در مواجهه با یک بحران مالی بیشتری ناپل YMCA جستجو برای مدیر عامل جدید

لورا اشپزخانه ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 3:17 PM EDT May 29, 2020بیشتر ناپل YMCA شکار برای یک رئیس جمهور جدید

توسط ABTINNEWS در 11 اردیبهشت 1399

بیشتر ناپل YMCA شکار برای یک رئیس جمهور جدید و مدیر عامل — دوباره.

کمی بیش از دو سال پیش در محلی غیر انتفاعی را انتخاب علامت هانکه برای پست بالا در قسمت برای قرار دادن این سازمان در مالی قوی امان باشد.

در یک بیانیه نوشته شده است YMCA مدیره گفت: "متاسفانه Y وضعیت مالی بهبود یافته است."

بنابراین هانکه است — و جستجو برای دائمی خود را جایگزین. هیئت مدیره مشخص می شود هانکه خروج به عنوان یک "جدایی" اما نمی به اشتراک گذاری این شرایط برای خروج خود را.

"به دلیل بسته شدن و از دست دادن درآمد در طول COVID-19 گیر Y است در مواجهه با یک بحران مالی" این صفحه به اشتراک گذاشته شده در آن بیانیه است.

هیئت مدیره اضافه شده است که در آن تعیین می شود "فوری اقدام جسورانه" مورد نیاز "برای کاهش فشار مالی و به ایجاد تغییرات مهم در راه YMCA عمل برای اطمینان از بقای مالی و پایداری است."

با توجه به هیئت مدیره زندگی زیبا نیست همان به اشتراک گذاشتن دیدگاه برای گرفتن از طریق این بحران بنابراین او هیچ "دیگر با YMCA."

در یک ایمیل هانکه کاهش یافته است به نظر خروج خود را. اما او گفت: او می خواست برای تشکر از خیرین و اعضای کارکنان و جامعه برای "حمایت از ماموریت کار Y."

"من می خواهم به ماندن در ناپل آن را یک جامعه فوق العاده, اما از آن خواهد شد بستگی دارد در فرصت های در اینجا و در سراسر کشور," او گفت:.

YMCA اعلام کرد هانکه خواهد بود بعد از آن رهبر در اواسط ماه آوریل از سال 2018 است. او در آغاز کار چند هفته بعد پس از برگزار رهبری بیش از چند دهه از جمله به عنوان مدیر عامل YMCAs در آلاباما واشنگتن و ویسکانسین و مینه سوتا.

قبلی پوشش: بیشتر ناپل YMCA جستجو برای مدیر عامل جدید بعد از پل Thein استعفا داد

"Y مرد"

در مصاحبه ای پس از پذیرش کار در ناپل او در توصیف خود را به عنوان یک "Y مرد" گفت: این کار ارائه شده "بسیاری از چیزهایی که من انجام داده ام در Y" و یک فرصت برای "تفاوت را با Y" با کمک از کارکنان و داوطلبان آن.

آخرین مدیر عامل شرکت جست و جلب بیش از 100 متقاضیان است.

جستجو کمیته برای نگاه یک رهبر که رویایی بود و تیز اجرایی — با سرمایه گذاری پس زمینه — و تمام آن صفات در هانکه است.

روشن نیست که رابطه بین هانکه و هیئت مدیره رفت جنوب.

این اولین بار نیست YMCA مدیره پیدا کرده است خود را در تقابل با مدیر اجرایی آن است.

در اکتبر سال 2017, هیئت اعلام کرد پل Thein که در خدمت به عنوان رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت برای بیش از چهار سال استعفا کرده بود پس از آن تصمیم به رفتن در یک مسیر جدید است. آن را در زمان حدود شش ماه برای پیدا کردن و استخدام خود را جایگزین.

در یک متن پس از استعفای خود را رسم توصیف زمان خود را در Y به عنوان یک "سفر بزرگ." او کاهش یافته است به بحث در مورد جزئیات از خروج ناگهانی.

Y عمل در سیاه و آمار یک رکورد برای عضویت در 2016.

با توجه به مالیاتی Y نیز تبدیل سود در سال 2017. درآمد بالغ بر حدود 7.8 میلیون دلار که با مجموع هزینه های در حدود 7.5 میلیون نفر است.

تحت هانکه رهبری Y مدیره گفت: این امید به دست آوردن ثبات مالی و کارکنان ثبات است. یکی از اهداف فوری به ایجاد یک صندوق ذخیره برای کمک به پوشش هزینه های جایگزینی و دیگر هزینه های نامنظم.

یک ProPublica تجزیه و تحلیل مورد نیاز 990 پرونده با IRS برای صندوق وقف در سال 2017 نشان داد آن صرف بیش از آن در آورده. همان درست است برای سال 2018 با این مبلغ در صندوق انداختن به حدود 1.5 میلیون دلار به عنوان 2019.

قبلا: بیشتر ناپل YMCA استخدام مدیر عامل که منجر Y را در کشورهای دیگر

یک جزء اصلی

Y خدمت ناپل و جامعه اطراف برای بیش از 50 سال است.

همه گیر مجبور Y به طور موقت در مارس 17 بعد از رژیم صهیونیستی. ران DeSantis صدور یک فرمان اجرایی که توقیف تمام ورزشگاه و مراکز تناسب اندام همراه با کاباره ها, کافه ها و رستوران ناهار خوری اتاق.

با توجه به وب سایت خود را, Y را آغاز کرده است یک صندوق اضطراری برای کمک به آن را دریافت از طریق این بار تلاش که در آن قرار داده شده در "unchartered آب و در خطر است." بودجه مورد نیاز برای کمک به Y حفظ ساختمان آن و حمایت از کارکنان خود را به عنوان به خوبی به عنوان جامعه.

Y را تشویق کرده است اعضای آن برای حفظ عضویت خود را از طریق بحران, اما اجازه داده است آنها را برای قرار دادن عضویت خود را به طور موقت نگه دارید تا زمانی که آن را می توانید باز کنید.

بیشتر: شمال ناپل مبتنی بر Arthrex می پیوندد مبارزه با COVID-19

غیر انتفاعی به شدت متکی به عضویت در آن و برنامه درآمد به انجام ماموریت خود را که در آن می گوید: اند "به شدت کاهش می یابد" با درهای خود را بسته و تمام برنامه ها و حوادث لغو به طور نامحدود.

Y ماموریت به "یهودی-مسیحی اصول به عمل از طریق برنامه هایی که در ساخت یک سالم روح و ذهن و بدن برای همه است."

بیشتر: سابق ناپل YMCA می یابد مدیر عامل شرکت جدید هدف با سلامت جامعه همکاران

نشست چالش های "سر"

با وجود وضعیت دشوار آن را در بر داشت خود را در محلی Y همچنان به کار با تکیه خدمه و آن را "به طور فعال در حال اجرا به سمت چالش ما برای دیدار با آنها سر" با توجه به نامه ارسال شده بر روی وب سایت خود را.

برای مثال Y ایجاد کرده مجازی, تجربه, دادن اعضای آن توانایی کار در خارج از تقریبا در هر نقطه.

این سازمان نیز ارائه شده دست کمک به جامعه با همکاری با وعده های غذایی از امید برای توزیع مواد غذایی به نیازمندان هر سه شنبه.

علاوه بر این, Y به تازگی کار با دوچرخه برای Tykes به ارائه دوچرخه و کلاه ایمنی به کودکان و نوجوانان و خانواده خود را و آن را به برنامه میزبان یک درایو خون برای کمک به پر کردن بحرانی منابع در 8 مه.

جوانا ریورا 16 سال کهنه بیشتر ناپل YMCA, توافق به عنوان مدیر عامل موقت در حالی که هیئت مدیره خود را به نظر می رسد برای هانکه را جایگزین.

ریورا شده است با همکاری نزدیک با هیئت مدیره و کارکنان Y-ایالات متحده آمریکا برای اطمینان از مراحل درست گرفته شده برای زنده ماندن از بحران و به مرحله تنظیم برای امن بازگشایی.

در تازه ترین به روز رسانی به اعضای خیرین و حامیان ارسال شده در Y وب سایت ریورا و رئیس هیئت مدیره گرگ جنگل گفت: آنها کار کرده ام با Y-ایالات متحده آمریکا و کارشناسان بهداشت عمومی و مراکز کنترل بیماری برای ایجاد موقت پروتکل های ایمنی در انتظار است که این مرکز دوباره باز خواهد شد به زودی.

"این شامل مناسب اجتماعی فاصله و ضد عفونی قصد دارد, و که در آن مورد نیاز غربالگری. ما انتظار داریم که ما را دوباره باز Y در مراحل به منظور دیدار با این دستورالعمل است. به عنوان به زودی به عنوان ما می دانیم بیشتر در مورد چگونه ما مرحله به مرحله بازگشایی خواهد شد رخ می دهد ما به شما اجازه می دانم. ما مشتاقانه منتظر استقبال از همه شما به Y" رهبران نوشت.

"کارکنان خواهد بود فقط به عنوان هیجان زده برای بازگشت" به عنوان Y اعضای" آنها اعلام کرد.

بیشتر: Coronavirus: در اینجا چگونه شما می توانید کمک به جامعه خود را

حالت زنده ماندن

Y به حال چند صد نفر از کارکنان قبل از بحران رسید.

"به جز چند کارکنان کلیدی ما furloughed اکثر کارکنان به منظور زنده ماندن از بحران و آنها مشتاق به بازگشت به شغل خود. همانطور که با بسیاری از سازمان های غیر انتفاعی و کسب و کارهای کوچک این بحران را تشدید کرده است, مالی مبارزات و مسائل وجود داشته که در YMCA قبل از بحران است و نیاز به اقدام فوری برای اطمینان حاصل شود که YMCA می توانید آن را از طریق همه گیر" جنگل و ریورا گفت: در خود را به طور مشترک امضا نامه.

رهبری شده است "کار سخت در طول بسته شدن به YMCA قوی تر و سالم تر" آنها گفت: در حالی که در ادامه به پیدا کردن راه های جدید برای کمک به جامعه اطراف آن است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن