Fauci می گوید: او خوش بینانه در مورد کوروناویروس واکسن حفاظت اما نگران چه مدت از آن خواهد شد آخرین

Adrianna رودریگز ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 9:31 AM EDT Jun 4, 2020کشور پیشتاز در بیماری های عفونی, مت

توسط ABTINNEWS در 15 خرداد 1399

کشور پیشتاز در بیماری های عفونی, متخصص, Dr. Anthony Fauci, گفت که او "با احتیاط خوش بینانه" یک coronavirus واکسن را ارائه برخی از حفاظت در برابر SARS-CoV-2 و COVID-19 بیماری را باعث می شود اما او نگران است که چه حفاظت می تواند آخرین.

در مصاحبه با JAMA editor-in-chief Howard Bauchner شنبه مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی سوال "دوام" از نامزد واکسن.

"اگر شما نگاه کنید در این مدت از حفاظت هنگامی که شما بهبود می یابند از یکی از چندین خوش خیم coronaviruses است که باعث سرماخوردگی دوام عفونت است که تنها اندازه گیری در یک سال یا کمتر به عنوان مخالف به عفونت های دیگر که در آن شما می توانید 15 تا 20 سال از, حفاظت," او گفت:.

دکتر گرگ لهستان, مدیر و موسس کلینیک مایو واکسن گروه تحقیقاتی گفت: ایمنی طبیعی از coronaviruses SARS-CoV-1 و MERS تشخیص داده می شود دو تا سه سال پس از دوره نقاهت بعد از عفونت. اما ایمنی به صورت فصلی coronaviruses می تواند به عنوان کمی تا 80 روز برای چندین سال در برخی از افراد است.

وجود دارد هیچ مجوز واکسن برای هر یک از این coronaviruses.

"وجود دارد یک ايمونولوژيک راز از قفل کردن در کلاس coronaviruses است که ما هنوز درک نمی کنند," او گفت:.

موسسه ملی بهداشت در حال کار بر روی یک پتانسیل واکسن با بیوتکنولوژی شرکت مدرن که قصد دارد به ثبت نام حدود 30000 نفر در فاز 3 دادگاه ژوئیه Fauci گفت: در مصاحبه.

اما لهستان می گوید که ممکن است به اندازه کافی بزرگ و حجم نمونه برای تعیین نامزد واکسن عوارض.

همه گیر سیاست؟: در مسابقه coronavirus واکسن می تواند عملیات پیچ و تاب سرعت اجتناب از سیاست

نظر: Coronavirus واکسن نیست پایان-تمام-تمام شود. ما باید یک برنامه ریزی برای بازگشایی بدون.

"شما باید یک شات از تشخیص یک اثر جانبی بد رخ خواهد داد 1 در 10000 بار," او گفت:. حتی که ممکن است دشوار است برای به انجام رساندن آن را به عنوان سخت تر می شود برای شناسایی شیوع بیماری در تابستان.

مدرن به اولین دوز آن کانديد واکسن به نام mRNA-1273 در مارس 16.

همه شرکت کنندگان در فاز 1 کارآزمایی بالینی تست شده آنتی بادی ها به ویروس. شناخته شده به عنوان آنتی بادی خنثی زمانی که تست شده بر روی سلول های انسانی در آزمایشگاه آنها را متوقف ویروس از بازتولید.

شرکت کنندگان پس از دریافت دو دوز نامزد واکسن خود را به سطح آنتی بادی بودند در مورد همان است که در افرادی که از بهبود COVID-19 عفونت است. این فرض هر واکسن ایجاد شده برای کروناویروس جدید نیاز به دو دوز با فاصله یک یا دو ماه از هم جدا برای حفاظت کامل در برابر ویروس.

Fauci گفت Bauchner او امیدوار است به صدها میلیون دوز در دسترس با آغاز سال 2021 به شرکت ها و دولت فدرال شروع به جرم-تولید و تست کارایی در همان زمان. او اذعان کرد آن است که یک سرمایه گذاری مخاطره آمیز.

"ما در حال رفتن به شروع به ساخت دوز از واکسن های راه قبل از اینکه ما حتی می دانیم که واکسن آثار," او گفت:. "که آنچه در رفتن در حال حاضر است که بسیار منحصر به فرد در توسعه واکسن."

اما لهستان استدلال کرد که با عجله به جرم توزیع coronavirus واکسن در اوایل سال آینده نه تنها یک سرمایه گذاری مخاطره آمیز اما می تواند پتانسیل آسیب رساندن به کسانی که در انتخاب به آن را.

"آیا قبول لجام گسیخته شور و شوق در حال حاضر اتفاق می افتد در زمینه" او گفت:. "همیشه وجود دارد شگفتی های غیر منتظره و علمی موانع – همیشه – که ما را درک نمی کنند."

کمک: الیزابت Weise, ایالات متحده آمریکا امروز. دنبال Adrianna رودریگز در توییتر: @AdriannaUSAT.

بهداشت و ایمنی بیمار پوشش در ایالات متحده آمریکا امروز ساخته شده است ممکن است در بخشی از یک کمک مالی از Masimo پایه و اساس اخلاق و نوآوری و رقابت در بهداشت و درمان. این Masimo بنیاد ارائه نمی دهد سرمقاله ورودی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن