قاضی فدرال پاک راه را برای felons به رای در فلوریدا

دارا کام سرویس خبری فلوریدامنتشر شده 11:57 AM EDT 26 مه سال 2020تالاهاسی — باز کردن درب برای صدها نفر از هزارا

توسط ABTINNEWS در 6 خرداد 1399

تالاهاسی — باز کردن درب برای صدها نفر از هزاران نفر از محکوم felons به آن اضافه شود به فلوریدا رای گیری رول یک قاضی فدرال روز یکشنبه زده بخش عمده از قانون دولت نیاز felons به پرداخت-دستور دادگاه "حقوقی تعهدات مالی" به واجد شرایط برای رای دادن.

ایالات متحده منطقه قاضی رابرت Hinkle را بسیار پیش بینی حکم همچنین گذاشته یک روش برای دولت مقامات انتخابات برای تعیین اینکه آیا felons به دنبال رای را برجسته حقوقی تعهدات مالی و قادر به پرداخت هزینه دادگاه دستور بدهی.

Hinkle تصمیم در آمد کمتر از یک ماه پس از هشت روز محاکمه در طرح دعوی در دادگاه واصل با رای دادن - و مدنی-حقوق گروه که ادعا شده که لینک رای گیری حقوق و امور مالی به مقدار یک قانون اساسی "نظرسنجی مالیات."

رکورد "نشان می دهد که معدن-اجرای felons تحت تاثیر پرداخت-به-رای مورد نیاز هستند واقعا قادر به پرداخت" Hinkle نوشت: در روز یکشنبه 125-صفحه تصمیم گیری است.

بیشتر: می تواند 1 میلیون felons رای در فلوریدا در سال 2020? فدرال محاکمه توزین موضوع

قانون تصویب شده توسط جمهوری خواهان در خط یک حزب رای سال گذشته مورد نیاز felons که به اتمام وقت خود را در پشت میله های زندان به پرداخت جریمه و هزینه های جبران وابسته و اعتقادات خود را به واجد شرایط برای بازیگران برگه های رای.

قانون — به شدت توسط رژیم صهیونیستی. ران DeSantis و دولت او بود به انجام یک 2018 متمم قانون اساسی که ترمیم حقوق رای دادن به felons "که کامل تمام قوانین و مقررات احکام خود را از جمله آزادی مشروط و مشروط شدن" به استثنای قاتلان و افراد متهم به جنایت جرائم جنسی.

بیش از سه چهارم از 1 میلیون فلوریدا که به اعدام محکوم شده است از جنایات و اتمام وقت خود را در زندان و یا زندان باید برجسته حقوقی تعهدات مالی یا LFOS و بیش از 80 درصد قادر به پرداخت این دادگاه دستور بدهی با توجه به تجزیه و تحلیل انجام شده توسط دانشگاه فلوریدا استاد علوم سیاسی دانیل اسمیت برای شاکیان.

"پیدا کردن من به عنوان یک واقعیت است که اکثریت قریب به اتفاق felons که پرداخت نشده خود LFOs در اما که در غیر این صورت واجد شرایط برای رای دادن هستند واقعا قادر به پرداخت مبلغ مورد نیاز و در نتیجه تحت فلوریدا پرداخت-به-سیستم رای خواهد بود محروم از رای گیری صرفا به دلیل نبود بودجه کافی," Hinkle نوشت: یکشنبه.

سیستم "غیر منطقی است که اعمال می شود به معدن-اجرا تحت تاثیر قرار felons و در نتیجه غیر منطقی است به عنوان یک کل است," او اضافه شده است.

شهادت از شهرستان مقامات انتخابات کارمندان دادگاه felons و دانشمندان در طول محاکمه آنه مشکل در ascertaining که آیا افرادی که متهم به جنایات پول بدهکار است. سوابق دادگاه به خصوص در مواردی می تواند متناقض و یا ناقص است. پایگاه داده در حال دشوار است به حرکت. مردم گاهی اوقات مجبور به پرداخت برای به دست آوردن سوابق.

"دولت نشان داده متناوب ناتوانی در اداره پرداخت-به-سیستم رای و در تلاش برای کاهش مشکلات اداری تا حد زیادی رها شده و تنها مشروع و منطقی برای پرداخت به سیستم رای را وجود" قاضی نوشت.

رای گیری-طرفداران حقوق مورد ستایش قرار داد Hinkle تصمیم.

"ما دموکراسی مستلزم آن است که هر واجد شرایط رای دهندگان باید دسترسی عادلانه به صندوق های رای است. به جای استقبال از این تاسیس اصل فلوریدا مقننه و رژیم صهیونیستی است. DeSantis تصویب مدرن و روز نظرسنجی مالیاتی به نگه داشتن مردم از دسترسی به این حق اساسی," اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا از فلوریدا قانونی مدیر دانیل Tilley گفت: در یک بیانیه آماده. "این باید زنگ فلوریدا وجود دارد که مردم اشغال بالاترین رده های قدرت سیاسی در کشور ما که مبارزه برای حفظ فلوریدا را به آن گره خورده نژادپرستانه گذشته و بار مردم از رای دادن. ما را خوشحال و دادگاه دیدم حق را از طریق آن و رد این پرهیاهو و تبعیض آمیز سرکوب رای دهندگان طرح است."

بسیاری از felons نمی دانند و برخی از آنها هیچ راهی برای پیدا کردن مقدار از LFOs موجود در یک قضاوت Hinkle نوشت.

بیشتر: گروه اختلاف ایجاد ارتباط بین نیازهای مالی felons' حق رای

تعداد کمی از مردم می دانند که آنها باید برای به دست آوردن نسخه از قضاوت خود را برای تعیین چه مقدار از آنها را مدیون Hinkle اضافه شده است.

"بیشتر شروع خواهد شد با اینترنت یا تلفن و یا شاید با رفتن حضوری به دفتر شهرستان ناظر انتخابات و یا منشی دادگاه. در تلاش برای به دست آوردن اطلاعات دقیق در این راه تقریبا هرگز کار" قاضی گفت.

Hinkle با اشاره به تحقیقات توسط یک استاد و دانشجویان تحصیلات تکمیلی که در تلاش برای به دست آوردن اطلاعات در 153 به صورت تصادفی انتخاب شده felons. گروه یافت نشد "وجود تناقض در اطلاعات در دسترس برای همه به جز سه نفر از 153 نفر" Hinkle نوشت.

"حتی اگر یک جانی مدیریت برای به دست آوردن یک کپی از حکم این جانی همیشه نمی خواهد بود قادر به تعیین که تعهدات مالی منوط به پرداخت-به-رای مورد نیاز," او اضافه شده است. "غذای آماده: تعیین مقدار یک جانی LFOs گاهی آسان و گاهی سخت و گاهی غیر ممکن است."

Hinkle همچنین گسله یک روش منتشر شده توسط دولت در روزهای منتهی به محاکمه.

این طرح به دستور دولت در انتخابات کارگران به اعتبار تمام پرداخت felons ساخته شده اند – از جمله هزینه به مجموعه سازمان ها و یا اشخاص ثالث – نسبت به کل مبلغ ارزیابی شده در زمان صدور حکم. اگر پرداخت برابر و یا فراتر از مقدار ارزیابی در صدور رای دهندگان واجد شرایط در نظر گرفته شده است با توجه به روش جدید که Hinkle لقب "هر دلار" رویکرد در روز یکشنبه سفارش.

"دولت اصلی توجیهی برای پرداخت به سیستم رای است که یک جانی باید ملزم به برآوردن جانی کل کیفری حکم قبل از اینکه مجاز به رای دادن – که گناهکار باید ملزم به پرداخت جانی کل بدهی به جامعه است. اما هر دلار روش به شدت تضعیف می کند این بدهی به جامعه منطق. تحت هر دلار رویکرد اکثر felons دیگر مورد نیاز برای برآوردن جنایی جمله" Hinkle بدحجابی.

امکان رای دادن برای سه felons که مرتکب همان جرم و درو حکم همان امر بستگی دارد که آیا آنها پول یا نه Hinkle توضیح داد.

"این نتیجه عجیب و غریب, منطقی نیست," او نوشت.

این مقدار دلار در نمونه های کوچک هستند Hinkle نوشت: اما دیوان عالی ایالات متحده "ساخته شده است روشن است که زمانی که موضوع پرداخت برای رای دادن حتی $1.50 بیش از حد است."

قاضی همچنین با انتقاد از دولت برای تدوین سیاست در تلاش برای "ساحل تا دولت ضعیف و موقعیت در این دادخواهی."

Hinkle را نیز در بر داشت که felons نمی توان ملزم به پرداخت-دستور دادگاه هزینه ها و هزینه های که او تصمیم را خلاف قانون اساسی "مالیات".

قاضی را به منظور ایجاد یک فرم برای افرادی که به دنبال یک "نظر مشورتی" از فلوریدا بخش انتخابات برای تعیین اینکه آیا آنها برجسته تعهدات مالی یک فرایند پیشنهاد شده توسط دولت در طول محاکمه. Hinkle به فرم نیز اجازه می دهد تا مردم را به ادعا می کنند که آنها قادر به پرداخت این دادگاه دستور هزینه های.

بیشتر: Ex-felons در فلوریدا هنوز ثبت نام برای رای دادن در میان اصلاح 4 نبرد

زیر سفارش خود را مردم می توانند با ثبت نام در رای گیری و رای دادن در عرض 21 روز پس از ارسال یک درخواست برای نظر مشورتی "مگر اینکه و تا زمانی که این بخش از انتخابات را فراهم می کند یک نظر مشورتی است که شامل درخواست بیانیه از مقدار است که باید پرداخت شود همراه با توضیح چگونه مقدار محاسبه شد."

Hinkle تا به حال نشانه های قبل از آن که او را حکومت در برابر دولت در این مورد است. در دستور مقدماتی صادر شده در اکتبر Hinkle حکومت است که آن را خلاف قانون اساسی است به انکار حق رای به felons که "واقعا قادر به پرداخت" دادگاه دستور تعهدات مالی.

سه قاضی پنل 11, ایالات متحده مدار دادگاه تجدید نظر در ماه فوریه را تایید کرد Hinkle به حکم پیدا کردن که نیاز به همه felons به پرداخت تعهدات مالی نقض برابر حفاظت از حقوق تضمین شده زیر 14 متمم دلیل آن را "مجازات کسانی که توان پرداخت بیشتر به شدت از کسانی که می توانید."

پس از تجدید نظر-دادگاه حکم Hinkle اعطا کلاس گواهینامه در طرح دعوی در دادگاه به این معنی است که صدها نفر از هزاران نفر از محکوم felons می تواند رای خود را در حقوق ترمیم زمانی که این پرونده به این نتیجه رسیدند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب