FDOH حفظ آب مشاوره در مارتین سنت لوسی شهرستان برای بالا باکتری

تایلر Treadway Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 7:20 PM EDT Jun 25, 2020هشدار برای جلوگیری از آبهای منطقه با ب

توسط ABTINNEWS در 6 تیر 1399

هشدار برای جلوگیری از آبهای منطقه با باکتری باقی می ماند به عنوان گنج ساحل آماده برای چهارم جولای در هفته است.

فلوریدا وزارت بهداشت و درمان در شهرستان مارتین است, هشدار به مردم برای جلوگیری از تماس با آب در سنت لوسی رودخانه در اطراف:

  • لیتون پارک در کف پل شهرستان در پالم سیتی
  • روزولت پل در مرکز شهر استوارت
  • Sandsprit پارک در نزدیکی پورت سلرنو

هشدار نیز به استوارت Sandbar محبوب boater پاتوق در رودخانه هند تالاب بین Sailfish نقطه و سیوال نقطه.

وزارت بهداشت و درمان در شهرستان سنت لوسی هشدار داده است افرادی که به شنا در شمال چنگال از سنت لوسی رودخانه در اطراف رودخانه پارک مارینا در پورت سنت لوسی.

وجود دارد هیچ هشدار برای هر گونه دیگر در سواحل اقیانوس و یا در امتداد تالاب در مارتین سنت لوسی و رودخانه هند شهرستانهای استان است.

بیشتر: دیدن TCPalm است "چگونه است ؟" گرافیک

حضور باکتری های روده ای که ساکن دستگاه گوارش از مردم و حیوانات است نشانه ای از آلودگی مدفوعی.

تماس با آب با باکتری های سطح می تواند باعث ناراحتی معده و اسهال و سوزش چشم و خارش پوست اگر لمس و یا مصرف با توجه به دولت در بخش بهداشت و درمان.

هشدار در محل بوده است از ابتدای تابستان فصل بارانی در اواخر ماه مه. باکتری ها در آب به طور معمول می آید از حیوانات خانگی, حیات وحش, دام, انسان فاضلاب و رواناب فاضالب های سطحی به خصوص پس از باران های سنگین با توجه به بخش بهداشت و درمان.

بخش مسائل هشدار زمانی که نمونه های آب باید 71 یا بیشتر انتروکوکوس مستعمرات در هر 100 میلی لیتر آب است. محلی نمونه ها رفته اند به عنوان بالا به عنوان 1,650 در روزولت پل در اواخر ماه مه و رودخانه پارک مارینا در اوایل ماه ژوئن است.

جدید ترین نمونه برداری در دو هشدار سایت — در sandbar و Sandsprit پارک — تا به حال در سطح محدوده قابل قبول است; اما این گروه به طور معمول نمی آسانسور هشدار تا زمانی که وجود دارد یک سری از قبول هفتگی نمونه.

وزارت بهداشت کارکنان در مارتین سنت لوسی و رودخانه هند شهرستانهای برنامه ریزی برای نمونه سایت دوباره جمعه.

تایلر Treadway یک محیط خبرنگار که متخصص در مسائل تالاب رودخانه هند. حمایت از کار خود را در TCPalm.com. تماس با او را در 772-221-4219 و tyler.treadway@tcpalm.com.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن