مزرعه به اولین پاسخ دهندگان برنامه اقدام به خرید محلی ارائه می شود تولید به کارگران بیمارستان در میان COVID-19

Catie Wegman Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 2:28 PM EDT مه 6 2020مارگارت Duriez می دانستم این سرنوشت اجتناب

توسط ABTINNEWS در 17 اردیبهشت 1399

مارگارت Duriez می دانستم این سرنوشت اجتناب ناپذیر کشاورزان محلی مواجه بازارها و رستوران ها تعطیل در میان شیوع کروناویروس.

وجود دارد یک تن از برداشت اما هیچ جا به فروش آن Duriez گفت. محصولات پوسیده و رفت به زباله و کشاورزان هیچ قابل پیش بینی درآمد.

به عنوان یک صاحب مزرعه خودش Duriez می دانستم که او تا به حال برای کمک به نجات جامعه او و دیگران را خیلی دوست دارم.

در سه هفته گذشته او "مزرعه به اولین پاسخ" برنامه مطرح شده بیش از $30,000 که خریداری تازه تولید از کشاورزان محلی تحویل داده می شود به حدود 1500 نفر از کارکنان مراقبت های بهداشتی در بیمارستان ها در مارتین سنت لوسی و پالم بیچ شهرستان.

"من می خواستم برای ایجاد یک برنامه است که پشتیبانی از کشاورزان محلی و حفظ منطقه ای ما سیستم غذایی" گفت: Duriez که شرکت صاحب Lox مزارع در Loxahatchee با شوهرش. "آن بوده است تا نشاط بخشی قادر به سفارش از طریق این مزارع خانوادگی است که در یک وضعیت دشوار."

این برنامه می رود دست در دست با او غیر انتفاعی تازه Rx که همکاران با مشتری مرکز پزشکی به استفاده از مواد غذایی به عنوان دارو — ارائه رایگان محصولات تازه برای بیمارانی که درمان برنامه نیاز به یک تغییر در رژیم غذایی است.

اولین پاسخ دهندگان در حال تجربه شدید خستگی و استرس در پاسخ به COVID-19 همه گیر و Duriez گفت: او می تواند حداقل یک مسئولیت کردن صفحات خود را با عرضه کارکنان با ارزش یک هفته از میوه ها و سبزیجات است.

"ما امیدوارم صرفه جویی در آنها را به یک سفر به فروشگاه مواد غذایی استرس شیفت 12 ساعته," او گفت:. "در بسیاری از قدرشناسی و ما نیز سپاسگزار قادر به پشتیبانی ما اولین پاسخ دهندگان."

آف رها شده در کلینیک کلیولند در سنت مارتین شمال و مارتین جنوبی بیمارستان; Treasure Coast مراقبت فوری و مشتری مرکز پزشکی و خوب سامری بیمارستان در پالم بیچ شهرستان.

یک مارس 12 توزیع در مشتری مرکز پزشکی است گذشته در برنامه در حال حاضر, اما Duriez امیدوار است بسیاری از می تواند مرتب شود اگر کمک های مالی در حفظ و روان است.

$25 سهم مورد نیاز است برای قرار دادن با هم تولید جعبه که در حال بسته بندی شده با تخم مرغ, نان, کدو, کدو سبز, زغال اخته, قارچ, کاهو, اسفناج, کلم برگ سبز و بسیاری دیگر از میوه ها و سبزیجات Duriez گفت.

کمک های مالی را می توان در freshrx.org.

Catie Wegman جامعه ایران را که نیز تولید "درخواست هاردکور,," گاه به گاه از ویژگی های برای پیدا کردن پاسخ خود را به سوال در مورد هر چیزی و همه چیز را — بیشتر عجیب و غریب ، حمایت از کار خود را با یک TCPalm اشتراک. تماس با او در catie.wegman@tcpalm.com یا 772-221-4211 و او را دنبال کنید @Catie_Wegman در توییتر و @catiewegman1 on Facebook.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب