فلوریدا DOH آسانسور روده باکتری های هشدار دهنده برای اسکله پارک ساحل در فورت پیرس

تایلر Treadway Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 3:22 PM EDT مارس 13 سال 2020آن را امن برای شنا در اسکله پارک د

توسط ABTINNEWS در 25 اردیبهشت 1399

آن را امن برای شنا در اسکله پارک در فورت پیرس دوباره.

روز چهارشنبه بعد از ظهر فلوریدا در بخش بهداشت و درمان برداشته هشدار آن را صادر کرده است در اواخر هفته گذشته به شنا در ساحل در هاچینسون جزیره به دلیل آب نمونه بالا داشتند باکتری سطوح.

نتایج منتشر شده روز شنبه از یک نمونه جدید گرفته شده از دوشنبه تا به حال رضایت بخش سطح روده باکتریهای شاخص آلودگی مدفوعی.

بیشتر: 2 پارک دولت تا حدی بازگشایی شد

روده باکتری های ساکن روده انسان و حیوانات است. حضور این باکتری ها ممکن است از رواناب فاضالب های سطحی, حیوانات خانگی, حیات وحش و انسان فاضلاب.

خطرات بالقوه بهداشتی برای افرادی که مصرف و یا در تماس با آب عبارتند از ناراحتی معده و اسهال و سوزش چشم و خارش پوست است.

سواحل و پارک های

فورت پیرس و سنت لوسی شهرستان بسته شده بود تمام سواحل عمومی, مارس 28 برای جلوگیری از جمعیت است که می تواند گسترش coronavirus.

سواحل عمومی بازگشایی شد مارس 28, اما فقط برای فعالیت های است که اجازه اجتماعی فاصله و گروه 10 یا کمتر مانند راه رفتن و دویدن ماهیگیری, گشت و گذار, شنا, جمع آوری صدف ها قایقرانی و paddleboarding.

محدودیت در آفتاب برداشته شد مارس 7.

این شهرستان بازگشایی اسکله پارک فقط به عنوان وزارت بهداشت آموخته از آب آلوده.

چگونه آب ؟

بررسی وضعیت آب در نزدیکی شما با TCPalm را در نقشه های تعاملی. توجه داشته باشید: نقشه منعکس جدید مشاوره تا زمانی که یک به روز رسانی خودکار در 5 p. m.

تایلر Treadway یک محیط خبرنگار که متخصص در مسائل تالاب رودخانه هند. حمایت از کار خود را در TCPalm.com. تماس با او را در 772-221-4219 و tyler.treadway@tcpalm.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن