FGCU: باغ مدرسه موسیقی و هنر کارمند تست مثبت برای COVID-19

پاملا McCabe فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 1:27 PM EDT May 10, 2020یک دانشگاه بین المللی چابهار کارمند دار

توسط ABTINNEWS در 24 فروردین 1399

یک دانشگاه بین المللی چابهار کارمند دارای آزمایش مثبت برای COVID-19 تبدیل شدن به مدرسه دوم مورد مثبت بود و این هفته اعلام کرد.

رئيس دانشگاه مایک مارتین مشترک به روز رسانی با دانش آموزان و کارکنان در یک ایمیل در مدت کوتاهی قبل از 8 p. m. دوشنبه.

کارمند کار می کند در باغ مدرسه موسیقی و هنر که شامل برنامه های هنری و موسیقی و تئاتر است. شناسایی اطلاعات در مورد کارکنان از جمله نام و نام خانوادگی و جنسیت و سن و عنوان شد به اشتراک گذاشته نمی شود با توجه به محرمانه بودن قوانین پیام متحده است.

قبلی پوشش: FGCU گزارش های زندگی دانشجویی در غرب دریاچه روستای خوابگاه تست مثبت برای COVID-19

"...کارمند با هیچ علائم گذشته در FGCU پردیس در 20 مارس. پس از این بود که 21 روز پیش — فراتر از 14 روز دوره کمون برای COVID-19 — هر کسی که در معرض کارمند نشان داده اند علائم این بیماری در حال حاضر توسط" مارتین ایمیل می خواند.

این چرخ و فلک مدرسه بخشی از کالج علوم و هنر که کمپرس آب در حدود نیمی از FGCU اعتباری ساعت و دانشکده.

این مدرسه دارای 50 کارمند و 405 دانش آموزان طبقه بندی شده به عنوان رشته. آن را شامل نمی شود دانش آموزانی که در دوره های آموزشی از طریق مدرسه به عنوان دروس انتخابی توضیح سوزان ایوانز FGCU است رئیس ستاد.

کارمند که تست مثبت "بودن جدا" پیروی از دستورالعمل CDC.

این فرد روز گذشته در محوطه دانشگاه پس از تغییر به مجازی, آموزش FGCU وب سایت را نشان می دهد.

سقوط در خط با سفارش فلوریدا حکام که نظارت بر دولت دانشگاه FGCU پا به دور از کلاس های حضوری در اصل از مارس 15 مارس 29. در طول این زمان دانش آموزان را تشویق به بازگشت به خانه های خود را در صورت امکان.

از آن زمان به بعد کارکنان و اعضای هیات علمی رانده شده اند به کار از راه دور به عنوان به خوبی. این دانشگاه پس از نقل مکان به مجازی آموزش از طریق بقیه از بهار و تابستان ترم.

روز پنج شنبه صبح دانشگاه اعلام کرد یکی از دانش آموزان هنوز هم زندگی در غرب دریاچه روستای سالن محل اقامت تا به حال آزمایش مثبت است. دانشگاه آموخته این پنج شنبه شب.

"ما را تشویق اعضای FGCU جامعه به ما اطلاع اگر آنها تست مثبت و ما در تماس منظم با وزارت بهداشت در مورد COVID-19" گزارش ایوانز FGCU ارشد از کارکنان در یک ایمیل.

در صورتی که شما آن را از دست رفته: SWFL ورزشکاران و مربیان انجام بهترین خود را برای انطباق با کروناویروس خاموش

"من نمی OK': بیماری همه گیر کوروناویروس رشته FGCU, FSW بین المللی ورزشکاران در فورت مایرز



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن