فلوریدا اخلاق پانل رد اتهام SFWMD عضو هیئت مدیره 'تمساح ران' برگرون

تایلر Treadway Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 12:24 PM EDT Jul 30, 2020فلوریدا کمیسیون اخلاق است را رد کرد و

توسط ABTINNEWS در 9 مرداد 1399

فلوریدا کمیسیون اخلاق است را رد کرد و یک شکایت علیه فلوریدای جنوبی مدیریت آب منطقه عضو هیئت مدیره Ronald M. "تمساح ران" برگرون Sr.

این دومین بار در این کمیسیون رد کرده است یک جنگ از منافع شکایت علیه برگرون با وجود شرکت با داشتن 48 میلیون دلار قرارداد با منطقه.

اخلاق پانل یافت "عدم کفایت حقوقی" در طول یک بسته-درب جلسه جولای 24, آن پنج شنبه اعلام کرد.

بررسی محدود بود به "پرسش از صلاحیت و تعیین که آیا محتویات این شکایت کافی برای ادعا نقض" با توجه به اعلام. وجود دارد هیچ رسیدگی به این حقایق و این کمیسیون نتیجه گیری می کند "تأمل در صحت اتهامات."

"این است که بیش از" سعید میامی وکیل ریک Yabor که ثبت شکایت به عنوان رئیس دانشگاه فلوریدای جنوبی با فساد وظیفه نیروی Corp.

Yabor دیده نمی شود کمیسیون حکم صبح روز پنجشنبه اما گفت که او ساخته شده است که سوابق درخواست ها برای تمام ارتباطات میان دیگر اعضای هیئت مدیره و کارکنان منطقه مورد برگرون ساخت و ساز شرکت برگرون زمین Development Inc.

"من آنچه در نگاه اخلاق کمیسیون گویند و به دنبال با یک دوم شکایت" Yabor گفت. "یک منطقه عضو هیئت مدیره باید میلیون ها دلار قرارداد با منطقه. قانون روشن است در آن."

بیشتر: اخلاق شکایت علیه "تمساح ران' Bergeron

جدید و یا قرارداد ؟

Yabor ادعا برگرون شرکت "وارد" یک 14 میلیون دلار قرارداد با منطقه در ماه دسامبر هفت ماه پس از برگرون منصوب شد به هیئت مدیره.

بود که یک قرارداد جدید اما علاوه بر قبلی 25 میلیون دلار قرارداد برگرون تا به حال با منطقه برگرون وکیل اد J. پوتزولی گفت TCPalm در زمان پر کردن است. دولت اخلاق کمیسیون قبلا حکومت بود که تضاد منافع.

پوتزولی نمی تواند به صورت فوری نظر پنج شنبه صبح.

علاوه بر 14 میلیون دلار فرمت در ماه دسامبر در منطقه مدیره توافق در ماه ژوئن به پرداخت برگرون شرکت یکی دیگر از $9 میلیون آوردن کل مبلغ قرارداد به 48 میلیون دلار.

منطقه "گرفته شده نه یک موقعیت در مورد این مسئله گفت:" سخنگوی Randy Smith.

بیشتر: منطقه می افزاید: 9 میلیون دلار برای قرارداد با عضو هیئت مدیره شرکت

اول اخلاق کمیسیون حاکم

جنگ از منافع سوالات باید در برگرون پس Jan. 29, 2019, زمانی که رژیم صهیونیستی. ران DeSantis گفت: او می خواست برگرون در آب منطقه مدیره.

نه روز بعد از آن منطقه اهدا برگرون شرکت $25 میلیون قرارداد را به پایان برساند ساختمان 6,300 هکتار تالاب به عنوان بخشی از C-44 مخزن و فاضالب درمان منطقه یک پروژه به فروشگاه و آب پاک در غرب شهرستان مارتین.

این منطقه تا به حال از کار اخراج پیمانکار اصلی آبی غاز Construction Inc. از فورت پیرس قبلی نوامبر.

در آوریل 2019 اخلاق کمیسیون اداره قرارداد نبود تضاد منافع به دلیل برگرون گرفته نشده بود صندلی خود را در هیئت مدیره زمانی که قرارداد امضا شد.

ساعت پس از این کمیسیون تصمیم برگرون رسما منصوب به هیئت مدیره.

بیشتر: برگرون منصوب به آب منطقه مدیره پس از اخلاق پنل باشه

آبی غاز ساخت و ساز

اضافه شده به قرارداد — 14 میلیون دلار در ماه دسامبر و 9 میلیون دلار شنبه — مورد نیاز برای ایجاد تغییرات پیش بینی نشده به پروژه و تصحیح اشتباهات ساخته شده توسط آبی غاز آلن Sharkey منطقه اکوسیستم مرمت رئیس گفت: هیئت مدیره در ماه ژوئن.

آبی غاز شکایت کرد تا این منطقه به صورت غیر قانونی فسخ است. مورد انتظار است.

اد قاتل ستون: پروژه آب پاک در شهرستان مارتین به ارمغان می آورد امید

از 800 میلیون دلار پروژه طراحی شده است برای گرفتن آب از C-44 کانال است که در غیر این صورت می توانست رهبری برای سنت لوسی رودخانه و مرداب به رود.

یک از 3400 هکتار مخزن ساخته شده توسط سپاه مهندسان ارتش برگزار خواهد شد آب و تالاب ساخته شده توسط این منطقه خواهد شد حذف جلبک تغذیه مواد مغذی و رسوب از آب است.

بسیاری از تالاب های عملیاتی و برنامه ریزی شده است که باید تکمیل شود در پاییز. مخزن انتظار می رود که در سال 2021 به پایان رسید.

تایلر Treadway یک محیط خبرنگار که متخصص در مسائل تالاب رودخانه هند. حمایت از کار خود را در TCPalm.com. تماس با او را در 772-221-4219 و tyler.treadway@tcpalm.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب