بازارهای کشاورزان نوآوری سنت صد ساله در جنگهای صلیبی به outlast coronavirus

لیندزی Leake Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 3:25 PM EDT 28 مه سال 2020بیش از دو دهه پیش در فورت پیرس دندانپز

توسط ABTINNEWS در 9 خرداد 1399

بیش از دو دهه پیش در فورت پیرس دندانپزشک Gina دین شلاق تا دسته ای از شیرینی برای او دختر مدرسه جمع آوری کمک. او را متوقف کرده پس از پخت.

مدیرکل راه اندازی Gina و در پخت فروشگاه که در سال 1997 شد افتتاحیه فروشنده از مرکز شهر فورت پیرس کشاورزان' بازار است. او می تواند از یک سو تعداد تعداد روزهای شنبه او را فروخته او کیک و شیرینی برای شیرین-tooths.

"این یک کاهش می یابد, منو," Dean گفت: تکان دادن او دست دستکشهایش ریخته بیش از سطل های پلاستیکی پر از "cinni-استیکس," زردآلو scones و سه-شکلات کوکی ها. "من معمولا خیلی بیشتر از این است."

در مه 9, دین و فروشندگان دیگر بوق و کرنا معاملات پشت پارچه ماسک خریداران هرگز ترک اتومبیل های خود را, چادر ایستاده بود 20 فوت از هم جدا و بدون موسیقی صدا. این چهارمین متوالی روز شنبه در فورت پیرس بازار برگزار شد در Lawnwood پارکینگ ورزشگاه در ویرجینیا خیابان به جای آن مشهور اسکله صفحه اصلی روی خط ملودی.

یکی از بازار امتیاز از غرور و افتخار است که آن رخ می دهد باران یا درخشش یا بیماری همه گیر. طولانی coronavirus باعث شد نه تنها در بازار تغییر محل آن را با فرمت. هفتگی امر اول انتقال به یک درایو از طریق بازار, مارس 18.

► گاو که در آن: وجود مقدار زیادی از گوشت اما آن را به شما هزینه در طول COVID-19

دیگر بازارهای محلی از جمله استوارت سبز بازار و بازار کشاورزان Oceanside ورو بیچ نیز نوسان از تعطیلات آخر هفته خود را آیین به نگه داشتن کسب و کار شناور. کشاورزی و بهداشت عمومی کارشناسان با احتیاط از بازار به حالت عادی بازگشت در هر زمان به زودی.

"در اسکله آن را همیشه بسته بندی شده در طول فصل آن را به فاصله اجتماعی," Dean گفت. "این باعث می شود آن را کمی ساده تر ... مردم اقتباس کرده اند."

آمریکا تفریح و سرگرمی

آمریکا بازار کشاورزان متولد شد و نزدیک به نیم قرن قبل از اعلام استقلال امضا شد.

به عنوان اوایل به عنوان 1730, Pennsylvanian کشاورزان شروع به فروش محصولات خود را در 120 فوت مربع پلازا که تبدیل به لنکستر, بازار مرکزی با توجه به وزارت کشاورزی ایالات متحده.

این سازمان تخمین می زند وجود دارد در حال حاضر نزدیک به 9000 در بازارهای کشاورزان در سراسر کشور, از هومر آلاسکا به برتلبرو ورمونت به فورت پیرس, فلوریدا. آفتاب وزارت امور خارجه بازارهای کشاورزان قدمت آن حداقل به اوایل قرن 20 با توجه به سوابق از وزارت امور خارجه و کتابخانه و آرشیو فلوریدا.

بازارهای کشاورزان' پایدار محبوبیت یک مزیت برای اقتصاد محلی اما اپیدمیولوژیک کابوس میان کروناویروس یک بیماری که قوی ترین روش کاهش فیزیکی است فاصله.

► Can't touch this: SARS-CoV-2 زندگی می کند تا 72 ساعت بر روی این سطوح

فورت پیرس آب نما بازار که جذب به طور متوسط 3000 به 5000 بازدید در روزهای شنبه در طول فصل توریستی, "می شود واقعی شلوغ" گفت: ملیسا Gruwell از Gruwell زنبورستان در فورت پیرس "به جایی که شما حتی نمی توانید حرکت گاهی اوقات."

در حالی که مدرن گنج ساحل بازارهای کشاورزان خود را شروع کردم در دهه های اخیر در این منطقه تولید کنندگان دارای سابقه بازاریابی کالاهای خود را در تنظیمات مشابه دولت archives نشان می دهد.

نامه ای به تاریخ مارس 16, 1937, جزئیات, موفقیت Indian River County پرتقال و گریپ فروت به بازار آورده:

اصل محصول از شهرستان میوه مرکبات است که سطح زیرکشت آن به طور مستمر در حال افزایش است. پرتقال و گریپ فروت از رودخانه هند بخش قیمت های بالا را در شمال بازار و برنده بسیاری از جوایز در نمایشگاه. ... میوه به بازار ارسال شد پیچیده شده در روزنامه های قدیمی و بسته بندی شده در خانه ساخته شده جعبه که بسته با تقسیم بید گروههای موسیقی است.

جمله دلتنگی سخت است به لرزش گفت: Ed Skvarch که هدایت سنت لوسی شهرستان فرمت از دانشگاه فلوریدا موسسه غذا و کشاورزی علوم است.

"من فکر می کنم آنها اشتیاق را برای آن به خصوص بازار ما در مرکز شهر فورت پیرس" Skvarch گفت. "واقع با راست رودخانه وجود دارد هنوز هم وجود دارد یک بافت اجتماعی است که مردم واقعا ø زمانی که به آنها مراجعه کنید که مرتب کردن بر اساس از بازار است."

مادر اختراع

اد lee & richard از شکسته شخم زدن مزارع در فورت پیرس برافراشتند های پلاستیکی کیسه های مواد غذایی به یک مشتری چهار درب وانت. پشت سر او نمایش داده شده در بالای مواج شطرنجی سفره بودند کوزه گیاهان و بتها ا, ژله, قرص بیکن نان و اهرام گوجه فرنگی.

"این خوب بوده و متفاوت" lee & richard گفت: از درایو-از طریق فرمت در جان B. پارک ورزشی پیچیده است. "مردم خوشحال می شود."

► پوسته شوک: COVID-19 می فرستد صنایع تخم مرغ تقلا

Skvarch که متخصص در باغبانی تجاری است بخشی از دلیل فورت پیرس سنت است رونق به رغم همه گیر. او با رهبری بازار و سنت لوسی County Parks and Recreation بخش به تدبیر و برنامه ریزی برای حفظ محلی از تولید کنندگان و مصرف کنندگان در ارتباط است.

"نوآوری یکی از چیزهایی که میخوام بیرون آمدن از همه این" Skvarch گفت.

جدید برگزاری است ایده آل مناسب برای درایو-از طریق خرید Skvarch گفت مباهات مناطق سایهدار برای فروشندگان و گسترده وآمد برای کاربران.

وجود دارد سکسکه برای غلبه بر — برخی از خودروها در ابتدا به یک ساعت صبر کنید در خط — اما Skvarch برآورد شده بیش از 2 ، 000 وسایل نقلیه از طریق هر یک از دو هفته اول. جریان ترافیک به گونه ای است که خریداران کروز گذشته هر غرفه و Skvarch گفت: برخی از فروشندگان گزارش رکورد فروش.

"آنها [خریداران] لازم نیست برای پیدا کردن یک محل پارکینگ است که شما نمی توانید در [شهر] فورت پیرس" lee & richard گفت. "و اگر شما در پیدا کردن یکی از شما باید راه رفتن به یک راه طولانی است."

اواخر بهار است که در حال حاضر یک زمان دشوار برای فروشندگان Skvarch اشاره کرد; snowbirds گله شمال و فروش را رها کنید. در مورد زمان رژیم صهیونیستی. ران DeSantis' امن تر-در-خانه سفارش اثر در زمان در برخی از دولت های محلی و تولید کنندگان شد و در ارتفاع خود را برداشت Skvarch گفت.

"در حال قادر به تامین این بازار برای آنها من فکر می کردم بسیار مهم بود برای آنها برای حفظ وجود" Skvarch گفت. "من فکر می کنم آن را به معنای زیادی به فروشندگان است."

► سلسله مراتب ناراحت: Coronavirus گونه برخی از فلوریدا مرغ کشاورزان

نوآوری در خدمت دیگر Treasure Coast بازار خوبی است. این استوارت سبز بازار به طور معمول برگزار می شود مرکز شهر آغاز یک درایو از طریق بازار در Martin County Fairgrounds در ماه مارس است. بازار کشاورزان Oceanside ورو بیچ جعلی بازار کشاورزان رها کردن یک فروشگاه آنلاین که در آن ساکنان ساحل Vero و فورت پیرس ترتیب می توانید بدون تماس با تحویل.

در حالی که برخی از فروشندگان در زمان پیشرفته سفارشات قبل از COVID-19 ضربه Skvarch فکر می کند دیجیتال فروش چیزی است که همه صاحبان که ارائه کالاهای خود را در بازارهای محلی باید در نظر بگیرید.

"آن را می دهد که فروشنده یک فرصت قادر به اتصال و برقراری ارتباط با مشتریان خود را در کمی متفاوت راه" Skvarch گفت. "در دراز مدت من فکر می کنم یک راه بهتر است."

موج دوم

برندا گیبونز تسلط آمیختن صد ساله بازار کشاورزان سنت و 21 قرن تلوان. این پرستار بازنشسته, که اجرا می شود گیبونز مزارع آلی در فورت پیرس با شوهرش و خواهر و گفت: مشتریان اغلب به منظور تولید آنلاین و آن را انتخاب کنید تا در مرکز شهر فورت پیرس کشاورزان' بازار است.

"ما یک کار بزرگ قبل از سفارش, کسب و کار" گیبونز گفت. "این فقط در مورد دستمال مرطوب ما را برای بازار چون من خیلی از بیرون رفتن زود است."

► شیر ریخته: Coronavirus curdles لبنی زنجیره تامین

گیبون است بدون شک بازار خواهد شد بازگشت به قالب اصلی خود و محل برگزاری. که همه او را مطمئن از.

"من می دانم که برای یک واقعیت است که ما مجبوریم بیشتر از این ویروس" گیبونز گفت. "من می ترسم ما و دوباره می شیم موج دوم."

حداقل یک متریک که موج دوم در حال حاضر دارای کاکل. Coronavirus محلی به اوج مارس 6, زمانی که فلوریدا وزارت بهداشت گزارش 38 موارد جدید در گنج ساحل. یکی دیگر از اوج 52 مورد به وجود آمد ممکن است 18. دو روز بعد 77 بیماران جدید تست مثبت است.

فاز 1 DeSantis " دولت بازگشایی طرح آغاز شد مارس 4; هیچ مجموعه تاریخ برای زمانی که مراحل دوم و سوم شروع. هر زمان که فاز 3 شروع می شود, دستورالعمل ها می گویند عمومی "باید در نظر به حداقل رساندن زمان صرف شده در محیط های شلوغ."

► 'ما نه از جنگل': بهداشت عمومی کارشناس به یاد COVID-19 هنوز هم یک تهدید

این بدان معناست که بازارهای کشاورزان ممکن است نیاز به ادامه تکامل خود دکتر گفت: Mary Jo Trepka صندلی از بخش اپیدمیولوژی در دانشگاه بین المللی فلوریدا رابرت Stempel دانشکده بهداشت و مددکاری اجتماعی در میامی.

"آنها در حال رفتن به یک کمی خلاق در آنچه انجام می دهند" Trepka گفت. "این به آن معنا نیست بازارهای کشاورزان تو می میرند و برای همیشه."

او توصیه می شود فروشنده چادر باقی می ماند و دور از هم اما اذعان کرد که ممکن است در تمام سالن. بازار ممکن است به چرخش فروشندگان محدود کردن تعداد کاربران خود را تغییر دهید ساعت و یا ارائه ترکیبی از درایو-از طریق و راه رفتن-تا خرید. ادامه داد: استفاده از ماسک صورت, او گفت: ضروری است.

"اگر آن را فقط می شود یک رایگان برای همه, سپس شما از دست داده اید این مراحل" Trepka گفت: "ما باید از این پتانسیل تعداد موارد تندرست دوباره."

لیندزی Leake, TCPalm را توضیح خبرنگار دارای کارشناسی ارشد در روزنامه نگاری و قصه گویی دیجیتال از دانشگاه آمریکایی و کارشناسی خود را از دانشگاه پرینستون. لطفا برای حمایت از کار خود را با تبدیل شدن به یک TCPalm مشترک. او در توییتر دنبال کنید (@NewsyLindsey), Facebook (@LindseyMLeake) و Instagram (@newsylindsey) او را در 772-529-5378 و ارسال اخبار راهنمایی به lindsey.leake@tcpalm.com.

بیشتر بازسازی امریکا داستان

  • ساحل گنجینه کسب و کار و فعالیت باز به عنوان منطقه COVID-19 موارد در حفظ و بالا رفتن
  • بازارهای کشاورزان نوآوری سنت صد ساله در جنگهای صلیبی به outlast coronavirus
  • استوارت پس از COVID-19: بیشتر در فضای باز ناهار خوری کمتر جشنواره هنرهای? | گیل هوشمند
  • قایقرانی کسب و کار بزرگ در فلوریدا. خواهد فروش ارتجاعی و اگر هنگامی که?
  • رفتن به فیلم, تئاتر, موزه ها و کارخانه های لبنی تغییر خواهد کرد چرا که از coronavirus
  • Staycations کلیدی خواهد بود برای دوباره بجای اول برگشتن, برای, گردشگری, صنعت هتل در ساحل گنجینه
  • صاحبان رستوران پیش بینی جدید طبیعی است که هنوز ماه دور در ساحل گنجینه
  • تورهای مجازی آنلاین ابزار کمک خواهد کرد که محلی بازار املاک و مستغلات دوباره بجای اول برگشتن ، realtors می گویند عوامل
  • خرید استوارت در ورو بیچ فورت پیرس می تواند تغییر به طور دائم پس از coronavirus
  • بیمارستان ها در حال تغییر غربالگری ملاقات; تحقیقات و آزمایش های در حال انجام در ساحل گنجینه
  • آموزش و پرورش را نگاه متفاوت هنگامی که دانش آموزان بازگشت اما هیچ کس هنوز مطمئن شوید که چه تغییر خواهد کرد
  • بازسازی ساحل گنجینه اقتصاد زیر COVID-19. با هم.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن