اف بی آی اعلام کرد طناب دار موجود در بابا والاس گاراژ تا به حال شده است وجود دارد پس از 2019; هیچ جرم فدرال متعهد

میشل R. Martinelli ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 7:29 PM EDT Jun 23, 2020پس از تحقیقات اف بی آی به این نت

توسط ABTINNEWS در 4 تیر 1399

پس از تحقیقات اف بی آی به این نتیجه رسیدند که طناب دار موجود در بابا والاس No. 43 Richard Petty آشپزی گاراژ غرفه در آلاباما Superspeedway روز یکشنبه بود و نه یک جرم فدرال ایالات متحده آمریکا اف بی آی اعلام کرد سه شنبه بعد از ظهر.

"روز دوشنبه پانزده ویژه FBI عوامل انجام مصاحبه های متعدد در مورد وضعیت در آلاباما Superspeedway" این بیانیه مشترک از آمریکا وکیل جی E. شهر و FBI Special Agent مسئول جانی تیز جونیور "پس از یک بررسی کامل از حقایق و شواهد در اطراف این رویداد ما را به این نتیجه رسیدند که هیچ جرم فدرال متعهد شد.

"اف بی آی متوجه شدند که گاراژ شماره 4 که در آن طناب دار پیدا شده بود اختصاص داده بود به بابا والاس هفته گذشته است. این تحقیقات همچنین نشان داد شواهد از جمله ویدیو معتبر تایید توسط نسکار که طناب دار موجود در گاراژ شماره 4 بود که در گاراژ به عنوان اوایل اکتبر 2019. اگر چه طناب دار است که در حال حاضر شناخته شده در گاراژ شماره 4 در سال 2019 هیچ کس نمی تواند شناخته شده آقای والاس می توان به گاراژ شماره 4 هفته گذشته است.

این تصمیم به دنبال اتهامات فدرال مناسب است پس از بررسی تمام حقایق موجود و همه قابل استفاده قوانین فدرال است. ما ارائه می دهیم ما به لطف نسکار آقای والاس و هر کسی که همکاری با این بررسی است."

پس از اجرای قانون اعلام نسکار قرار داده و خود را به بیانیه روز شنبه گفت:

"اف بی آی به تکمیل تحقیقات خود را در آلاباما Superspeedway و مشخص شد که بابا والاس بود که هدف از یک جنایت نفرت. اف بی آی گزارش نتیجه گیری و عکاسی شواهد تایید می کند که درب گاراژ طناب از مد افتاده مثل یک طناب دار شده بود قرار وجود دارد از اوایل پاییز گذشته. این بدیهی است که قبل از 43 تیم ورود و گاراژ انتساب. ما درک FBI را سریع و دقیق بررسی و خدا را شکر که به یاد داشت که عمدی نژادپرستانه علیه بابا. ما ثابت قدم باقی می ماند در تعهد ما به ارائه یک استقبال و فراگیر محیط زیست برای همه کسانی که عشق مسابقه."

نسکار جمهور استیو فلپس بعد متعهد در تلفنی با خبرنگاران بعد از ظهر سه شنبه برای ادامه تحقیقات خود را به چرا و چگونه طناب در گاراژ ساخته شده بود به طناب دار.

علاوه بر این چوب برادران مسابقه قرار دادن یک بیانیه گفت: یکی از کارکنان خود را به یاد می آورد دوشنبه "دیدن یک بسته رسیدگی در گاراژ pull-down طناب از پاییز گذشته."

"درست مثل بقیه نسکار پارکینگ ما شوکه شده و وحشت زده به یاد بگیرند که از وجود این طناب از مد افتاده مثل یک طناب دار" چوب برادران مسابقه کردند. "ما بلافاصله هشدار داده نسکار و کمک در تحقیق و تفحص در هر راه ممکن است."

یکشنبه شب پس از GEICO 500 به تعویق افتاد به شنبه به دلیل بارش باران نسکار اعلام کرد که طناب دار داشت در شماره 43 تیم گاراژ غرفه. بلافاصله آن را باز کرد تحقیقات خود را و گفت: "از بین بردن" فرد یا افراد مسئول از ورزش است.

والاس تنها سیاه و سفید تمام وقت راننده در جام سری کمک کرده است تا منجر نسکار پاسخ پس از کشتن جورج فلوید در روز یادبود و متعاقب آن تظاهرات در سراسر کشور و در سراسر جهان است. ترین تاثیر قابل توجهی تا کنون خواستار شد برای نسکار به ممنوعیت مؤتلفه پرچم از تمام اتفاقاتی که در بدن حاکم بود و دو روز بعد در 10 ژوئن.

در توییتر بلافاصله پس نسکار اعلام پنج شنبه شب 26 ساله آلاباما بومی به نام طناب دار ظاهر می شود به هدف او و تیم خود را یک "عمل نفرت از نژاد پرستی و نفرت" که در سمت چپ او "فوق العاده غمگین."

"به من گفت: "من امروز" والاس نوشت: در واکنش "'آنها تنها در تلاش برای ترساندن شما.'" این نمی خواهد شکست من نمی خواهد به در خواهد شد و نه من به پایین. من ادامه خواهد داد به افتخار ایستادن برای آنچه که من به آن معتقدم."

هفت بار قهرمان و زمان نسکار تیم صاحب Richard Petty گفت: در بیانیه ای که روز شنبه او "خشمگین از این عمل از کسی که قرار دادن یک طناب دار در گاراژ غرفه از [خود] مسابقه تیم است."

باور طناب دار به عمل نژادپرستی و یک تهدید در برابر والاس نسکار جامعه ایستاده بود در همبستگی با او قبل از روز دوشنبه GEICO 500 جام سری مسابقه. رانندگان و خدمه تحت فشار قرار دادند والاس خودرو به جلو در این زمینه در شبکه قبل از پرچم سبز عبور بخشی از زمین زیر کشت چمن با #IStandWithBubba رنگ بر روی آن.

در رسانه های اجتماعی نسکار جهان — از جمله دیل Earnhardt جونیور, Jimmie Johnson, تونی استوارت و رایان Blaney و مدیران نسکار مدیران استیو o'donnell و اریک Nyquist — نشان داد که حمایت خود را از والاس به عنوان ورزشکاران دیگر مانند LeBron James and Billie Jean King.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن