متمم اول قانون اساسی پایه و اساس خواستار فلوریدا نقطه برای جلوگیری از تلفات جاده های آموزشی

جیم ترنر سرویس خبری فلوریدامنتشر شده 1:53 PM EDT 29 مه سال 2020تالاهاسی --- دولت باز طرفداران می خواهید ترمز ا

توسط ABTINNEWS در 10 خرداد 1399

تالاهاسی --- دولت باز طرفداران می خواهید ترمز اعمال می شود به آینده آموزشی مورد بحث تلفات جاده های رقیب که بیشتر فراگیر در جلسات حضوری برگزار می شود باید به عنوان دولت بازگشایی میان coronavirus بیماری همه گیر.

در حالی که وزارت امور خارجه سخنگوی حمل و نقل گفت: وبینار برنامه را ادامه خواهد داد و متمم اول قانون اساسی پایه و اساس نیز مورد سوال قانونی بودن شش آموزشی در حال حاضر برگزار شد توسط نیروهای وظیفه مشغول کار بر روی پروژه های که کشش از ذغال سنگ شهرستان به گرجستان از مرز.

"این webinar ها یک فقیر جایگزین برای این نوع از دولت مورد نیاز است که توسط فلوریدا آفتاب که صدق به M-هسته نیروی کار جلسات" متمم اول قانون اساسی پایه و اساس جمهور پاملا مارش نوشت: روز شنبه به حمل و نقل وزیر کوین Thibault با استفاده از یک مخفف برای پروژه هایی که دولت به لقب "چند استفاده از دالان های اقتصادی منطقه ای اهمیت است."

مارش نوشت که webinar ها باید "به تعویق افتاد (و ترجیحا لغو شد)" تا هر کس علاقه مند به حضور می تواند جایگزین. مارش افزود که دولت مقررات اداری نیاز به جلسات متوقف شد اگر مشکلات فنی توسعه با ارتباطات شبکه ای که برای او رخ داده است گفت: در هر جلسه.

بیشتر: پیشنهاد تلفات جاده از پولک به ذغال سنگ تساوی نگرانی از برخی از گروه های زیست محیطی

بیشتر: جاده ها تلفات در نیروی کار به عنوان اعضای برخی از تلاش برای درک نیاز منشاء

بیشتر: ناپل جامعه را فراهم می کند ورودی در پیشنهاد تلفات جاده از پولک برای ذغال سنگ

"همه بخشهایی از آفتاب قانون همچنان به اعمال حتی در طول این وحشتناک گیر" مارش اعلام کرد. "هیچ بخشی از قانون متوقف شده است و یا اصلاح شده به عنوان کاربردی برای سازمان های دولتی. به عنوان یک نتیجه, من با احترام درخواست که FDOT ورزش, صبر, لغو هر گونه و همه M-هسته نیروی کار جلسات و برنامه ریزی مجدد جلسات تنها زمانی که اعضای نیروی کار و فلوریدا شهروندان می توانند شرکت به طور کامل در شخص و توسط همه به معنی امکان پذیر."

مارش گفت: در یک ایمیل به سرویس خبری فلوریدا روز جمعه که قصد ندارد به "هر گونه تهدید در این زمان" را به عنوان او امیدوار است "FDOT را تغییر بیشتر مشارکت عمومی است."

(افشای: اخبار سرویس است که یک عضو از متمم اول قانون اساسی پایه و اساس است.)

نمایندگان مجلس در سال گذشته مورد تایید اندازه گیری است که تنظیم صحنه برای پروژه های که شامل گسترش فلوریدا شاهراه از جنگل برای اتصال با Suncoast پارکوی; گسترش Suncoast پارکوی در شمال به گرجستان مرز و ساختمان تلفات جاده بین پولک و ذغال سنگ بوده است.

آموزشی برنامه ریزی شده: چهارشنبه برای جاده فرمت; ژوئن 9 برای شمال گسترش Suncoast پارک وی و ژوئن 11 برای پروژه بین پولک و ذغال سنگ بوده است.

وزارت حمل و نقل سخنگوی بث Frady و گفت: این آموزشی نیست جایگزینی برای task-force جلسات اما "فرصت های اضافی" برای نیروی کار اعضا به جمع آوری ورودی در طول بیماری همه گیر.

"این جلسات مجازی را ساخته اند آن را به طوری که هر کسی از فلوریدای جنوبی به شمال فلوریدا می تواند حضور و شنیده می شود و انتظار داریم که متمم اول قانون اساسی بنیاد به مناسبت این اضافی شفافیت در حالی که ما کار را به نگه داشتن شهروندان ما امن" Frady گفت: در یک ایمیل.

Frady افزود که این گروه قصد دارد تا در جلسات حضوری "را به عنوان به زودی به عنوان آن را بی خطر است برای انجام این کار است." اما او همچنین اشاره شده قوانین ایالتی که اجازه می دهد تا سازمان برای انجام جلسات عمومی با تصویری.

"به تاریخ این آموزشی که شامل مشارکت از بیش از 1700 شرکت کنندگان با بیش از 120 نفر ارائه نظر عمومی به نیروهای وظیفه در طول تعیین شده نظر دوره" Frady نوشت. "این است که سطح بالاتری از مشارکت از ما دریافت کرده اند در طول این فرد در نیروی کار جلسات نشان می دهد که چگونه فن آوری می تواند تسهیل مشارکت در جلسه توسط اعضای عمومی که قادر به حضور در فرد است."

پیشنهاد جاده به قانون امضا شده توسط رژیم صهیونیستی. ران DeSantis در سال 2019 هستند در اولویت رئیس جمهور مجلس سنا لایحه Galvano R-برادنتون شده اند و با حمایت گروه از جمله فلوریدا اتاق بازرگانی و صنایع مرتبط از فلوریدا فلوریدا بنادر و شورای فلوریدا حمل و نقل در ارتباط است. هواداران می گویند در بخشی که این پروژه را کمک به آماده شدن برای آینده رشد و کمک به فاجعه تخلیه.

محیط زیست قول داده اند که برای به راه انداختن "جنگ" در برابر جاده ها که آنها را حفظ خواهد نابود بزرگ روستایی و طبیعی دستگاه از زمین.

بودجه سالانه برای این کار است که انتظار می رود برای رسیدن به حدود 140 میلیون دلار.

در میان لوایح در حال حاضر قبل از DeSantis یک پیشنهاد (HB 969) را کنار بگذارند تا 5 میلیون دلار در سال برای خدمات باند پهن به همراه جاده دالان و یک پیشنهاد (SB 7018) به مستقیم به این بخش از حمل و نقل به طرح و ساخت مرحله بندی مناطق برای پاسخ اضطراری در امتداد شاهراه سیستم با اولویت در "استان ها با جمعیت 200000 نفر یا کمتر که در آن یک چند استفاده از کریدور از اهمیت منطقه ای واقع شده است." صورتحساب آن تصویب شد, در طول این سال قانونی جلسه.

اولیه جدول زمانی به نام برای نیروهای وظیفه به ارائه گزارش نهایی در اکتبر با ساخت و ساز انتظار می رود برای شروع قبل از پایان سال 2022. اما به دلیل COVID-19 مهلت برای task-force گزارش شده است تحت فشار قرار دادند به Nov. 15.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب