فلوریدا میله نمی توانیم اجازه الکل مصرف بلافاصله موثر به دلیل COVID-19 آژانس می گوید

دیو Osborn ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 12:34 PM EDT Jun 26, 2020فلوریدا سفارش موسسات برای جلوگیری از خدمت به ال

توسط ABTINNEWS در 6 تیر 1399

فلوریدا سفارش موسسات برای جلوگیری از خدمت به الکل موثر بلافاصله.

بخش کسب و کار و حرفه ای قوانین و مقررات صبح امروز در توییتر اعلام کرد که آن را به حالت تعلیق در محل مصرف الکل در میله ها در سطح ایالت.

آن را بلافاصله روشن نیست چه این به این معنی برای همه موسسات که در خدمت به الکل: رستوران, رستوران با میله است که در خدمت به الکل یا میله خدمت به مواد غذایی است.

خبر می آید به عنوان دولت جمعه شکست رکورد روزانه جدید COVID-19 موارد با 8,942 گزارش شده است. که 62 درصد افزایش نسبت به رکورد قبلی از 5,508 گزارش روز شنبه.

Brien اسپینا صاحب ردیف غذاهای دریایی رستوران است که همچنین شامل قلاب, کمدی, باشگاه گفت: او عامل در 50 درصد ظرفیت در هر وضعیت ایمنی guidlelines.

اما با جمعه در اطلاعیه ای گفت او را مجبور به تعطیل کردن دوباره. رستوران در خدمت مواد غذایی و الکل است.

"ما در حال رفتن به نزدیک پس از روز شنبه را نشان می دهد," او گفت:.

"با 40 درصد از فروش من بودن الکل وجود دارد هیچ راهی برای من به کار گیرند. ما هنوز یک رستوران اما هیچ حرکت صعودی برای ما باز بماند. آن را فقط مخل."

فلوریدا تعداد کل رمان coronavirus موارد است که در حال حاضر در 122,960. دولت در حال حاضر اضافه شده بیشتر موارد پس از وزارت بهداشت ژوئن 10 صبح گزارش (56,960) از آن را از زمان شروع این بیماری همه گیر در ماه مارس از طریق پایان ماه مه (56,163).

آیا می دانید؟: COVID-19 زندگی می کنند می توانند بر روی سطوح برای روز اما کارشناسان می گویند که راه اصلی آن گسترش می یابد

اسپینا بازگشایی حدود یک ماه پیش گفته رستوران بوده و در 50 درصد ظرفیت بیشتر از هر شب.

"ما مشغول بوده ام. ما تا به حال به پلیس خودمان را هر شب," او گفت:.

"ما تا به حال به آن را قطع everyt شب برای ماندن در این دستورالعمل. من می دانم که دیگر مردم تحت فشار قرار دادند از محدودیت ها و دولت می گوید که نمی توانید کنترل هر رستوران و بار, بنابراین هیچ بیشتر الکل است."

اسپینا گفت که او آگاه ساختن مشتریان بود که بلیط برای روز یکشنبه را نشان می دهد برای دیدن کمدین مایک مارینو که آنها لغو شد.

مارینو را نشان می دهد هنوز برای جمعه و شنبه اما کارکنان خود را نمی تواند خدمت به مشتریان هر گونه الکل, او گفت:.

"آنها فقط قادر به نوشیدن سودا و خوردن غذای خوب و خنده" اسپینا اضافه شده است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن