فیلم و تلویزیون بایگانی بازیابی کلاسیک 'رمز و راز از موزه موم'

منتشر شده در پایان دم از 1930s ترسناک شوق "رمز و راز از موزه موم" (1933) تحویل لرز با آن خوفناک طرح (فکر "بیش

توسط ABTINNEWS در 5 اردیبهشت 1399

منتشر شده در پایان دم از 1930s ترسناک شوق "رمز و راز از موزه موم" (1933) تحویل لرز با آن خوفناک طرح (فکر "بیش از حد رنگ پریده برای آسایش" و "ناسالم" توسط یک منتقد نیویورک تایمز) و استفاده موثر از سورئال, دو رنگ, رنگارنگ, پالت بود که به زودی از رده خارج برای واقعی تر سه رنگ روند. این برادران وارنر فیلم پیوست مدیر افسانه ای Michael Curtiz خود را با "دکتر ایکس" (1932) فیلمبردار ری Rennahan یک استاد در هنر و تکنیک اولیه رنگ و فیلم و بازیگران, لیونل Atwill و Fay Wray. در حال حاضر یک کلاسیک "موم موزه" بود و اعتقاد بر این از دست رفته برای دهه تا یک اصلی نيترات چاپ شد در واقع مجموعه ای از استودیو مغول جک وارنر.

در 2019 در UCLA Film & Television بایگانی و فیلم بنیاد متعهد جدید بازسازی با کمک های مالی از جورج لوکاس بنیاد خانواده, ترکیب و تعمیر بهترین بازمانده 35mm عناصر. این ترمیم نسخه منتشر خواهد شد Blu-ray/دی وی دی توسط Warner Archive Collection در ماه مه.

در این مصاحبه بایگانی رئیس حفاظت اسکات MacQueen مورد بحث تولید فیلم تاریخچه و اخیر مرمت. او همچنین فراهم می کند در عمق تفسیر صوتی به عنوان یک ویژگی پاداش در پخش Blu-ray/دی وی دی.

چه شخصی خود را در ارتباط به این فیلم ؟

این فیلم که مجذوب من از آنجا که من یک نوجوان. من تا به حال دیده بازسازی خانه از موم (1953) در اواخر شب تلویزیون, بنابراین من می دانستم که داستان و فکر "وجود دارد نسخه قبلی? و آن را در رنگ در 1930s? و دختر از کینگ کنگ است که در آن ، وای من می خواهم برای دیدن این." و سپس من شنیده ام آن را از دست داده بود. پس از آن بود که همیشه در ذهن من به عنوان آن را برای بسیاری از نسل من است که آغاز شده و به آغوش فیلم های قدیمی در حال رشد است. من یک مقاله مسیر در اواخر 60s من کمی جاده های کشور در نیویورک و بازیگر Glenda Farrell یکی از مشتریان من. من می دانستم که او تنها به عنوان خانم راس "ستاره سینما که زندگی کردن جاده ها است." من شروع فیلم انجام تحقیقات و کشف کرد که او در "موزه موم" بنابراین من سرد-به نام او یک روز صبح و او به من داد یک مصاحبه تلفنی. من یک پیرمرد از 13.

چه شد منبع مواد برای ترمیم این?

ما با استفاده از یک 1933 نيترات چاپ است که کشف شد و در حدود سال 1969 در جک وارنر خرک در برادران وارنر دوم نيترات کپی شد در 2000s توسط یک جمع است و در حال حاضر در Packard علوم انسانی موسسه مجموعه است. این یک کار چاپ نوعی برای زیرنویس — برخی از قرقره با صدا انگلیسی, برخی از قرقره و بدون صدا ترین قرقره با زیرنویس فرانسه. وجود مکان های که در آن بود سالم بود و فریم های اضافی در مقایسه با جک وارنر چاپ. ما احتمالا برداشت نیم دوجین عکس از آن هر چند آن را به حال پست تر رنگ. ما قادر به الکترونیکی درجه آن را به مطابقت با وارنر چاپ. ما نیز قادر به دریافت و از دست قاب پشت از جمله یک خط از Glenda Farrell است: "من شما را به نگه داشتن خود را در دام بسته!" این وارنر چاپ شده پيرايشی وجود دارد. ما تا به حال به قرض گرفتن از دست فارل کلمات از سال 1932 فیلم "زندگی آغاز می شود" برای پر کردن گم شده و گفت و گو است.

چه بود مرمت روند ؟

دو نيترات چاپ شد و در اسکن با وضوح 4K در برادران وارنر Motion Picture تصویربرداری. ما با همکاری میدان سرگرمی در تصویر تمیز کردن و درجه بندی آنها به صورت دیجیتالی تمیز خسارت و تعمیرات کامل و تصحیح رنگ به عنوان رنگ انتقال چاپ غالبا مطابقت ندارد در سراسر قرقره. روشن بود که جک وارنر چاپ شده بود بنیاد با هم از انواع چاپ با رنگ های مختلف توازن. بازسازی رنگ منسجم تر از نسخه اصلی نسخه قابل چاپ. ما کار با صدا مکانیک برای بازگرداندن صدا و از بین بردن هر گونه سر و صدا و اضافه کردن کلمات گم شده. این وضوح در حال حاضر ما هرگز تجربه آرام و بدون صدایی پردازش شده است. پیچیدگی های خاص شده اند که برای همیشه نقاب مانند تنفس سنگین از سردخانه, هیولا, شنیده می شود برای اولین بار. ما در حال حاضر شنیدن ظریف صدا از یک موزه کارمند لغزش یک خنجر به سینه از موم شکل مارات. این برای تلفن های موبایل شده اند که به سختی قابل شنیدن در سال 1933 هنگامی که یک نمونه تئاتر بلندگو تکثیر کمی بالاتر از 8000 هرتز. حتی یک اثر آشکار بود ناگهان صدای تودماغی یک بشکه عضو بودن در یک نمایشگاه بسیار روشن و پویا است که آن را در نهایت رسیدن به هدف اصلی خود از ساخت مخاطب پرش.

چه بود, دو رنگ, رنگارنگ فیلم در اوایل دهه 1930 و چه اتفاقی می افتد به آن را در طول زمان ؟

Technicolor اختراع یک دوربین است که اجازه دو مواجهه به ضرب گلوله در یک قطعه از فیلم را از طریق یک منشور است که تقسیم نور از طریق دو دهانه و با استفاده از دو فیلتر قرمز و سبز. از یک منفی آنها نوری از هم جدا فریم به دو "ماتریکس" مثبت فیلم, جوهر آنها را یکی قرمز و دیگری سبز و انتقال رنگ بر روی یک سفید فیلم که تا به حال موسیقی متن فیلم, از قبل چاپ شده بر روی آن. آنها مانند لیتوگرافی چاپ صفحات. آنها نسبتا با ثبات رنگ. رنگ های اصلی در سال 1933 نيترات چاپ برگزار شد بسیار خوب برای تقریبا 90 سال به دلیل آنها نمی رنگهای آلی مانند Eastmancolor فیلم.

چگونه "موم موزه" فیلمبردار ری Rennahan پیشگام استفاده از رنگ در فیلم ؟

Rennahan اولین رنگارنگ فیلمبرداری. او با این شرکت از همان ابتدا در سال 1915 و کار به طور انحصاری با آنها به 1930s. او همه آزمون ها وجود دارد همه را از طریق تکامل از روند و احتمالا بزرگترین سینمایی متخصص رنگ در زمان. در "موزه موم" او تجربه به شدت با آنچه که او به نام "طرح و رنگ" است که فیلتر رنگ نور است. او با استفاده از آن را برای اضافه کردن سبز شوم به وحشت جنبه مخلوط کردن آن با نور سفید در اصل, بازیگران, به طوری که آنها می تواند حرکت را از طریق یک جهان شبح وار و قرمز-نارنجی برای خطر است. در مصاحبه Rennahan گفت که او proudest کار خود را در "دکتر ایکس" و "موزه موم." در سال 1970 هنگامی که او را دیدم اولین تلاش برای بازگرداندن "موم موزه" با ابزار اساسی از روز او بسیار نگران است که او راه می رفت از تئاتر است. هنر و صنایع دستی مرمت آمده است یک راه طولانی در 50 سال است. من فکر می کنم Rennahan افتخار خواهد بود از راه آن به نظر می رسد در حال حاضر.

درست است آنها با استفاده از بازیگران در محل موم آمار و ارقام به دلیل بسیار داغ چراغ ؟

این تا حدودی درست است. آنها همچنین می خواستم برخی از بازیگران واقعا شبیه موم خود را به همتایان. انواع گزارش از یک ماه قبل از تولید که برادران وارنر شد تبلیغات برای واریته نوازندگان بودند که در برگزاری شمار پس از آن به وضوح در نظر گرفته شده است که برخی از این ارقام خواهد بود به تصویر کشیده شده توسط انسان است. اما هیچ سوالی وجود دارد که مجسمه را ذوب. در واقع وجود دارد یک داستان در مورد Michael Curtiz تیراندازی در تمام طول شب هنگامی که یک زن و شوهر از چهره های موم شروع به سقوط بیش از 3 صبح. بازیگران نیز در حال سقوط است. Curtiz در نهایت با ارسال هر خانه که افتادگی موم ارقام آمار زمین. هر دو ستاره فیلم Fay Wray و گلندا فارل با من صحبت کردند که در مورد آن را فقط افتضاح بود. او را در تیراندازی و سپس در نهایت یکی از موم سر خواهد فقط سقوط کردن. او می گفت که در آن خانه بروم."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ru
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن