فلوریدا جامعه سوگوار قربانیان وحشتناک سه گانه قتل

سوزی Schottelkotte معینمنتشر شده 9:56 PM EDT Jul 21, 2020FROSTPROOF — کریس مایر زانو بیش جاده یادبود به دوستان

توسط ABTINNEWS در 1 مرداد 1399

FROSTPROOF — کریس مایر زانو بیش جاده یادبود به دوستان خود سهشنبه گذاشته و سر خود را بر روی یک موقت عبور به خاطر سپردن براندون رولینز.

"آنها نیاز به گرفتن هر کس بود," او گفت: پس از گذاشتن گل در یادبود. "من معنی نیست که به صدا نفرت یا هر چیزی شبیه به این, اما آنها نیاز به احساس درد است که آنها به آنها را — که در آنها ضرب و شتم آنها را به یک خمیر مانند آن."

سه تا از بهترین دوستان رولینز Damion Tillman و Keven Springfield به طرز وحشیانه ای مورد ضرب و شتم و گلوله در امتداد دریاچه Streety جاده در شب جمعه. آنها ملاقات کرده بود وجود دارد برای برخی از ماهیگیری شب.

می توانید از جن نشسته است در بالای صلیب تحمل رولینز' نام. دانه های رنگی روشن اویزان از بین میره و یک شاخه از یک درخت کاج خم در برابر پایین. رولینز شد 27.

مطلب: 3 دوستان در سفر ماهیگیری و کشته شدن 'قتل عام' فلوریدا کلانتر می گوید:

بیشتر: آنچه ما می دانیم درباره تعقیب قاتلان سه فلوریدا دوستان در سفر ماهیگیری

جوراب بخور هستند در اسپرینگفیلد عبور یادآوری تحقیر خود را برای کفش و کسی چپ ترکه از پنبه خار. او 30.

دوستان شما را ترک کرده اند و می توانید از Mountain Dew در یادبود به Tillman بود که 23 هنگامی که او درگذشت و شب جمعه. تی شرت خود را آویخته است بیش از صلیب کلاه تحمل مؤتلفه پرچم نشسته در بالای آن و در سمت چپ یک مک دونالد بیکن دوبل چیزبرگر در پایه آن است.

مایر گفت که او می خواهم به صرف ساعت های بی شماری ماهیگیری دریاچه Streety با سه نفر از دوستان است و او می خواهد برای دیدن خود قاتل یا قاتلان محکوم کرد.

"آنها کشته شدند حق در اینجا در جاده," او گفت:. "من فقط آرزو می کنم من می دانستم که چیزی در مورد که آیا این. من آرزو می کنم من می دانستم که چرا."

او معتقد است ضارب که شب که دوستان خود را قرار داده تا مبارزه به خصوص رولینز.

"او نمی خواهد آمد به دنبال برای مبارزه با, اما او نمی خواهد به پایین اگر کسی آمد در او" مایر "و دیگران شده اند که در سمت راست وجود دارد با او."

اجرای قانون ارائه شده است 30.000 دلار پاداش برای هر کسی که اطلاعاتی که منجر به دستگیری کسانی که در روز جمعه صادر کرد. از شنبه بعد از ظهر کارآگاهان در ادامه به دنبال آگهی گفت: Polk County Sheriff دفتر سخنگوی برایان Bruchey. در این مرحله نه سرقت و مواد مخدر و مسائل داخلی به نظر می رسد انگیزه با توجه به کلانتر ،

بیشتر: نرخ جرم و جنایت در شهرستان Brevard زیر ایالت روند

بیشتر: FDLE سالانه جرم و جنایت گزارش نشان می دهد 9 قتل در رودخانه شهرستان در سال 2018 نسبت به سال گذشته

بیشتر: جرم و جنایت در شهرستان سنت لوسی پایین به طور کلی اما در فورت پیرس در سال 2019

بیشتر: Martin County, استوارت ببینید به طور کلی کاهش در جرائم گزارش شده در سال 2019

سه نفر از دوستان تا به حال مرتب به دیدار جمعه شب در دور رمپ قایق در امتداد دریاچه Streety برای برخی از ماهیگیری شب بود که به طور منظم تفریح و سرگرمی برای سه مایر گفت.

Dottie Payton, رولینز,' مادر گفت: پدر خود را از دریافت یک تماس از او در مورد 10 p. m. و گفت که او نیاز به کمک. توسط کریل رولینز رو به دریاچه پسر خود را در نزدیکی به مرگ شد اما قادر به صحبت کردن. جوان رولینز در مدت کوتاهی پس از آن.

قتل باید گالوانیزه این جامعه در مورد 3,300 ساکنان معمولا یک پناهگاه از چنین فاجعه است.

"این است که یک شهر آرام و ما استفاده نمی شود به چیزی شبیه به این گفت:" لوی شرلی که در زندگی Frostproof از 37 سال است.

او گفت که او می داند این منطقه که در آن سه نفر از دوستان به طرز وحشیانه ای به قتل رسیده و او نمی خواهد رفتن به خارج وجود دارد در حال حاضر مگر اینکه او مسلح بود.

"من فکر نمی کنم این بود که تصادفی به قتل" او گفت:. "هر کس بود به دنبال کسی."

کتی کلارک که در زندگی Frostproof منطقه از سال 1975 گفت: پسر او اغلب می رود ماهیگیری در شب مانند رولینز اسپرینگفیلد و Tillman انجام شد.

"که مرا اذیت," او گفت:. "من امیدوارم که آنها آنها را بگیرد. اگر آنها دور می توانید با آنها انجام خواهد شد چیزی بیشتر."

او گفت که قتل نکرده چپ او ترسان و به او اعتماد به خدا, اما او ماندن در منزل این روزها بیشتر.

"بین این و COVID من ماندن نزدیک به خانه," او گفت:.

آب نبات هوتو که با این نسخهها کار در P&J تفریح و سرگرمی در مرکز شهر Frostproof گفت: او نگران است.

"ما در حال شنیدن داستان های بسیاری است که ما نمی دانیم که چه به باور" او گفت:. "اما این ترسناک است که (Polk County Sheriff) Grady جاد می گوید: این یکی از بدترین قتل او تا کنون دیده ام. من نمی خواهم آن را در شب و من می ترسم و همین حالا برو بیرون."

مانند بسیاری دیگر در Frostproof دان هاج گفت که او می خواهد پاسخ.

"همه در شهر است که در مورد آن صحبت و نظر خود را دادن" گفت: Hodge که صاحب یک خودرو مرکز خدمات در مرکز شهر. "من سعی کنید به پرداخت بدون توجه به آن, اما شما نمی دانید. من اعتقاد دارم که آنها را گرفتن و آن را تا به حال به کسی که آنها را می داند. آنها در خارج وجود دارد ماهیگیری. چیزی شبیه به این اتفاق بدون هیچ دلیل."

سوزی Schottelkotte را می توان در رسید suzie.schottelkotte@theledger.com یا 863-533-9070. او در توییتر دنبال کنید @southpolkscene.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن