پنج takeaways از مگان Rapinoe ظاهر با استفان کلبرت

اتان هانسون ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 11:10 AM EDT Jun 14, 2020ایالات متحده زنان ستاره فوتبال و ردینگ بومی مگا

توسط ABTINNEWS در 25 خرداد 1399

ایالات متحده زنان ستاره فوتبال و ردینگ بومی مگان Rapinoe نگه داشته است مشغول به رغم 2020 توکیو بازی های المپیک در حال تعطیل در این تابستان به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

صریح جناح که برنده 2019 فیفا بازیکن سال جایزه ادامه مبارزه با او را در کمک به ایالات متحده در زنان, تیم ملی, دریافت دستمزد برابر. او همچنین یکی از اولین ورزشکاران برای پیوستن به کارفرمایی khezri در زانو در اعتراض به خشونت پلیس در سال 2016.

در روز پنج شنبه او پیوست "اواخر نشان می دهد" میزبان Stephen Colbert به بحث در مورد دستمزد برابر برای زنان سیاه زندگی مهم جنبش و چگونه او را تربیت در Shasta County الهام او به دنبال راه های مختلف از انسان دوستی.

در اینجا پنج takeaways از نشان می دهد:

1. Rapinoe پدر و مادر آموزش داده و او را به کمک به مردم

Rapinoe گفت: این پدر و مادر او که الهام بخش او برای کمک به مردم در حالی که در حال رشد در Shasta County است. Rapinoe توضیح داد که چگونه مادر او فقیر بود و اذیت برای لباس او. آن کسانی که داستان Rapinoe شنیده ام در حال رشد است که سوخت خود را فعالیت.

"ما (مگان و خواهر دوقلوی او راشل) محبوب بودند در حال رشد در سنین جوانی از آنجا که ما در ورزش و مادر من بود سریع به نقطه, 'شما نمی سرد چون شما محبوب'" Rapinoe گفت. "'شما نیاز به استفاده از صدای خود را به ایستادن برای خودتان برای هر یک از دیگر و افراد دیگر است.' من احساس می کنم مثل ما که استاندارد در خانواده ما است."

2. Rapinoe احساس مثبت در مورد تغییر برای برابری نژادی

Rapinoe معتقد است که اکثر آمریکایی ها شروع به درک سیاه زندگی مهم جنبش است. پس از مینیاپولیس مرگ جورج فلوید در دست پلیس هزاران نفر از آمریکایی ها گرفته اند در تظاهرات در سراسر کشور است.

"من فکر می کنم مردم واقعا آن را" Rapinoe گفت. "آنها مانند 'آن ما نمی توانیم بگوییم همه زندگی توجه کنه چرا که تمام زندگی خانه در آتش نیست. آن را فقط سیاه و سفید زندگی می کند در حال حاضر.' من احساس می کنم که مردم آگاهانه یا ناخودآگاه شده اند و مصرف اطلاعات در طی این چهار پنج سال و همراه با coronavirus من فکر می کنم مردم آموخته اند که آنها را به یک قدرت بسیار بیشتری از آنچه به آنها گفته شده است."

3. Rapinoe قصد دارد برای ادامه با استفاده از پلت فرم

پس از در نظر گرفتن زانو هنگام پخش سرود ملی قبل از بازی با شیکاگو ستاره های قرمز در سال 2016 Rapinoe ادامه به اظهارات قبل از مسابقات هم به عنوان یک عضو از ایالات متحده ملی فوتبال زنان و تیم ملی فوتبال زنان لیگ.

بیشتر ورزشی: مربی مبارزه برای بقا در تقویت حمایت از جامعه

"آن است که همیشه ارزش آن را به صداقت" Rapinoe گفت. "استفاده از صدای خود را در هر راه شما می توانید. من معتقدم که ما باید مسئولیت را به جهان بهتر است در هر راه ما می توانیم بهترین. من یک ورزشکار و این کشور به ما می دهد این پلت فرم را با استفاده از این پلت فرم به اهرم آنچه که من فکر می کنم خوب است."

4. Rapinoe یک جنبش جدید

Rapinoe شرکت در #ShareTheMicNow جنبش است. #ShareTheMicNow مجموعه ای از تاثیرگذاران که اجازه خواهد داد که سیستم عامل خود را به بود گرفته شده توسط زنان آفریقایی آمریکایی در ایران ،

"ما نیاز به گوش دادن به زنانی که چکمه بر روی زمین در حرکت اند و در انجام این کار تمام وقت" Rapinoe گفت. "زنان همواره در خط مقدم تغییر و پیشرفت است."

Redding.com ورزش تابستان در وبلاگ: کالج خواهد شد که ورزش در 2020-21

5. او را برای ماندن مناسب در دوران coronavirus

Rapinoe راه اندازی شد برای پیوستن به ایالات متحده آمریکا برای سال 2020 توکیو المپیک قبل از همه گیر. خوشبختانه برای Rapinoe او دختر است WNBA All-Star نقطه گارد و مدال طلا سو پرنده.

او در صحبت با چالش های مختلف coronavirus ارائه شده و چگونه این دو کار کرده اند به ماندن در شکل.

"این یک تکامل خلاقیت" Rapinoe گفت. "این سخت است برای پیدا کردن یک زمین فوتبال است که اهداف در حال حاضر. من انجام شده است بسیاری از rebounding به طوری که فضای کوچکتر و من رو به بازوی من قدرت تا آنجا که باعث می شود من بسیار خسته است. ما یک Peloton دوچرخه در خانه. ما متوجه اوایل که ما باید برای ماندن آماده برای دریافت آماده است. ما نمی باید به آماده شود."

اتان هانسون برای آغاز به کار ردینگ رکورد افکن پس از چهار سال با لس آنجلس اخبار روزانه به عنوان یک مترجم آزاد است. خود را پوشش شامل کار NCAA مسابقات بسکتبال زنان در ساوث بند ایندیانا و نوشتن در مورد St. Louis Rams' حرکت به لس آنجلس با شهرستان ونتورا ستاره. او شروع به کار خود را به عنوان یک play-by-play برای پخش لا پیرس کالج از 2011-2017. او را دنبال کنید در توییتر @EthanAHanson_RS.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن