ULTIMOPREZZO هیئت مدیره تصمیم در پشت درهای بسته ادامه به صورت عادی. آنها شکست خورده خود را رهبری آزمون | نظر

بیل کمپ این (لکلند) معینمنتشر شده 4:31 PM EDT Jul 21, 2020پدر من استفاده می شود می گویند: باارزش ترین خود رو د

توسط ABTINNEWS در 1 مرداد 1399

پدر من استفاده می شود می گویند: باارزش ترین خود رو در اختیار شما نیست و خانه و ماشین و یا قایق. این کودکان خود را. شما می توانید جایگزین این سه اما شما نمی تواند به جای بچه های خود را.

فلوریدا ورزشی دبیرستان اعضای هیأت مدیره کانون رای دادند جمعه شب به جلو حرکت می کند و اجازه می دهد high school sports شیوه برای شروع به عنوان برنامه ریزی شده در جولای 27.

این انجام شد در طول پنج ساعت زوم جلسه که در آن 16-عضو هیئت مدیره بود و در آغوش کشیدن و امن در دوستانه محدوده اجتماعی خود فاصله گرفته COVID-19 فرار اتاق.

بنابراین اجازه دهید من این را دریافت مستقیم. بزرگسالان قدرت که می شود تصمیم به نگه داشتن خود را بافر در حالی که اعلام این فقط hunky-dory برای ارسال بچه ها پرش بر روی زمین بازی یا میدان مین – در این پاییز.

بازی در: ULTIMOPREZZO هیئت مدیره رای به شروع پاییز ورزشی جولای 27 با وجود همه گیر

آیا آن را نمی توانست بموقع به برگزاری ULTIMOPREZZO scrum در مربا-بسته بندی دبیرستان هندسه درس ؟ چگونه در مورد یک حوله پر از اتاق قفل و یا عرق-نیمکت وزن اتاق ؟

این است که ما ورزش دبیرستان رهبری و همه ما آموزش داده شده است رهبران قوی هرگز از گله خود را به انجام هر کاری نیستند مایل به خود را انجام دهد.

من عاشق ورزش – بیس بال بود اولین عشق من – و من زندگی را به عنوان یک روزنامه نگار ورزشی. در کنار الهی فراخوانی به نظر من کار کردن در ورزش به دومین بزرگترین حرفه ای – رویای اشغال. اما من نیز می دانم که واقعیت می رسد به خودم خرج کردن و از خواب بیدار. به عنوان کلینت ایستوود گفت: شکارچی فضل در "Outlaw Josey Wales" "مرگ ain't بسیاری از livin', پسر است."

و رک و پوست کنده من واقعا نگران خودم. در واقع من بیشتر از مایل – ضد عفونی کننده در دست به سر کردن و پوشش ورزشی در این پاییز. از لحاظ تاریخی, روزنامه نگاران همیشه از دست رفته پس از این داستان چه بوده و برای جنگ با خبرنگاران از سال گذشته یا در خط مقدم از آخرین تظاهرات رفته ترش یا marbled با COVID-19 حامل این سال است.

اما اگر من یک مدیر وجود دارد به هیچ وجه بر روی زمین من هل دادن بچه ها به راه آسیب است. و آیا به من بگویید که آنها را به یک انتخاب. برای بسیاری از این سقوط توسط ایستگاه فرعی هنگامی که آنها شنیدن "هر کس دیگری در حال انجام آن" و توده ها شروع funneling به دره مرگ سالن.

بیشتر: ULTIMOPREZZO هیئت مدیره را نگاه نزدیک در پزشکی ورزشی کمیته مشورتی توصیه در جلسه بعدی

نگاه ما در حال مبارزه با ناشناخته است.

مردم در حال مشاجره هستند – در هر دو طرف – به COVID-19 مورد اعداد آلوده. اما آیا می دانید چه اعداد حقیقی هستند ؟ البته نه که نداره ؟ من قطعا نمی.

پس این همه پایین می آید به نوع دوم خطا ، در این نوع سناریو بچه ها ممنوع به رقابت بعد از آن را آموخته وجود ندارد مقدار از یک خطر واقعی و آنها از دست دادن یک فصل است. در نوع دوم سناریو بچه ها سبز روشن به رقابت بپردازند و آنها از دست دادن زندگی خود را.

بدیهی است که بهتر است به خطای نوع اول. نگاه ما در حال حاضر از دست داده sports بهار فصل و در حقیقت آن را واقعا پایان جهان است ؟

در اینجا چیزی است که ما نمی دانیم: گزارش COVID-19 تست مثبت تعداد در حال افزایش هستند و بنابراین تعدادی از ورزشکاران حرفه ای که نمی خواهید به بازی در این فصل است. به دنبال به جلو NFL و کالج فوتبال فصل را به خوبی ممکن است لغو شود.

اگر که اتفاق می افتد و بچه های دبیرستان رقابت با این مسخره تعداد موارد مثبت آن را تنها یک ماده از زمان قبل از چند بچه ها می میرند. من متاسفم, اما, انجام محاسبات ریاضی.

از آنجا نمی توان آن را سخت برای وکلا برای شروع برنده سهل انگاری پرونده های حقوقی.

و من شرط می بندم که آنها می توانید آن را از خود زوم اتاق.

بیل کمپ را می توان در رسید Bill.Kemp@theledger.com; او را دنبال کنید در توییتر @BillKempSports.

برای بهترین پوشش ورزشی در منطقه, لطفا اشتراک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن