"احساس می کند مانند درجه حرارت و فشار دادن 110 در شیر برای بقیه هفته پیش بینی پیش بینی

چاد Gillis فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 4:36 PM EDT Jun 29, 2020گرما شاخص در لی و ذغال سنگ بوده است و در

توسط ABTINNEWS در 10 تیر 1399

گرما شاخص در لی و ذغال سنگ بوده است و در سه گانه رقم برای حدود یک هفته در حال حاضر و هواشناسان انتظار می رود این شرایط به ادامه طریق چهارم جولای آخر هفته.

در حالی که هیچ سابقه دمای بالا تعیین شده است و اخیرا "احساس می کند مانند" درجه حرارت تحت فشار قرار دادند 110 درجه علامت هواشناسان می گویند.

"این قطعا خیلی گرم گفت:" آستن Flannery یک هواشناس با خدمات ملی آب و هوا در رسکین را پوشش می دهد که لی شهرستان. "ما نمی مجموعه هر رکورد اما شاخص گرما بوده و در سمت بالا."

مصرف بیش دوش؟: میلیاردها گالن آب اضافی بودن مصرف روزانه در خانه های سراسر کشور در طول COVID-19 عصر گزارش می گوید

ژوئن اوج به طور معمول در پایین-به-اواسط-90s اما اضافه کردن در کمبود باران و پوشش ابر و شما می توانید درجه حرارت که احساس می کنید 10 تا 15 درجه گرمتر است.

کسانی که بعد از ظهر دوش آغاز شده است که چند هفته پیش تمایل به سرکوب گرما در داغترین بخشی از روز است.

اما بدون آن طوفان و آن را فقط داغتر.

"رعد و برق عمل می کنند به عنوان تهویه مطبوع طبیعی در بعد از ظهر و اگر ما نمی بینیم کسانی که طوفان آن را به معنای وجود فرصت های بیشتر برای آن به گرمتر" Flannery گفت. "ما درست در کنار غول پیکر در آب های خلیج مکزیک و آن را هنوز هم به پایان می رسد تا اینکه واقعا مرطوب. پس از آن احساس می کند بسیار پر از بدبختی است."

احتمال بارش باران در سراسر منطقه متفاوت خواهد بود از 20 تا 30 درصد بقیه این هفته با توجه به NWS پیش بینی.

این بدان معناست که برخی از مناطق ممکن است بسیار در راه آسمانی و نه این مناطق دیدن هر استراحت از بعد از ظهر گرما.

محل روزانه در تابستان باران های وابسته به باد غالب. اگر باد در حال وزش نسیم ملایم وزش باد از غرب بعد از ظهر باران تمایل به فوران داخلی و حرکت به سمت سواحل شرق و مخالف درست است اگر باد در حال وزش نسیم ملایم وزش باد از شرق است.

هوای گرم تمایل به افزایش رو به بالا آوردن در کولر هوایی به جای آن.

بیشتر: آب شور پشه فعال در امتداد ساحل هنوز در انتظار آب شیرین انواع

که چگونه بعد از ظهر نسیم دریا کار — درجه بیش از زمین و هوا گرم تا سریع تر از هوا بیش از آب است. سپس هوا بود که بیش از زمین به سمت بالا حرکت می کند که در کولر هوایی به جای آن.

اما طبیعی است که چرخه می توانید مختل همراه مناطق ساحلی.

"این آشکار درجه حرارت با توجه به قوی ریج از فشار بالا نشسته بر ما و بسیاری از غرق شدن هوا گفت:" پکستون سقوط یک هواشناس با خدمات ملی آب و هوا در میامی را پوشش می دهد که ذغال سنگ شهرستان است. "بنابراین هوا در نزدیکی سطح است و هیچ جایی برای رفتن. آن را فقط گرم و گرم به جای افزایش است."

کاهش یافت و گفت: شاخص حرارت در ذغال سنگ خواهد بود بین 105 و 109 درجه برای بقیه روز.

او گفت: بخشی از دلیل NWS مسائل گرما مشاوره برای کمک به مردم طرح یا جلوگیری از خارج از منزل در طول گرمای روز و یا راهی برای کاهش گرما.

"مطمئن شوید که به هیدراته ماندن و استراحت ترجیحا در تهویه مطبوع" کاهش یافت گفت. "گرما (بیماری) می آمد در بسیار آسان است به خصوص زمانی که شاخص گرما می رسد سه رقمی."

ژن McAvoy با دانشگاه فلوریدا کشاورزی فرمت در LaBelle گفت: کشاورزان احساس گرما بیش از حد است.

"این هفته به آن احساس می کند مانند 105 هر روز آن را مانند به نظر می رسد بعد از چند روز همان خواهد بود" McAvoy گفت. "این قطعا یک چالش است." در گذشته او گفت: وجود دارد که در آن حوادث کارگران بیمار و برخی از درگذشت در این زمینه به دلیل گرما.

Flannery گفت: به طور کلی الگوی آب و هوا باید به حالت عادی بازگشت داغ به طور منظم شرایط تا پایان تعطیلات آخر هفته.

"ما نوع از رفتن به وزش آینده خلیج مکزیک بعد از چند روز که از نعمت باران شانس کمی بیشتر داخلی" Flannery گفت. "و آخر هفته ما می تواند حتی دیدن برخی ساحلی صبح دوش نیز هست."

اتصال با این خبرنگار: @ChadGillisNP در توییتر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن