فلوریدا آموزش و پرورش کمیسیون مقرر در تمام مدارس برای بازگشایی در ماه اوت

رایان مک کینون ساراسوتا هرالد تریبونمنتشر شده 6:49 PM EDT Jul 6, 2020فلوریدا آموزش و پرورش کمیسر ریچارد کورکور

توسط ABTINNEWS در 17 تیر 1399

فلوریدا آموزش و پرورش کمیسر ریچارد کورکوران صادر اورژانس را روز شنبه, نیاز به تمام مدارس برای باز کردن در پاییز و تخمگذار از الزامات منطقه باید برای ارائه هر نوع غیر سنتی آموزش از راه دور در علاوه بر این به خود فرد گزینه است.

"همه تخته مدرسه و مدرسه منشور حاکم بر تخته باید با آجر و ملات مدارس در ماه اوت حداقل پنج روز در هفته برای همه دانش آموزان" اعلام متحده است.

محلی مقامات بهداشتی می تواند نادیده گرفتن کمیساریای بخشنامه اگر آن را امن برای باز کردن مدارس با توجه به COVID-19 اما روز دوشنبه اعلام آن را روشن می سازد که مناطق باید به آماده سازی برای باز کردن درهای خود را به همه دانش آموزان در ماه اوت است.

و در حالی که مقامات بهداشتی می تواند خیال مدارس نا امن تا زمانی که وجود دارد گسترده نیست خاموش شدن ناگهانی آن می تواند دشوار تماس تنها از مدارس.

"منطقی فکر نمی کنم آنها می گویند مدارس امن نیست اگر آنها اجازه می دهد مردم به در" وزارت آموزش و پرورش سخنگوی Cheryl Etters گفت.

"اگر محلی آنها قادر به باز خواهد شد که ما با مناطق در ادامه آموزشی تداوم طرح (ICP) و یا تعیین گزینه های جایگزین," او گفت: در یک ایمیل پیگیری.

هر دو ساراسوتا و گاو دریایی شهرستان مدرسه تخته در حال توسعه بازگشایی برنامه و در حالی که کمیساریای منظور شفافیت را فراهم می کند آن است که مطمئن شوید که برای مختل کردن تلاش برای به حداکثر رساندن از راه دور گزینه های برای هر دو دانش آموزان و کارکنان.

آنچه در آن به معنی

تحت رهنمود:

- تخته مدرسه باید آماده برای بازگشایی فیزیکی ساختمان در مرداد ماه برای تمام دانشجویان تمام وقت.

- مدارس نمی تواند تغییر به یک مدل ترکیبی که در آن دانش آموزان صرف نیمی از وقت خود را در مدرسه و نیم در خانه. هر دانش آموز باید این گزینه از بودن در مدرسه و پنج روز در هر هفته.

- تنها گزینه برای مدارس به صورت فیزیکی باز در ماه اوت است اگر محلی وزارت بهداشت مقامات می گویند مدارس می تواند باز نمی شود.

- سازمان حفاظت محیط زیست نمی خواهد waiving حداقل تعداد ساعات آموزشی برای دانش آموزان و مدارس باید با ارائه همه خدمات آنها به طور معمول انجام دهد.

آموزش گزینه های کنترل از راه دور

منظور به طور قابل توجهی می آفریند نوار برای کنترل از راه دور یادگیری گزینه های.

در بهار به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس تشدید, سازمان حفاظت محیط زیست تاکید کرد "لطف و محبت" به مدارس معطوف به همه آموزش آنلاین در یک ماده از هفته دولت به حذف چند مورد نیاز مناطق به طور معمول باید به دنبال.

در پاییز مدارس می توانند با ارائه آموزش از راه دور گزینه در علاوه بر این به فرد در یادگیری اما این برنامه باید مورد تایید دولت است و باید به مراتب قوی تر از آنها در بهار گذشته.

از راه دور آموزش گزینه های باید...

- اطمینان از دانش آموزان دریافت همان تعداد ساعات آموزشی همان محتوا و همان سطح از بازخورد و تعامل است که دانش آموزان در تنظیمات فیزیکی را دریافت خواهید کرد.

- اجازه می دهد تا دانش آموزان برای انتقال از راه دور برنامه ریزی و بازگشت به تنظیمات فیزیکی.

- به اشتراک گذاری نظارت بر داده های نشان می دهد که دانش آموزان آموزش از راه دور در حال پیشرفت.

کمیسر منظور نیاز مناطق به ارائه مجموعه کامل از خدمات به دانش آموزان با معلولیت و یا زبان آموزان زبان انگلیسی.

مدارس دریافت بودجه در پاییز امسال بر اساس پیش-COVID ثبت نام دانشجویی بینی اما در ماه اکتبر سازمان حفاظت محیط زیست به موضوع راهنمایی برای گزارش دانش آموزانی که در حال یادگیری از راه دور.

به منظور حذف برخی از گزینه های است که هر دو ساراسوتا و گاو دریایی مدرسه تخته شد و با توجه به.

ساراسوتا شد وزن این گزینه از شروع سال تحصیلی آنلاین و به تأخیر انداختن فیزیکی بازگشایی تا بعد از روز کارگر و گاو دریایی مقامات مشغول به کار بودند در یک رویکرد ترکیبی است که در آن دانش آموزان را صرف بخشی از وقت خود را در یادگیری از راه دور و بخشی از وقت خود را در مدرسه به منظور محدود کردن تعدادی از مردم در مدرسه در یک زمان.

هر دو گزینه های سقوط در خارج از کمیساریای بخشنامه.

گاو دریایی عضو هیئت مدیره مدرسه چارلی کندی گفت که او درک نیاز به دریافت دانش آموزان در مدارس, اما او گفت: Corcoran سفارش قرار می دهد کارکنان در معرض خطر و upends ماه از برنامه ریزی توسط مقامات منطقه.

"این شاخه های این خارج از آب" کندی گفت. "دولت اتحادیه معلمان کردم به شکایت بیش از این است. آن را وادار به خطر بیافتد کارکنان به کار می کنند."

ساراسوتا مدرسه هیئت مدیره نایب رئیس Shirley Brown گفت: نبود نمایشگاه برای دولت به صدور دستورات به ویژه به دلیل محلی مالیات بر املاک تا حد زیادی صندوق مدارس.

"مدرسه تخته قرار است به اجرا در مدارس اما فرماندار و سازمان حفاظت محیط زیست آنها هستند که قوانین را در مورد چگونه ما دریافت پرداخت برای دانش آموزان ما," او گفت:.

گاو دریایی مدیره مورد بحث بازگشایی قصد دارد طی یک کارگاه آموزشی در روز پنج شنبه و ساراسوتا خواهد شد بحث در مورد آنها روز سه شنبه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب