بازار کشاورزان Oceanside فروشندگان ارائه وانت, تحویل, گزینه های در ورو بیچ در شنبه

کالین Wixon Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:31 PM EDT May 15, 2020ورو بیچ — بازار کشاورزان اوشن ساید نقل مک

توسط ABTINNEWS در 29 فروردین 1399

ورو بیچ — بازار کشاورزان اوشن ساید نقل مکان کرد تا به صورت آنلاین با محدود تحویل و وانت گزینه های در روزهای شنبه.

فروشندگان از بازار کشاورزان سنتی برگزار شد که روزهای شنبه در اوشن ساید رانندگی به فروش می رسد تولید صابون دستباف عسل شیرینی و سگ رفتار میکند. در ماه گذشته بازار به طور موقت بسته شد به دلیل COVID-19 بیماری همه گیر.

بیشتر: کشاورزان بازار Oceanside فروشندگان و مشتریان می گویند آنها می خواهند به بازگشت به Humiston پلازا پارکینگ

بیشتر: مرکز شهر فورت پیرس کشاورزان' بازار تبدیل به درایو از طریق پنج شنبه در ورزشگاه Lawnwood

هر کسی با یک ساحل Vero آدرس می توانید سفارش آنلاین و تحویل برای $6 تحویل در روزهای شنبه گفت: مدیر بازار بریتنی Swartz. یک وانت گزینه در حلقه در ریورساید تئاتر اضافه شد این هفته برای کسانی که خارج از منطقه تحویل و دیگران که می خواهید انتخاب کنید تا سفارشات خود را, او گفت:.

سفارشات باید آنلاین قرار داده شده در farmersmarketdropoff.com 6 p. m. روز شنبه برای هر گزینه ای, او گفت:. کسانی که درخواست بدون تماس با وانت در تئاتر خواهد بود ایمیل ارسال شده خود را در وانت بار, او گفت:.

"که راه آنها را همه در یک بار" Swartz گفت.

کسانی که چیدن سفارشات درایو را از طریق حلقه با دستور شماره نمایش داده شده در پنجره پاپ تنه خود را و سفارشات قرار داده شده در داخل تنه گفت: ریورساید تئاتر مدیر بازاریابی اسکار فروش.

"این کاملا بدون تماس با هر کسی" فروش گفت.

فروشندگان جمع آوری اوایل صبح شنبه به سازماندهی بنابراین موارد تحویل در righttime, Swartz گفت. اما که باید مبهوت بنابراین فروشندگان پایبند به 6 پا اجتماعی-فاصله دستورالعمل, او گفت:.

می خواهید بیشتر Treasure Coast خبر ؟ اگر شما در حال حاضر یک مشترک به TCPalm با تشکر از شما! اگر نه لطفا عضویت و کمک به نگه داشتن اخبار شما می خواهید در آینده است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن