نکات تکمیلی در پیکیون مرمت در حال حرکت از طریق فرایند اجازه

کارل اشنایدر ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 18, 2020ایستگاه های پمپاژ و پخش swales

توسط ABTINNEWS در 29 خرداد 1399

ایستگاه های پمپاژ و پخش swales به معنای مستقیم آب جنوب آماده به حرکت ورق جریان برای هزاران هکتار در پیکیون رشته امور خارجه جنگل در جنوب ذغال سنگ شهرستان است.

مرمت در پیکیون بخشی از جامع باتلاقی برنامه ترمیم با هدف بازگرداندن مورد 55,000 هکتار از زمین های باتلاقی به "رودخانه چمن."

اما قبل از هر کسی می تواند تلنگر سوئیچ و قرار دادن در آب, شمال, ویژگی های حفاظت باید ساخته شده در اطراف اراضی کشاورزی در گوشه جنوب غربی جزئي رشته مرمت پروژه. دو ساختمانی مشاغل برای ساخت این ویژگی ها در روند ایالتی و فدرال اجازه.

کلی پروژه شامل از بین بردن جاده ها و ورود به سیستم تراموا اتصال کانال ها و عامل سه ایستگاه پمپاژ طراحی شده برای بازگرداندن جریان آب نزدیک به آنچه که آنها قبل از برنامه ریزی مسکن طرح شکست خورده در 1950s.

در حال حاضر 80 درصد از این پروژه بودجه صرف شده است اما بدون ویژگی های حفاظت در محل جزئي رشته مرمت منطقه است و تنها تحقق حدود 20 ٪ از مزایای.

این لشکر مهندسان ارتش ایالات متحده منتشر مکمل ارزیابی زیست محیطی در ماه گذشته ترسیم برنامه ای برای ساخت لمس نهایی از جزئي پروژه مرمت است.

حفاظت امکانات عبارتند از: 7.5 مایل levee در اطراف مرز شرقی از اراضی کشاورزی و یک سری از انتقال امکانات و یا پلچک به معنای حمل آب در زیر ایالات متحده 41 و CR-92 با توجه به مارس سال 2020 سند تهیه شده توسط سپاه.

جزئیات: عظیم باتلاقی پروژه مرمت در پیکیون رشته بیش از دو سوم کامل

هر دو پروژه که هنوز در مراحل برنامه ریزی باید تکمیل شود تا سال 2024 گفت: Stephen Baisden های پارسیان مدیر پروژه به صورت جزئي.

این ویژگی ها به منظور جلوگیری از جاری شدن سیل به اراضی کشاورزی در مجاورت پروژه مرمت است.

محلی محیط زیست و حفاظت از گروه خوشحال هستند و با پیشرفت در دولت جنگل اما امیدوارم که کیفیت آب و حیات وحش نگرانی خطاب قبل از نهایی برنامه گذاشته برای حفاظت از ویژگی های.

"این بسیار مثبت است که این تلاش رو به جلو است" گفت: Marissa Carrozzo های باتلاقی و سیاست آب مدیر در محافظت از جنوب غربی فلوریدا. "ما امید زیادی برای یک راه حل مبتنی بر فرایند است که ما را به جایی که ما نیاز به در پایان روز."

مواد مغذی آلاینده ها

در گوشه جنوب غربی مرمت در مقطع ایالات متحده 41 و گوجه جاده جنوب فلوریدا مدیریت آب منطقه مستند سطوح بالای نیتروژن و فسفر در کانال. بیش از حد مواد مغذی در آب می تواند باعث تغییرات چشمگیر در اکوسیستم منجر به غیربومی گونه های گیاهی و جلبک شکوفه.

هنگامی که سپاه جوایز قرارداد ساخت و ساز و پلچک ساخته شده برای غربی قابلیت حفاظت از, حفاظت, گروه نگران آلودگی مواد مغذی خواهد نوردید دورتر جنوب به ذغال سنگ-پارک ایالتی سمینول و مصب منجر به ده هزار جزیره.

"متفاوت غلظت عناصر غذايی می تواند تاثیر پوشش گیاهی جوامع" Carrozzo گفت. "اگر شما ارسال بالاتر غلظت عناصر غذايی به دولت پارک شما می توانید ببینید زیستگاه و تغییرات بیشتر نامتعارف در حال حرکت در. بالاتر مواد مغذی را دارای پتانسیل برای تغذیه شکوفه جلبک و علت دیگر اثرات مضر."

جزئیات: Collier حرکت رو به جلو با خرید سازگار با محیط زیست حساس زمین های مزرعه

گروه های زیست محیطی در حال درخواست برای نظارت بر کیفیت آب در جنوب غربی protection از ویژگی های به عنوان به خوبی به عنوان یک مدیریت تطبیقی سیاست است که قادر به رسیدگی به هر گونه مسائل که ممکن است بوجود می آیند. سهامداران باید با تشکیل یک گروه کاری به بحث در مورد راه حل های بالقوه.

"من این را تحسین مدیریت آب منطقه و DEP برای شروع این روند گفت:" براد کرنل جنوب غربی فلوریدا سیاست های مرتبط با Audubon فلوریدا. "ما نیاز به دولت شروع این روند برای رفع مشکلات کیفیت آب. قبل از آب منتقل می شود با (حفاظت) ویژگی اجازه دهید آن را ثابت در حال حاضر با سروصدا درمان مناطق و بهترین شیوه های مدیریت برای مزارع. اجازه دهید یک فرایند مشارکتی با ذینفعان و آمد تا با برخی از استراتژی است که ما فکر می کنیم کار خواهد کرد به تمیز کردن آب را."

سپاه در پاسخ گفت: این امر نظارت بر مناطق این پروژه را به مطمئن شوید که این پروژه نمی اثر نامطلوبی بر کیفیت آب.

"یک مدیریت تطبیقی چارچوب خواهد بود توسعه یافته و اجرا شده اگر ساخت و ساز و یا بهره برداری از این پروژه باعث عوارض جانبی" سپاه' پاسخ می گوید.

فراتر از نظارت بر آب' سطح مواد مغذی آن را ممکن است به کاهش آن با سطوح مختلف استراتژی Carrozzo گفت. یک راه حل بالقوه برای ایجاد فیلتر باتلاق است که عمل به عنوان یک نوع از اسفنج برای جذب چربی اضافی نیتروژن و فسفر. اساسا ساخته شده, تالاب های مختلف گیاهان می تواند فیلتر آب در حال حرکت از طریق.

"این یک موضوع که مایل به اطمینان از ترمیم موفقیت در حالی که همچنین اجتناب از هر گونه اثرات ناخواسته به منابع پایین دست" او گفت:.

گروه حفاظت می پرسید که حفاظت آب و امکانات اضافه شده به سپاه' برنامه نهایی برای حفاظت از ویژگی های. و به عنوان پلچک ساخته شده در زیر جاده های این گروه را یک فرصت نه تنها به بهبود کیفیت آب اما دسترسی به برخی از فلوریدا نمادین حیات وحش است.

زیستگاه های حیات وحش

یکی از بزرگترین تهدیدات به فلوریدا پلنگ است ترافیک جاده. تا کنون این سال, فلوریدا, ماهی ها و حیات وحش حفاظت کمیسیون مستند 14 پلنگ مرگ و میر در کشور 12 از کسانی که از برخورد وسیله نقلیه.

یک راه حل پیشنهادی به بالا بودن نرخ مرگ و میر پلنگ از وسایل نقلیه است که با اضافه کردن حیات وحش گذرگاه شبیه به کسانی که در محل تحت تمساح کوچه.

"این بخش از 41 که در حال تغییر به عنوان بخشی از انتقال سازه یک نقطه داغ برای پلنگ مرگ و میر" گفت: مردیت Budd, سیاست های منطقه ای مدیر با فلوریدا فدراسیون حیات وحش.

پنج پلنگ کشته شده اند که در منطقه از سال 2003 و یک برچسب گذاشته شده توسط پلنگ در محدوده خانه همپوشانی این پروژه در منطقه که نشان از اهمیت به توانایی برای حیوانات قادر به عبور از جاده با خیال راحت او گفت:.

جزئیات: باتلاقی طرفداران تماس بگیرید و برای تغییر آب و هوا انعطاف پذیری و صدای واحد

سپاه در نظر گرفته اجرای گذرگاه حیات وحش در برنامه های اصلی خود را, اما تصمیم گرفت در برابر آن است.

"آنها از ما درخواست تجدید نظر" Baisden گفت. "ما خواهد شد نگاه دیگری در حیات وحش عبور در یک یا همه از پلچک همراه ایالات متحده 41. برخی از جزئیات نیاز به کار کردن در شرایط که بخواهید از خدمات شیلات و حیات وحش و فلوریدا گروه حمل و نقل, اما ما در حال رفتن به reconvene داخلی در اینجا."

Baisden گفت: سپاه نیاز به در نظر چه نوع از اثرات گذرگاه را در برنامه خود را.

مرمت پروژه در پیکیون بخشی از پلنگ کاهش برای همه CERP, Budd گفت: پس از عبور خواهد بود سازگار با کلی اهداف پروژه.

"گذرگاه یک مستند موفقیت است که کاهش مرگ و میر جاده," او گفت:. "که در آن سازه اجرا شده اند نقاط داغ کاهش یافته است. وجود دارد فرصت برای عملکرد ساختار و هر چه هزینه هر دو عملی و کاربردی مورد بررسی قرار خواهد بود توسط مهندسی کارشناسان"

این جزئي جنگل نیست فقط در صفحه اصلی به اعم panthers اما در معرض خطر انقراض و گونه های در معرض خطر مانند قرمز-cockaded داده و لاک پشت نقب زن لاکپشتهای نیز یافت می شود در آپ لند زیستگاه.

این جزئي مرمت است که به منظور ایجاد یک ورق جریان آب به آرامی در حال حرکت به جنوب. این می تواند معنی است که خشک و مرتفع کاج زیستگاه خواهد بود هولناک با آب به طور بالقوه از بین بردن خشک زیستگاه برخی از حیوانات وحشی بستگی دارد.

"این مسائل با قرمز-cockaded دارکوب و لاکپشتهای مشابه" Cornell گفت. "هر دو گونه بستگی بلند کاج و اگر آنها بیش از حد آب آن سنبه می میرند. بنابراین ما می خواهیم آنها را به کار با حیات وحش سازمان های ایالتی و فدرال به آمده تا با یک تطبیقی برنامه ریزی برای جلوگیری از جاری شدن سیل و کشته شدن این کاج مناطق است."

سپاه با این حال می گوید: قرمز-cockaded دارکوب را نمی خواهد تحت تاثیر پروژه مرمت است.

"هیچ کدام از این ساخت و ساز ما پیشنهاد در حال حاضر تاثیر آنها" Baisden گفت. "همانطور که ما حرکت رو به جلو سپاه را بررسی اثرات به آن منطقه و چه گام هایی می تواند ما را برای اجتناب از اثرات به این منطقه است. و اگر ما نمی توانیم از آنها اجتناب کنید. آنچه که ما می توانید انجام دهید برای کاهش این اثرات?"

کشیدن مجوزها

سپاه در حال کار نسبت به اعطای دو قرارداد ساخت و ساز برای levee و انتقال ویژگی های حفاظت است اما انتظار در دیگر سازمان های دولتی و فدرال برای رفتن به آینده.

آن است که کار با فلوریدا اداره حفاظت از محیط زیست برای به دست آوردن آب صدور گواهینامه کیفیت برای آب است که نقل مکان کرد در جنوب به ذغال سنگ-سمینول.

DEP موضوع را اطلاع از قصد در مورد سپاه' برنامه ای است که خواهد شد منتشر شده در یک روزنامه محلی برای 21 – 27 روز. اگر آن را به چالش کشیده عمومی و یا دیگر سازمان های نهایی مجوز اجازه می دهد آنها را به حرکت به جلو با قراردادهای ساخت و ساز Baisden گفت.

مورد دوم این سپاه است که در انتظار یک نظر بیولوژیکی از خدمات شیلات و حیات وحش.

"ما نیاز داریم که برای پوشش در معرض خطر و یا گونه های در معرض تهدید در خارج وجود دارد" Baisden گفت. "ما نیاز به کامل از تمام کسانی که تکه های قبل از ما دریافت پیشنهادات (ساخت و ساز)."

سپاه امیدوار به نظر بیولوژیکی در ماه جولای و پس از آن باید 45 روز برای نهایی کردن این جنبه از فرایند اجازه.

دو قرارداد ساخت و ساز را هم اهدا می شود در اواخر ماه سپتامبر با این امید که هر دو levee و پلچک به پایان خواهد رسید تا سال 2024.

"ما نمی خواهیم برای به تاخیر انداختن این روند" Cornell گفت. "سپاه در حال اجرا به همان سرعتی که آنها می توانید بروید. آنها در حال گرفتن آن را انجام داده و در حال حاضر همه ما دیدن خط پایان و ما می خواهید برای دریافت وجود دارد اما انجام آن راه حق را بدون آسیب رساندن به حیات وحش است."

بیشتر: چهار مصنوعی صدف صخره ساخته شود در راک کریک در ناپل

و: حوضه مدیره تصویب آبی کشت برای کمک به بازگرداندن دریاچه Trafford

با شماره های:

  • مجموع مرمت منطقه: 55,000 هکتار
  • کل هزینه (SFWMD برآورد): $765 میلیون
  • شروع به کار: 2004
  • کار برآورد شده برای پایان دادن به: 2024
  • کل جاده ها برداشته شود: 270 کیلومتر
  • کل کانال به وصل: 48 کیلومتر
  • باقی مانده هکتار هنوز هم در سرزمین های خصوصی: 203.8
  • اصلی صاحبان زمین در جنوب گلدن گیت آمریکا: 19,000

کارل اشنایدر یک محیط خبرنگار. او را دنبال کنید در Facebook و Twitter: @karlstartswithk ایمیل او را در kschneider@gannett.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن