای پناهگاه طوفان به فضای بیشتری نیاز اجتماعی فاصله

Lamaur Stancil Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 11:11 AM EDT Jul 29, 2020پناهگاه طوفان دهندگان وعده داده اند ب

توسط ABTINNEWS در 8 مرداد 1399

پناهگاه طوفان دهندگان وعده داده اند بیشتر و roomier پناهگاه این طوفان گرمسیری فصل اما این که یک محصول جانبی از اجتماعی فاصله برای coronavirus.

هنوز هم آنها ترجیح می دهند مردم برای پیدا کردن پناهگاه امن در جایی دیگر.

"پیام ما این است که اگر شما واقعا نمی نیاز به تخلیه به یک سرپناه نیست" Indian River County Emergency مدیریت هماهنگ اتا LoPresti گفت TCPalm.

با یک طوفان گرمسیری دم در اقیانوس اطلس در حال حاضر گنج ساحل اضطراری مدیران درخواست عمومی به خود را تخلیه و پناهگاه برنامه.

اجتماعی فاصله

برای دیدار با مراکز کنترل بیماری و پیشگیری اجتماعی فاصله دستورالعمل گنج در سواحل استان ها انتظار می رود به بیش از دو پناهگاه آنها می خواهیم با استفاده از این سال به مجموع 37 نسبت به 16 مورد استفاده برای طوفان دوریان در ماه سپتامبر.

بیشتر: طوفان مرکز مشاهده 3 سیستم

اگر نیاز به رودخانه هند در حال آماده سازی برای باز کردن تمام 15 از آن پناهگاه در حالی که آن را باز کرد تنها پنج در سال 2019 به خانه 640 evacuees. مارتین نیز آماده به استفاده از تمام 10 از آن پناهگاه پس از باز کردن تنها شش به خانه 2,200 دوریان evacuees. و سنت لوسی می تواند باز کردن یک دوجین پناهگاه در مقایسه با پنج نفر از آن استفاده می شود برای دوریان.

هر شهرستان باید پناهگاه برای حیوانات خانگی و افراد با نیازهای ویژه, مقامات گفت.

"ما تاکید می کند هر چند که مردم باید برنامه ریزی به ماندن با دوستان و یا خانواده" سنت لوسی County Emergency مدیر عملیات Gustavo Vilchez گفت.

استاندارد برای یک پناهگاه طوفان 20 فوت مربع در هر مهاجر, LoPresti گفت. CDC می خواهد پناهگاه برای افزایش آن به 60 متر مربع برای هر نفر, او گفت:.

بیشتر: FPL مدیران: 'ما در بازی uncharted waters' با همه گیر

دیگر COVID-19 اقدامات شامل ماسک مورد نیاز و متوسط چک برای همه evacuees به علاوه یک اتاق جدا برای هر کسی که دارای یک تب و یا علائم مرتبط با coronavirus LoPresti گفت.

پناه در مدارس است که بازگشایی, برای دانش آموزان, معلمان و کارکنان در ماه اوت نیز نیاز به تمیز کردن ویژه برای coronavirus قبل از استقبال عموم مردم.

یارانه هتل ها

دولت نیز با توجه به پرداخت یارانه هتل ها به پناهگاه برخی از evacuees اما تلاش دارد با تمرکز بر افراد مثبت با COVID-19.

دولت به دنبال 1,000 هتل ها برای ثبت نام به عنوان پناهگاه است. Evacuees می توانید اتاق خود را در هتل صورتحساب توسط دولت به سازمان مدیریت اضطراری فدرال بر اساس چه نوع از شخص هتل های تعیین شده برای, مقامات گفت.

دولت همچنین می تواند استفاده از هتل ها مسکن برای شهروندان ارشد و یا اولین پاسخ دهندگان. دولت قرار دارد اولین پاسخ دهندگان در هتل ها در سال های گذشته گفت: Jason مهن سخنگوی دولت مدیریت اضطراری.

حدود 500 هتل ها ایالت موافقت کرده به پناهگاه در جولای 18. دولت مدیریت اضطراری مقامات همکاری با فلوریدا رستوران و محل سکونت ارتباط به بررسی هتل ها.

سه هتل در شهرستان مارتین داوطلب شده اند به پناهگاه اما برخی از ژنراتور گفت: Phil Pecci اقدام مدیر Martin County مدیریت اضطراری. اگر از آن دسته از هتل ها استفاده می شود, شهرستان خواهد تنها اولین پاسخ دهندگان و خانواده های آنها وجود دارد Pecci گفت.

دو هتل در رودخانه هند داوطلب شده اند اما هیچ کدام در سنت لوسی اند.

بین مارتین و رودخانه است که می تواند بیش از 900 اتاق های موجود از جمله 33 است که سازگار با قانون آمریکایی های معلول, دولت, مقامات گفت.

هیچ تعيين شده است برای اینکه دولت را با استفاده از این هتل ها برای نهم گرمسیری سیستم در اقیانوس اطلس در حال حاضر خواهد بود که به نام Isaias اگر آن را توسعه.

ساکنان نباید به طور مستقیم به هتل. هر شهرستان تصمیم خواهد گرفت که نیاز به اقامت در یک هتل است که نیاز به اقامت در یک سرپناه به طور منظم.

گنج ساحل, داوطلب, هتل

مارتین کانتی

  • همپتون مسافرخانه دارای 102 اتاق استوارت.
  • راحتی سوئیت 94 اتاق استوارت.

Indian River County

  • همپتون مسافرخانه دارای 63 اتاق.
  • Fairfield Inn دارای 80 اتاق.
  • تعطیلات مسافرخانه اکسپرس دارای 65 اتاق.

گنج ساحل منظم پناهگاه

  • Indian River County: irces.com
  • Martin شهرستان: مارتین.fl.ما/emergencyshelters
  • سنت لوسی شهرستان: stlucieco.gov و با کلیک بر روی "زندگی در شهرستان سنت لوسی" بخش و سپس به دنبال "Disaster Preparedness."

Lamaur Stancil است Treasure Coast منطقه ای اقتصاد خبرنگار پوشش کسب و کار و صنایع از جمله خرده فروشی, گردشگری و مهمان نوازی. تماس با او را در 321-987-7179 یا lamaur.stancil@tcpalm.com و به دنبال او در Lamaur Stancil در Facebook و @TCPalmLStancil در توییتر.

برای اقامت تا تاریخ با ما محتوای منحصر به فرد می باشد که برای اشتراک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن