پنجم بالاترین قیمت, لیست, در جنوب غربی فلوریدا تاریخچه بازدید بازار برای $54 میلیون

اندرو Wigdor ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا در 13 مه سال 2020یک ناپل "خانواده مرکب" ذکر

توسط ABTINNEWS در 25 اردیبهشت 1399

یک ناپل "خانواده مرکب" ذکر شده برای عظیم $54 میلیون.

لقب "پوسادا دل سل" 4444 گوردون درایو نیز گران ترین لیست جدید در Realtor.com در هفته گذشته.

این پنجمین کمترین قیمت صفحه اصلی لیست در جنوب غربی فلوریدا تاریخچه بر اساس اطلاعات موجود از جنوب غربی فلوریدا چندگانه مثال خدمات است که می رود به سال 1995 است.

اموال آمار بازار در مارس 1 و دوم بالاترین قیمت مثال در حال حاضر برای فروش در جنوب غربی فلوریدا. تنها یکی از خانه های دیگر در منطقه ذکر شده است و در قیمت بالاتر در حال حاضر. نزدیکی ملک در 2700 گوردون رانندگی شده است و از ماه نوامبر و می آید با یک $65 میلیون قیمت....

هر دوی این ترکیبات در منحصر به فرد پورت رویال محله که در آن برخی از priciest خانه در منطقه فروش و مشخصات بالا رهبران صنعت زندگی می کنند. ساکنان این منطقه عبارتند از سابق T-Mobile مدیر عامل John Legere و بهترین خرید موسس ریچارد شولز.

پوسادا دل سل را ضرب و شتم priciest فروش خانه در جنوب غربی فلوریدا تاریخچه اگر آن را به فروش می رسد در این زمان لیست قیمت. شکستن رکورد فروش رخ داده است در ماه ژوئن سال 2018 زمانی که یک 9,394 فوت مربع پورت رویال خانه به فروش می رسد برای $48.8 میلیون.

می تواند به شما می گویند میلیاردر?: جنوب غربی فلوریدا خانه به 6 از ثروتمندترین مردم جهان را

نگاهی به درون: نگاهی به بهترین خرید موسس ریچارد شولز را بونیتا اسپرینگز عمارت

دلار 48.8 میلیون خانه تخریب شد و در نوامبر آن سال تا راه را برای یک جدید 32,000 فوت مربع خانه است که طراحی شده است برای تولید و اجرا بر روی انرژی های تجدید پذیر.

بالاترین قیمت جنوب غربی فلوریدا single-family home فروش 2019 آمد با حدود 28 میلیون قیمت....

ساخته شده در سال 1995 پوسادا دل سل گذشته فروخته شده در سال 2005 برای تقریبا 25 میلیون دلار به این معنی است که درخواست قیمت بیش از دو برابر شده در زیر لیست جدید.

با توجه به William Raveis agent Frank Sajtar که مثال ترکیب این "گاه به گاه-ساحل-زیبا" ملک نشان دهنده "بسیار نادر" فرصت برای خریداران. این است که با توجه به این واقعیت است که نزدیک به 2.5 هکتار ترکیب ارائه می دهد زمین در ساحل و خلیج طرف. به طور معمول او با اشاره خریداران که می خواهند ساحلی خواص یا نمی توانید قایق خود را و یا مجبور به ذخیره آن در یک مارینا. در پوسادا دل سل خریداران می توانید بهترین از هر دو جهان او گفت:.

یکی از یک نوع': Priciest خانه تا کنون به فروش در جزیره مارکو بازخوانی $10.5 M

جزئیات: T-Mobile مدیر عامل شرکت اقدام به خرید خانه در ناپل' پورت رویال برای $16.7 میلیون

"که احتمالا کمیاب ترین قسمت," او گفت:. "تنها وجود دارد یک زن و شوهر خواص که بيشماري به bayfront در پورت رویال وجود دارد و هیچ یک در بازار در حال حاضر به جز این یکی ... شما می توانید جایگاه خود را در قایق بادبانی یا قایق بادبانی در سراسر خیابان و هنوز هم لذت بردن از ساحل."

بيشماري بخشی از اموال شامل 7000 فوت مربع چهار خوابه محل اقامت اصلی با چهار حمام و سرویس بهداشتی کامل یک اتاق خواب مهمان خانه و دو پارکینگ سرپوشیده خلیج. این bayfront بسیاری شامل چهار اتاق خواب مهمان خانههای دو خوابه خانه حمل سه پارکینگ سرپوشیده خلیج یک chickee کلبه و 75 پا شناور در آب عمیق بتن حوض.

ملک همچنین به خریداران دسترسی به یک استخر گرم کوی برکه و یک ساحل خصوصی و پورت رویال عضویت در باشگاه واجد شرایط بودن.

"شما باید در مجموع از 11 اتاق خواب در هر دو طرف" او گفت:. "(آن را) نوع یک خانواده مرکب."

Sajtar ذکر است که اموال نهفته کنون جنوبی در Gordon درایو ساخت آن کاملا خصوصی در منزل.

"شما نمی توانید تعداد زیادی از مردم در حال قدم زدن است که دور تا آنجا که شما نزدیک به مرکز شهر ناپل," او گفت:.

Sajtar کاهش یافته است به ارائه اطلاعات در مورد چرا صاحبان آگهی به عنوان آنها آرزو به خصوصی باقی می ماند.

جزئیات: پورت رویال گروه با تشکر از پاسخ اول با $200,000 در کارت های هدیه از ناپل رستوران

برای کسانی که ممکن است عصبی وارد خانه فرد در طول coronavirus همه گیر Sajtar گفت که مجازی نمایش می تواند در دسترس ساخته شده برای ترکیب.

با توجه به لورن Melo رئیس جمهور از منطقه ناپل Board of Realtors میلیارد و 54 میلیون مثال است فقط یکی دیگر از نشانه ای از ناپل بازار املاک و مستغلات مقاومتی در طول بیماری همه گیر.

عوامل سراسر جنوب فلوریدا دیده می شود در طول دو سال گذشته نرخهای در هفته های اخیر در لیست جدید جدید قرارداد بسته و فروش. با وجود این فشار رو ملو اعلام کرد که پورت رویال منطقه بازار تا به حال نه listings که رفت و به انتظار وضعیت از اواسط فوریه آغاز ممکن است. این زمان به طور متوسط قیمت لیست در پورت رویال منطقه است بیش از $9 میلیون Melo گفت.

"است که شما نشان می دهد که چگونه انعطاف پذیر بازار ما واقعا" او گفت:.

"پانزده سال بعد (این 4444 گوردون خانه درایو) دو برابر شده در ارزش," او اضافه شده است.

رسیدن به اندرو Wigdor در awigdor@gannett.com و در توییتر @andrew_wigdor



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب