کمک های مالی فدرال برای کمک به گنج ساحل فرودگاه بازیابی از coronavirus مربوط به لغو

کالین Wixon Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:00 صبح به وقت شرق آمریکا May 30, 2020گنج ساحل فرودگاه مبتلا به

توسط ABTINNEWS در 11 اردیبهشت 1399

گنج ساحل فرودگاه مبتلا به کروناویروس در حال گرفتن فدرال افزایش, به عنوان بخشی از یک تا 10 میلیارد دلار بهبود بسته از مراقبت عمل می کنند.

کمک های مالی اعلام کرد در هفته گذشته توسط اداره هوانوردی فدرال بر اساس فرودگاه اندازه و مقدار از پرواز.

بزرگتر فرودگاه های تجاری مانند اورلاندو ملبورن فرودگاه بین المللی در حال اختصاص داده شده برای به دست آوردن $19.8 میلیون در حالی که کوچکتر شهری فرودگاه مانند سباستین فرودگاه شهری می تواند دریافت $30,000 با توجه به FAA گزارش.

در گنج ساحل Vero Beach منطقه ای فرودگاه مجموعه ای برای دریافت پول بیشتر در مورد $1.04 میلیون چون سابق خود توافق با نخبگان هوایی منتقل فرودگاه به خدمات تجاری وضعیت فرودگاه این سال است.

بیشتر: ورو فرودگاه بودجه 'ذخیره' حداقل برای 3 سال به عنوان شهرستان لابی برای تغییر دولت قوانین

بیشتر خواهد شد ورو بیچ تا به حال یکی دیگر از مسافر شرکت هواپیمایی پس از پرتاب از نخبگان ایرویز?

ورو بیچ شورای شهر در ماه گذشته به پایان رسید و قرارداد خود را با نخبگان گفت: شرکت هواپیمایی موفق به پرداخت آن هزینه های سالانه. اما وجود دارد نیز نگرانی های طولانی است که نخبگان را تداوم پروازهای فرودگاه برای خدمات تجاری وضعیت می تواند هزینه فرودگاه تا 1 میلیون دلار در سال در وزارت امور خارجه از اعطای کمک های مالی.

گنج ساحل فرودگاه بین المللی در سنت لوسی شهرستان و Witham زمینه در شهرستان مارتین هر واجد شرایط برای $157,000 در مراقبت از پول است.

کمک های مالی باید مورد استفاده قرار گیرد در عرض چهار سال و می تواند کمک به پرداخت هزینه برای فرودگاه جدید و توسعه و یا برای بازیابی از دست دادن درآمد به دلیل پرواز لغو شد.

در ورو بیچ اعطای کمک خواهد کرد تا برای برخی از دست دادن درآمد گفت: فرودگاه مدیر اریک Menger. میزان فرودگاه را از دست دادن درآمد هنوز هم ناشناخته است, او گفت:.

"این قطعا یک سود تجاری فرودگاه" Menger گفت. "من ترجیح می دهند باید مراقبت عمل می کنند (وجود دارد). که به این معنی است که ما در حال صدمه زدن به."

این شهر به احتمال زیاد نمی خواهد از دست دادن واجد شرایط برای اعطای پول حتی اگر آن را بدون یک شرکت هواپیمایی به دلیل FAA هنوز هم به رسمیت می شناسد این فرودگاه به عنوان یک, تجاری, خدمات, فرودگاه Menger گفت.

نخبگان لغو ساحل Vero-Newark, New Jersey, راه, در ماه های مارس و آوریل به دلیل COVID-19 نگرانی و مطابق با فرماندار منظور اجرایی.

دیگر گنج ساحل مقامات می گویند پول کمک مالی کمک خواهد کرد که فرودگاه بازیابی از ضرر و زیان وارده از coronavirus بیماری همه گیر.

اعطای کمک خواهد کرد که برای پرداخت هزینه های عملیاتی در ساحل گنجینه های بین المللی از جمله کلید مسائل نگهداری و تعادل خواهد شد و کمبود درآمد از فروش سوخت کاهش St. Lucie شهرستان سخنگوی اریک گیل گفت: در یک ایمیل.

U. s. آداب و رسوم ترافیک در سنت لوسی شهرستان کاهش پیدا کرده است و به طور قابل توجهی به دلیل محدودیت پرواز به باهاما و هوانورد دانشگاه متوقف پرواز خود را عملیات گیل گفت. به طور کلی عملیات پرواز را به طور چشمگیری کاهش, او اضافه شده است.

اما گیل گفت: عملیات پرواز در ساحل گنجینه های بین المللی افزایش یافته است به طور پیوسته در طول چند روز گذشته و 19 فرودگاه های 22 کسب و کار در حال فعالیت است.

در شهرستان مارتین پول امیدوارم می تواند جبران کاهش درآمد عمدتا از حدود 75% کاهش در هواپیماهای آینده در داخل و خارج از Witham زمینه گفت: مدیر فرودگاه سام کارور.

"است که قطعا در طول این بیماری همه گیر" کارور گفت.

نویسنده کارکنان جاشوا جزایر کمک به این گزارش.

می خواهید بیشتر Treasure Coast خبر ؟ اگر شما در حال حاضر یک مشترک به TCPalm با تشکر از شما! اگر نه لطفا عضویت و کمک به نگه داشتن اخبار شما می خواهید در آینده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب