FAU بازیکنان فوتبال از بازگشت به دانشگاه برای تمرینات روزانه باید افزایش روحیه امید

تام D'angelo پالم بیچ پستمنتشر شده 11:56 AM EDT 29 مه سال 2020بازیکنان فوتبال از بازگشت به دانشگاه به صورت داو

توسط ABTINNEWS در 9 خرداد 1399

بازیکنان فوتبال از بازگشت به دانشگاه به صورت داوطلبانه تمرینات گام دیگری به سمت امید.

و هر چند ما مطمئن باشید از این بازیکنان در واقع استیلای برای بازی در ماه سپتامبر آن را حداقل اول (نوزاد) گام.

دانشگاه فلوریدا آتلانتیک اتحاد پیوست تعداد فزاینده ای از کالج ها باز کردن امکانات اجازه می دهد تا ورزشکاران با شروع از بازیکنان فوتبال به بازگشت حدود سه ماه پس از زندگی را به توقف آمد به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

و در حالی که بسیاری بر این باورند سبز روشنایی بازیکنان فوتبال به کار در پردیس نشانه فصل است فقط در اطراف گوشه آوردن ورزشکاران به قطار در ماه ژوئن کمی برای انجام با بازی که سه ماه بعد.

"مگر شما تا به حال یک چشم انداز روانی, من فکر نمی کنم هر کسی می تواند پیش بینی سقوط در این مرحله" FAU مدیر دو و میدانی برایان سفید گفت. "من فکر می کنم ما کاملا نیاز به برنامه ریزی به فوتبال برنامه به صورت منظم ترم پاییز و این چیزی است که ما انجام می دهند."

هیچ کس نمی تواند پیش بینی کند که اگر این ویروس را ادامه خواهد داد به گسترش سنبله یا فروکش. و در حالی که بسیاری از کالج ها و دانشگاه ها طرح برای برخی از کلاس های بازگشت به دانشگاه در پاییز که تضمین شده نیست یا. اما فقط شنیدن وزن خواهد بود داستد کردن (و همچنین مقادیر) است بلند کردن ارواح.

بازیکنان فوتبال باز خواهد گشت در FAU ژوئن 8 تحت سخت فاز 1 و دستورالعمل CDC. این است که بر خلاف این طرح در دیگر مدارس از جمله فلوریدا که بازیکنان بازگشت در همان روز. کنفرانس در سراسر کشور آغاز خواهد شد به فاز در ورزشکاران آغاز و تا روز دوشنبه.

در FAU بیش از 15 بازیکن و سه مربیان اجازه خواهد داشت در اتاق وزن در یک زمان. هر مورد نیاز است برای ارسال یک منفی COVID-19 آزمون و مدرسه کمک خواهد کرد هر کسی که تست شده است به راه اندازی یک قرار ملاقات در این سایت رایگان است که در هفته گذشته باز در انتهای شمالی FAU پردیس.

هر کس باید روزانه متوسط غربالگری پایبند به سخت فیزیکی فاصله اقدامات را تشویق به پوشیدن ماسک های صورت که فاصله فیزیکی و نیاز به پوشیدن یک در غیر این صورت. تمام تجهیزات خواهد بود مقادیر بین استفاده می کند و کل تسهیلات خواهد بود تمیز در آغاز و پایان هر روز. تمام تمرینات خواهد بود بدون تماس.

سفید می بیند این مفید بودن در بسیاری از راه های.

"ما تا به حال یک زوم تماس با ما کل تیم (چهار شنبه) و فقط برای دیدن واکنش های بازیکنان و چگونه هیجان زده بودند به بازگشت" او گفت:. "من فکر می کنم وجود دارد مقدار زیادی از سلامت روانی اجزای آن را به عنوان به خوبی. آنها می خواهند با هم تیمی های خود را و آنها می خواهند به کار کردن."

این طرح به همان اندازه در مورد دانشگاه های حفاظت از ورزشکاران خود را به عنوان آن است که آنها را آماده برای یک ممکن است فصل. با ورزشگاه بازگشایی در سراسر کشور افراد جوان به خصوص ورزشکاران در خانه گیر کرده و قادر به دریافت در وزن خود را آموزش خواهد گله به این ورزشگاه. و حتی به عنوان امن به عنوان آنها قصد دارند به هر محل عمومی در این کشور برخورد خواهد شد سهم خود را از خودخواه بی پروا افرادی که قرار دادن دیگران در معرض خطر است.

در آوردن این افراد جوان برای تحت نظارت مقادیر آسانسور که کار درست را انجام دهد.

"مقدار زیادی از آن آمد که بچه های ما را می توان در محلی جای بدنسازی, عمومی, بدنسازی, سفید", گفت:. "آیا می توانیم آن را در راه است که آنها را محافظت می کند بیش از جایی که آنها می توانید کار کردن خود به خود ؟ من فکر می کنم تا.

"ما در حال انجام حق ما دانشجو-ورزشکاران به آنها فرصتی برای انجام آن به عنوان امن به عنوان شما احتمالا می تواند آن را انجام دهد محیط زیست است."

یک برنامه است که در جای خود در مورد کسی که تست مثبت برای COVID-19 که شامل به تعویق انداختن سلامت دانش آموزان بلافاصله در تماس با یک پزشک و با اشاره به تماس روزانه ردیابی اشکال که شناسایی خواهد کرد که دیگری باید تست شده و قرنطینه.

FAU خواهد فاز بازیکنان فوتبال را عودت مجاز در ژوئن 8 و ورود تازه واردان دو هفته بعد. کسانی که از بازگشت به خوابگاه – که در آن بیش از 100 دانش آموزان در حال حاضر زندگی می کنند – برخورد خواهد شد دستورالعمل در زندگی چهارم اتاق ناهار خوری و مناطق دیگر در محوطه دانشگاه.

مربیان و مدیران جلسه به تدبیر و برنامه ریزی اجازه می دهد تا ورزشکاران از ورزش های دیگر به بازگشت. آن جلسات نیز شامل برنامه های در مورد چگونگی ادامه زمانی که دولت وارد فاز 2 و فاز 3 از بازگشایی و همچنین آماده سازی استادیوم فوتبال – و دیگر سالن های ورزشی – امکان میزبانی بازی ها در طول بیماری همه گیر. جزئیات از قبیل محدودیت در حضور, چگونه برای خدمت به مواد غذایی و چه تماشاگران ورود و خروج از محل هستيم.

"هر کس که با برنامه های ما متعهد به سلامت و رفاه ما دانشجو-ورزشکاران" فوتبال مربی ویلی Taggart در بیانیه ای گفت. "در حالی که آن را نمی خواهد آنچه خواهد در نظر گرفته شود طبیعی تابستان برنامه های آموزشی بچه ها بسیار به دنبال به جلو به پشت در اتاق وزن در زمین و اطراف خود را به هم تیمی ها و مربیان است."

اولین گام به امید چه نتایج در بازی در اوایل ماه سپتامبر.

برای بهترین پوشش ورزشی در منطقه, لطفا اشتراک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن