FDOT همچنان در نظر گرفتن نمونه عازم جنوب روزولت پل هزینه برای تعمیر آن شناخته نشده

سارا مارینو Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 9:33 AM EDT Jul 10, 2020مارتین کانتی— وزارت فلوریدا Transportatio

توسط ABTINNEWS در 20 تیر 1399

مارتین کانتی— وزارت فلوریدا Transportationcontinues به نمونه های عازم جنوب روزولت پل و احتمال را حفظ خواهد کرد گرفتن نمونه برای چند هفته آینده به یک ماه است.

پس از نمونه گرفته شده و مورد بررسی قرار گرفت, این آژانس باید یک ایده بهتر در مورد چگونه به درستی تعمیر عازم جنوب روزولت پل.

FDOT به احتمال زیاد اطلاعات بیشتر در دو هفته آینده در این پیمانکار آنها برنامه ریزی برای کار با به تعمیر پل و همچنین چقدر تعمیر هزینه خواهد شد گفت: بث Frady, FDOT مدیر ارتباطات.

او گفت که این آژانس به دنبال پیمانکاران که ساخته شده است و یا واجد شرایط برای انجام تعمیرات بر روی قسمتی پل مانند روزولت پل.

"برای مرجع پل نزدیک به یک مایل طول و کار به جمع آوری نمونه های در حال انجام در سراسر کل تسهیلات در یک شیوه ای روشمند" او گفت:.

آن می تواند تا شش ماه قبل از عازم جنوب روزولت پل به عموم مردم باز است و رانندگان FDOT مقامات گفت.

بیشتر: 2018 روزولت پل گزارش دهید FDOT به بررسی روش های بازرسی برای همه سگمنتال پل در فلوریدا

در جولای 4, FDOT باز بخشهایی از دیکسی بزرگراه که قبلا بسته شده برای هفته ها پس از بسته شدن شمال و عازم جنوب پل.

ماه گذشته در طول شش ماهه و بازرسی پل FDOT یافت شکاف در southbound دهانه و بسته عازم شمال و عازم جنوب پل.

بیشتر تست و بررسی در بر داشت خوردگی باعث جراحی تاندون ها در southbound span به پارگی. جزئی سطح خوردگی شد به گزارش عازم شمال پل است که پس از تعمیر شده است.

که عازم شمال پل باز است برای برخی از دو راه ترافیک; عازم جنوب پل بسته است به طور نامحدود.

قبل از پل بازرسی هفته پیش از آن بود بازرسی در ماه ژوئن سال 2018 است.

به شدت redacted 109-صفحه بازرسی گزارش مورخ اوت سال 2018 با اشاره به southbound روزولت پل بود "چندین طولی ترک" وجود دارد و بست کابل با سیم طناب که تا به حال سنگین خوردگی.

عازم جنوب را span ظرفیت بار تا به حال "هیچ نشانه ای است که زوال هندسی تغییرات اضافی یا بار مرده رخ داده است که حکم جدید بار امتیاز تجزیه و تحلیل."

بیشتر: دیکسی بزرگراه روزولت در نزدیکی پل پیش بینی شده برای باز کردن در صبح روز جمعه

که عازم شمال span را روبنا — بخشی از این پل که از روی عرشه و متصل به یک زیربنای دیگر — دریافت یک امتیاز کلی "خوب است." زیر است که پشتیبانی از روبنا دریافت "رضایت بخش" امتیاز.

سارا مارینو است TCPalm اخبار خبرنگار پوشش Martin County است. شما می توانید رسیدن به سارا در توییتر @saradmarino یا ایمیل خود را در Sara.Marino@tcpalm.com. اگر شما یک مشترک با تشکر از شما. اگر نه تبدیل شدن به یک مشترک برای دریافت آخرین اخبار.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن