Fellsmere کارمند شهرداری آزمایش مثبت برای COVID-19; ساختمان دوباره باز نگه

جانت Begley ویژه به TCPalm.comمنتشر شده 1:35 PM EDT 22 مه سال 2020FELLSMERE — کارمند شهرستان در سالن مجتمع دار

توسط ABTINNEWS در 3 خرداد 1399

FELLSMERE — کارمند شهرستان در سالن مجتمع دارای آزمایش مثبت برای COVID-19, نیاز به تست تمام کارکنان برای رمان coronavirus.

مجموعه 22 S. نارنجی سنت شامل شهرستان دفاتر و اداره پلیس مرکزی.

شهرستان Manager علامت Mathes اعلام کرد در طول پنج جلسه شورای که یک کارمند شهرستان دارای آزمایش مثبت برای ویروس.

بیشتر: ون خراب نمی کند IRC مواد غذایی حیوان خانگی خیریه در Fellsmere

"ما تا به حال یک کارمند ما فرستاده خانه که برگشتم با یک تست مثبت" گفت: Mathes. "ما در حال ارسال است که کارکنان را برای یک تست دوم به خاطر همسر خود را آزمایش منفی است و ما نگران آن مثبت کاذب یا نه."

نتایج دومین آزمون به عنوان آزمون از باقی مانده از Fellsmere کارکنان شده اند دریافت کرده است. Mathes گفت که او معتقد است Fellsmere هنوز هم خواهد بود "در شکل خوب" حتی اگر تست دوم می آید و مثبت است.

با توجه به وزارت امور خارجه, وزارت بهداشت, آمار, سه نفر در Fellsmere باید آزمایش مثبت برای این بیماری همانطور که از جمعه.

در مه 8, میراندا فروشنده دوره گرد وجار زن, سلامت, افسر Indian River County گفت: بخش بهداشت محلی ندارد ظرفیت برای موبایل تست آزمایشگاه.

طرح هایی بودند که مورد بحث برای افزایش توسعه از جمله مواد آموزشی به زبان انگلیسی و اسپانیایی به Fellsmere جامعه, فروشنده دوره گرد وجار زن گفت.

"همانطور که ما را افزایش می دهد, تست ما را ببینید بیشتر موارد" فروشنده دوره گرد وجار زن گفته است.

بیشتر: Fellsmere موارد ممکن است سیگنال نیاز به تست بیشتر

عمده COVID-19 تست مکان و کسانی که نزدیک به Fellsmere هستند کلینیک کلیولند رودخانه هند بیمارستان و سباستین رودخانه مرکز پزشکی. وزارت بهداشت آمار نشان می دهد که چگونه بسیاری از Fellsmere ساکنان به طور خاص دریافت کرده اند تست در هر نقطه.

به عنوان یک اقدام احتیاطی شهر نصب دادخواست دیوار در شهر هال دفاتر برای حفظ کارکنان سازگار با اجتماعی فاصله مورد نیاز است. همه کارکنان باید دریافت ماسک و دستکش و لوازم تمیز کردن.

شهرستان سالن بسته شد به عموم مردم در مارس 20, اما برخی از کارکنان هنوز هم در حال آمدن به محل کار به جای کار از خانه.

این شهرستان دارای نصب دراپ باکس در مقابل شهرستان سالن که در آن مشتریان می توانند رانندگی و یا راه رفتن به آن. ابزار و پرداخت دیگر اجازه ساخت برنامه های کاربردی و برنامه های توسعه و برنامه های کاربردی می تواند قرار داده شده در drop box.

تلاش برای تعیین زمانی که به re-open City Hall روی حیله و تزویر است Mathes گفت.

قبل از تست مثبت نتیجه Mathes بود به امید باز شهر توسط دفاتر ژوئن 1 و شروع به برگزاری جلسات شورای در فرد به جای الکترونیکی.

حالا که تاریخ شده است تحت فشار قرار دادند به اواخر ماه ژوئن.

"اما اگر Fellsmere تالار شهر می شود یک نقطه داغ بدیهی است که ما قصد داریم به بازگشایی" Mathes گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن