فلوریدا دموکراتیک اولیه داوطلبان از پالم بیچ, St. Lucie امید به سرنگونی بهداشت ، Harrell

تایلر Treadway Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 16, 2020دو حزب دموکرات رقابت بر

توسط ABTINNEWS در 26 تیر 1399

دو حزب دموکرات رقابت برای شانس برای سرنگون گیل Harrell می گویند گنج ساحل جمهوریخواه دولت سناتور سابق عضو خانه پس از سال 2010 انجام نشده به اندازه کافی برای محافظت از این منطقه را شکننده آبراه.

Reinaldo دیاز و کرینا Balderramos رابینسون روبرو خواهد شد هر یک از دیگر در Aug. 18 مقدماتی حزب دموکرات فلوریدا در سنای منطقه 25 صندلی که نشان دهنده مارتین سنت لوسی و شمال غرب پالم بیچ شهرستان. برنده خواهد شد و در صورت Harrell Nov. 3.

انتخابات, راهنمای: خواندن این داستان قبل از رای گیری

دیاز دریاچه ارزش Waterkeeper است ساخت اولین تاخت و تاز کردن به سیاست است. Balderramos رابینسون بازنشسته ارتش بزرگ و صاحب یک دفاع مربوط به شرکت مشاوره ای به دنبال سیاسی در ایالت داکوتای جنوبی.

نه تازه وارد است پول زیادی برای ترویج خود را آغاز جمع آوری کمک های مالی مبارزات انتخاباتی در ماه مه. او $3,900 در حالی که او تا به حال $5,400 از ژوئن 26. هر دو کم رنگ در مقایسه با Harrell دلار 275,300 که او شروع به جمع آوری در ژانویه 2019.

پایین گلوله-نقطه زندگینامه و اطلاعات مربوط به هر نامزد

"سناتور Harrell یک مثال نخست از قوه مقننه ایالتی در حال سقوط کوتاه از آنچه آنها نیاز به انجام در مسائل زیست محیطی گفت:" دیاز. "او نه کاملا اما او نه برش آن وقتی که می آید به حفاظت از زمین های باتلاقی و یا دیگر مسائل مربوط به آب."

در مورد مسائل مانند نگه داشتن دریاچه اوکیچوبی پایین برای جلوگیری از ترشحات مضر به سنت لوسی رودخانه و توقف آزادسازی از لجن فاضلاب در زمین های کشاورزی دیاز گفت: "سناتور Harrell است که هیچ جا شنیده می شود. ما در حال پیشرفت در مسائل آب, اما من احساس می کنم ما در حال رفتن به سمت هدف که ما باید در کامل با حداکثر سرعت دویدن."

TCPalm بررسی: فضولات انسانی بارور مزارع

Balderramos رابینسون به نام محیط زیست یکی از دولت را بالا مسائل اما گفت: "من نه یک کارشناس محیط زیست. من هستم اما سریع مطالعه است."

اقدامات در این سال توسط دولت قوه مقننه "رفتن نیست به اندازه کافی نسبت به حفاظت از محیط زیست" او گفت:. "آنها می تواند خیلی بیشتر انجام دهد."

او گفت که او می خواهم برای دیدن بیشتر تاکید بر تبدیل خانه با سپتیک تانک به سیستم فاضلاب و "توقف جریان آلودگی به رودخانه مرداب."

آلودگی کشاورزی

هر دو نامزد گفت: کشاورزی باید پاسخگو برای کود رواناب است که می تواند خوراک سمی جلبک های سبز-آبی شکوفه چیزی قانونگذاران ایالتی شکست خورده اند را انجام دهد.

دولت اقدامات برای مبارزه با آلودگی های کشاورزی مبتنی بر کشاورزان با استفاده از "بهترین شیوه های مدیریت" به عنوان شناخته شده BMPs به معنای کاهش کود رواناب.

TCPalm بررسی: دولت قرار می دهد کشاورزان در سیستم افتخار

"BMPs می تواند کار شگفت انگیزی خوب" دیاز گفت. "اما واقعیت این است که اگر ما از این ابزار به پس از آلوده که پیروی نمی BMPs."

Balderramos رابینسون گفت: کشاورزی "تمام نعمت است. بزرگ ag بزرگ جلو و در تالاهاسی. ... اگر شما علت آلودگی شما باید پاسخگو باشند."

TCPalm بررسی: ایمیل نمایش بزرگ شکر نفوذ

COVID-19

هر دو نامزد گفت: دولت و یا حداقل بخش هایی از آن بازگشایی شد بیش از حد به سرعت.

رژیم صهیونیستی. ران DeSantis "ممکن است دست کم گرفت که چگونه به سرعت این ویروس را در فلوریدا" Balderramos رابینسون گفت. "اگر من فرماندار, من می خواهم به یاد داشته باشید که هر روز در زندگی از دست داده و من هرگز متوقف فکر کردن در مورد چه چیز دیگری می توانم انجام دهم برای متوقف کردن آن است."

نظر: Martin County نامزدها پاسخ TCPalm پرسشنامه

نظر: St. Lucie شهرستان نامزدها پاسخ TCPalm پرسشنامه

دیاز توافق تصمیم گیری باید محور, بهداشت و درمان و نه اقتصاد.

"من تمایل به باز کردن به عنوان به زودی به عنوان ممکن است," او گفت: "اما متاسفانه دولت شده است و دست زدن به آن همه اشتباه است. مقامات نیست به دنبال در اطلاعات و تصمیم گیری بر اساس آن. آنها در حال ساخت اعداد مناسب خود باز روم."

DeSantis "است که در یک مخمصه" Balderramos رابینسون گفت. "او می خواهد به تقویت اقتصاد, اما که ما را بیشتر در معرض خطر گسترش ویروس."

او را تحسین دولت برای ramping تا تعداد COVID-19 آزمون سایت اما افزود: "این باید انجام شود قبل از آن."

میراث هیسپانیک

دیاز متولد و بزرگ شده در جنوب فلوریدا. او زندگی می کند در نزدیکی دریاچه با ارزش است که در خارج از منطقه 25, اما او را در یک صندوق پستی در کانال نقطه است که در منطقه.

"اگر من انتخاب من حرکت به منطقه" او گفت:.

Balderramos رابینسون در حال حاضر نقل مکان کرد و از پالم بیچ شهرستان به پورت سنت لوسی در ماه مه به اجرا بسازید. همکار جنوب فلوریدا دموکرات از او خواست برای اجرای, او گفت:.

"آنها گفتند: ما نیاز داریم بیشتر دولت دموکراتیک سناتور" او گفت:.

یک چیز بیشتر آنها مشترک دارند: هر دو میراث هیسپانیک. Balderramos رابینسون مادر بزرگ در مکزیک متولد شده و مهاجرت به آمریکا دیاز پدر و مادر نقل مکان به ایالات متحده پدرش از آرژانتین و مادر خود را از ال سالوادور.

"میراث من را تحت تاثیر قرار من در بسیاری از جهات" Balderramos رابینسون گفت. "من فکر می کنم من میراث و تجربیات زندگی را رویکرد من به قانون جامع تر."

با بسیاری از اسپانیایی ها در این منطقه دیاز گفت: "این جای تعجب وجود ندارد بیشتر هیسپانیک نامزدها در گذشته است. من خوشحالم که آن را در نهایت اتفاق وجود دارد که دو نفر از ما."

این دوره دو ساله همراه با حقوق سالانه $29,697.

کرینا Balderramos رابینسون

  • خدمت در ارتش برای 25 سال بهره گرفتن به عنوان یک 17 ساله و بازنشستگی به عنوان یک عمده; آیا دو تور در عراق و بازگشت به عنوان یک غیر نظامی در سال 2010 به امور قانونگذاری مدیر
  • چراغ ضد تروریسم & نیروی حفاظت اداره در پنتاگون
  • دارای درجه دکتری در امنیت داخلی مدیریت از دانشگاه فنی کلرادو; کارشناسی ارشد در سیاست های عمومی از دانشگاه جورج تاون; و کارشناسی ارشد در عدالت کیفری از Chaminade دانشگاه در هاوایی است.
  • فرار ناموفق در سال 2014 در برابر کنگره ایالات متحده کریستی Noem در داکوتای جنوبی
  • مدیر عدالت کیفری برنامه در Keiser دانشگاه وست پالم بیچ پردیس
  • موسس و مدیر عامل شرکت در ماموریت LLC که دارای تخصص در امنیت ملی و دفاع مشاوره برای federal Department of Defense
  • سن: کاهش یافته است به فاش کردن سن او اما رای دهندگان سوابق و بیانیه ای که او دارای یک تولد در ماه جولای نشان می دهد او را تبدیل 55 اولیه.

Reinaldo دیاز

  • سابق شیرجه راهنمای دارای مدرک حقوق از دانشگاه نوا جنوب شرقی با تمرکز بر روی محیط زیست و زمین-استفاده از قانون
  • موسس لیک ورث Waterkeeper یک پالم بیچ شهرستان غیر انتفاعی و بین المللی Waterkeeper اتحاد, حمایت از دریاچه ارزش تالاب و حوزه آبخيز آن شروع در دریاچه اوکیچوبی
  • انتخاب به باتلاقی ائتلاف مدیره
  • سن: 36

تایلر Treadway یک محیط خبرنگار که متخصص در مسائل تالاب رودخانه هند. حمایت از کار خود را در TCPalm.com. تماس با او را در 772-221-4219 و tyler.treadway@tcpalm.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن