فلوریدا همچنان به فرار خود COVID-19 پرونده مرگ

فرانک Gluck فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 5:09 PM EDT Jul 30, 2020فلوریدا در روز پنج شنبه ثبت سوم آن مستقی

توسط ABTINNEWS در 10 مرداد 1399

فلوریدا در روز پنج شنبه ثبت سوم آن مستقیما بعد از شکستن رکورد COVID-19 مرگ و میر. همچنین این دومین روز متوالی است که روزانه تعداد مرگ و میر در صدر 200.

دولت در بخش بهداشت و درمان نشان داد 253 مردم در حال تسلیم به کروناویروس که از پنج شنبه. که 17 درصد افزایش نسبت به روز قبل خود شکستن رکورد شکل و 36% افزایش بیش از سه شنبه است.

نزدیک به پنج ماه پس از فلوریدا شمارش اول آن COVID-19 موارد دولت کشته شدگان از ساکنان و افراد غیر مقیم می ایستد در 6,709.

رژیم صهیونیستی. ران DeSantis صحبت نمی کنم علنا بعد از شماره منتشر شد و نه دفتر خود در پاسخ به یک درخواست برای نظر. هنگامی که او را ملاقات در روز قبل از آن با دولت هوافضا رهبران در بحث میزگرد در جزیره مریت, DeSantis با اشاره به کاهش بستری نرخ در بخش هایی از دولت است.

در طول این رویداد که به دنبال ناسا در نزدیکی اندازی پشتکار رور در راه خود را به سیاره مریخ یک خبرنگار پرسید DeSantis در مورد این واقعیت است که برخی از مردم به تماشای راه اندازی نمی شد با پوشیدن ماسک.

DeSantis که مقاومت خواستار ایالت ماسک قیمومیت در پاسخ با تشویق فلوریدا به پوشیدن ماسک و برای ادامه اجتماعی فاصله شیوه های. انجام این کار باید کمک به کاهش عفونت نرخ, او گفت:.

"در حال حاضر آن را نمی خواهید به از بین برود. اما اگر شیوع پایین تر است من فکر می کنم مردم احساس بهتر, من فکر می کنم سطح اضطراب خواهد شد من فکر می کنم برخی از ترس خواهد شد," او گفت:. "و من فکر می کنم که خوب است برای بهداشت عمومی فقط به عنوان به خوبی به خاطر شما می دانید زمانی که شما تعداد زیادی از افراد در لبه شما می دانید که می تواند بسیاری از مشکلات دیگر نیز هست."

تعدادی از مناطق در فلوریدا در حال حاضر به تصویب رسید ماسک حکم. آنها عبارتند از: بالا-جمعیت و توریستی-سنگین استان ها از جمله, Hillsborough, لئون, گاو دریایی, Miami-Dade, Monroe, و پالم بیچ.

با راه: Lee ذغال سنگ در میان 12 COVID 'red مناطق' نیاز به ماسک حکم به بیرون درز کاخ سفید گزارش می گوید

در میان بسیاری از ذغال سنگ شهرستان در دولت سواحل خلیج فارس که به دقت تایید اندازه گیری هفته گذشته است. اما همسایه فورت مایرز رد یک ماسک قیمومیت در اوایل این ماه و در هفته گذشته موفق به تصویب قطعنامه تشویق کسب و کار نیاز به کارکنان خود را به آنها را می پوشند.

در سراسر کشور ایالات متحده آمریکا مجلس نانسی پلوسی چهارشنبه اعلام کرد که تمام خانه اعضا و کارکنان باید در حال حاضر پوشیدن ماسک هنگامی که در کف کنگره در سالن و در دفاتر آن است. این زیر خبری که Rep. کابل یک جمهوری خواه تگزاس که گزارش حاضر به پوشیدن ماسک, آزمایش مثبت برای COVID-19.

پلوسی گفت: نمایندگان مجلس می توان از کف اگر آنها نمی پوشیدن ماسک. یک نماینده مجلس با پوشیدن یک ماسک می تواند به عنوان یک "جدی نقض ادب," او گفت:.

زمانی انتقاد رهبر جمهوری اسلامی مدعی هرمان قابیل بود که به مخالفت با ماسک مقرر شد بستری برای coronavirus کمتر از دو هفته پس از حضور در یک ماسک-اختیاری ژوئن 20 رالی برای رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در تولسا. قابیل به حال توییتی یک تصویر از خود در این مراسم در حالی که با پوشیدن ماسک.

حامیان پنج شنبه اعلام کرد که قابیل 74 و سرطان بازمانده بود در برابر ویروس.

Tulsa وزارت بهداشت, مدیر اجرایی, بروس, پیکان بعد گفت: این رویداد به احتمال زیاد منجر به افزایش موارد جدید در این شهرستان است. قابیل مرگ شده است به طور مستقیم مرتبط به این رویداد اما خود بستری آمد در عرض دو هفته جوجه کشی پنجره برای COVID-19.

در فلوریدا تعداد افرادی که نیاز به بستری شدن در بیمارستان در درجه اول به دلیل COVID-19 علائم به کاهش خود ادامه داد, با توجه به وزارت امور خارجه آژانس برای مدیریت بهداشت و درمان. از شنبه بعد از ظهر وجود دارد در مورد 8,400 این بیماران — کمترین تعداد در حدود دو هفته.

دولت تا به حال حداقل 26,017 COVID مربوط به بستری شدن در بیمارستان پس از شروع این بیماری همه گیر.

هر چند بستری شدن در بیمارستان باید وارد کردن عفونت های جدید ادامه خواهد داد به افزایش است. تعداد COVID-19 نفر افزایش یافت 9,956 در روز پنج شنبه. این 37 روز متوالی دولت ثبت بیش از 5000 مورد جدید.

ایالت حدود 22 درصد از تخت های بیمارستانی و 17 درصد از بزرگسالان تخت ICU در دسترس بود که از پنج شنبه. این است که تقریبا در تاریخ همتراز با هفته گذشته است.

فلوریدا شمارش 461,379 موارد coronavirus.

این داستان شامل گزارش توسط ایالات متحده آمریکا امروز واشنگتن خبرنگار Christal هیز. فرانک Gluck است ناظر خبرنگار با اخبار مطبوعات و ناپل اخبار روزانه. اتصال با او در fgluck@news-press.com و یا در توییتر @FrankGluck



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن