Fairlane بندر ورو بیچ آب نما ساخته شده-صفحه اصلی, جامعه, به فروش می رسد برای $36 میلیون

کالین Wixon Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 5:37 PM EDT Jul 28, 2020ورو بیچ — به عنوان مسئولان شهرستان در نظر

توسط ABTINNEWS در 8 مرداد 1399

ورو بیچ — به عنوان مسئولان شهرستان در نظر گرفتن آینده از سابق برق و فاضلاب-تصفيه سایت های مجاور تولید خانه پارک می تواند گرفتن ارتقاء.

Fairlane بندر یک 232-صفحه اصلی 55+ جامعه در 1500 رودخانه هند Blvd. فروخته شد در ماه گذشته برای $36 میلیون به ویرجینیا مبتنی بر املاک و مستغلات سرمایه گذاری شرکت سرمایه مربع 1031 خوبی بالاتر از آن $7.4 میلیون ارزش ارزیابی با توجه به سوابق شهرستان.

Fairlane بندر فروش بسته 30 ژوئن و تقسیم شد به دو بسته گفت: Wayne Bibeau تجاری ارزیاب برای املاک شهرستان ارزیاب. اول یک 30.59-بسته هکتار است که به فروش می رسد برای $26 میلیون دلار شامل تمام تولیدی صفحه اصلی سایت در اموال او گفت:. دوم .4 هکتار هکتار بسته است که به فروش می رسد برای $10 میلیون اسکله فضای سبز, او گفت:.

اموال ارزیاب را در نظر گرفته و تنها ساختمان ها در هنگام تعیین ارزش نیست و جریان وجوه نقد یا سرمایه گذاری ارزش Bibeau گفت. ساکنان Fairlane بندر خود خانه های خود را, اما پرداخت بسیاری اجاره به مالک بنابراین پتانسیل جریان نقدی برای اموال می تواند آن را با ارزش تر است.

سرمایه مربع که دارای تخصص در پیدا کردن خواص برای سرمایه گذاران به دنبال به تاخیر فدرال سرمایه-سود و مالیات در حال حاضر درخواست سرمایه گذاران برای کل Fairland بندر جامعه ساخته شده در سال 1969. این شرکت در حال برنامه ریزی $2.9 میلیون نفر از جاده های محوطه سازی و امکانات و پیشرفت جامعه با توجه به وب سایت خود را.

مدیر عامل شرکت سرمایه مربع لوئیس راجرز نیست پاسخ دادن به یک ایمیل درخواست برای نظر سه شنبه ،

جامعه است که از علاقه به دلیل نزدیکی آن به شهر متعلق به سه گوشه ملک در رودخانه هند بلوار و خیابان 17. مسئولان شهرستان و سه گوشه کمیته راهبری با توجه به نحوه توسعه 38 هکتار ملک.

سه گوشه اموال شامل سابق الکتریکی کارخانه سابق پستی ضمیمه و شهر فاضلاب-تصفيه که مقامات برنامه ریزی برای حرکت کردن تالاب رودخانه هند.

بیشتر: ساحل Vero اجازه می دهد تا آندرس Duany تجدید نظر در سه گوشه طرح پس از همه گیر آینده

بیشتر: Vero Beach City Hall: آن زمان به حرکت و یا رفع آن ؟ هزینه یک سوال بزرگ باقی مانده

می خواهید بیشتر Treasure Coast خبر ؟ اگر شما در حال حاضر یک مشترک به TCPalm با تشکر از شما! اگر نه لطفا عضویت و کمک به نگه داشتن اخبار شما می خواهید در آینده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب