ماسک صورت به توان مورد نیاز در شغل مارتین کانتی مواد غذایی-خدمات کسب و کار کارکنان

Sommer Brugal Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 1:56 PM EDT Jun 19, 2020استوارت — Martin County کسب و کار و غذا

توسط ABTINNEWS در 30 خرداد 1399

استوارت — Martin County کسب و کار و غذا-کارگران خدمات مورد نیاز خواهد بود ماسک می پوشند در حالی که در این کار است.

شهرستان کمیسیون جمعه به اتفاق آرا تصویب قطعنامه برای همه کارکنان مشغول به کار در رستوران; فروشگاه های مواد غذایی و مواد غذایی-خدمات موسسات خرده فروشی و کسب و کار باز به عمومی یا مکان های بازدید شده توسط عمومی که در آن هیچ اجتماعی فاصله ممکن است به پوشیدن پوشش صورت در حالی که در این کار است.

هر کس دیگری بود به شدت تشویق به پوشیدن ماسک در حالی که در شهرستان مارتین با توجه به سفارش.

در استوارت, مقایسه, کمیسیون شهرستان در ماه گذشته "توصیه می شود" مردم پوشیدن ماسک صورت در اما نمی نیاز به آن را برای کارگران و یا هر کس دیگری.

بیشتر: Martin County رسیده 1,000 COVID-19 موارد است. در اینجا آنچه که بدان معنی است.

"روشن است ما در این میان به سرعت در حال افزایش بحران بهداشتی در اینجا در شهرستان مارتین که خواستار تحول اقدام گفت:" کمیسیون سارا گفت: تحت فشار قرار دادند که برای بیشتر محدود موضع.

ده ها تن از ساکنان در هر دو طرف از این موضوع با ارسال ایمیل و یا صحبت در این جلسه.بسیاری از متخصصین مراقبت های بهداشتی التماس کرد با این کمیسیون نیاز به ماسک صورت.

بیشتر: استوارت شهرستان کمیسیون 'توصیه' مردم پوشیدن ماسک صورت اما نمی تواند اجرای آن

وجود اجماع گسترده ای در میان متخصصان بهداشت و درمان و پزشکان و اپیدیولوژی که ماسک جلوگیری از گسترش این ویروس, Rob خداوند جمهور از کلینیک کلیولند مارتین بهداشت گفت: کمیسیون.

"ما نیاز به پوشیدن ماسک در اطراف دیگران ما نیاز به پوشیدن ماسک در فضاها و زمانی که ما در خارج از منزل (اگر) آن را دشوار است برای اجتماعی فاصله" خداوند گفت. "ما این چیزها را از خودمان محافظت کنیم. به نظر من پوشیدن یک ماسک جزئی قربانی."

این داستان به روز خواهد شد.

Sommer Brugal است TCPalm آموزش و پرورش خبرنگار هندی در رودخانه سنت لوسی و مارتین شهرستانهای استان است. شما می توانید نگه دارید تا با Sommer در توییتر @smbrugal و به او تماس بگیرید در 772-221-4231.

برای اقامت تا تاریخ با TCPalm شکستن پوشش اخبار و محتوای منحصر به فرد می باشد که برای اشتراک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن