کارشناسان می گویند اخیر ناپل قانون می تواند کمک به حفظ شهر گذشته

اندرو Wigdor و بریتنی Carloni ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 4:04 PM EDT 29 مه سال 2020قوانین مصوب در ناپل در اوای

توسط ABTINNEWS در 10 خرداد 1399

قوانین مصوب در ناپل در اوایل این سال می تواند آن را آسان تر برای حفظ خانه های تاریخی و حفظ این شهر گذشته از اینکه پاک در حمایت از توسعه های جدید.

در ماه مارس گذشته ناپل شورای شهر رای به تصویب یک فرمان است که در میان بسیاری از چیزهایی که می تواند معاف صاحبان اموال از خانه های تاریخی در شهر ناپل در منطقه تاریخی از سیلابی مقررات و قوانین دیگر هنگام انجام کار در خانه های خود.

ناپل فرمان باز می شود تا فرصت برای صاحبان اموال به اختصاص پول برای بازسازی و یا حفظ یک خانه تاریخی در این شهر به جای پاره شدن یکی پایین گفت: Elaine نی, رئيس جمهور و مدیر عامل ناپل تاریخی جامعه است.

این یک پیروزی برای ناپل تاریخی منطقه را پوشش می دهد که کمتر از یک دهم از یک مایل و 62 تاریخی کمک ساختارهای شناخته شده ملی ثبت اماکن تاریخی نی گفت.

"این اولین بار است که در بیش از 30 سال است که ما تا به حال قانون است که اذعان تاریخی توانبخشی" نی گفت.

بیشتر: ناپل, تاریخی, جامعه, جشن 125 سالگرد تاریخی نخل کلبه

بیشتر: عکس: ناپل تاریخی نخل کلبه جشن سالگرد 125

صاحبان املاک انجام بیرونی کار در سازه های تاریخی باید از طریق یک فرایند تصویب با دولت حفظ تاریخی برای اطمینان از هر گونه پیشرفت و حفظ شخصیت از خانه.

نی دیده است چندین صاحبان املاک در این منطقه تاریخی از طریق فرایند. دولت حفظ تاریخی دفتر کار کرده با صاحبان اموال به نگه داشتن یک خانه تاریخی وضعیت دست نخورده نی گفت.

"از تجربه من وجود دارد نشده است هر کسی یک" نه "از دولت" نی گفت. "این یک چیز واقعا خوب به این دلیل که دولت می داند ذغال سنگ شهرستان و آنها را در درک که در آن ما برای حفظ این منطقه است."

اگر این پروژه تایید شده توسط دفتر حفظ تاریخی و سپس یک درخواست برای اجازه ساختمان را می توان فرستاده شده به شهر ناپل.

در حالی که صاحبان اموال هنوز هم باید از طریق شهرستان دولت حفظ تاریخی دفتر تایید دارای وزن نی گفت.

"تصویر بزرگ است و وسعت فرصت برای حفظ و بازسازی خانه" نی گفت.

پنجاه درصد قانون

به علاوه برای صاحبان خانه های تاریخی تحت ناپل فرمان ممکن است معافیت از سازمان مدیریت اضطراری فدرال را 50% قانون برای خارجی توانبخشی کار می کنند. این شامل پروژه هایی مانند تعویض سقف یا پنجره های این خانه.

50% قانون آمده است که یک ساختار زیر سیل ارتفاع باید آورده شود تا کد وجود پیشرفت های ساخته شده است که برابر یا بیشتر از 50 ٪ از ارزش خانه است.

متی Kragh رئیس جمهور MHK معماری و برنامه ریزی گفت: ارزش است که 50% از قاعده مبتنی بر خصوصی ارزیابی ساختار موجود به استثنای زمین. این باعث می شود برای یک چالش برای صاحبان خانه های تاریخی به عنوان ارزش زمین همچنان به بالا رفتن اما ارزش این سازه را می مستهلک با سن.

"اگر شما در مورد فکر می کنم بسیاری از این ناپل خواص زمین ممکن است به ارزش 3 میلیون دلار است اما این خانه های تاریخی به ارزش جایگزینی آنها به طور معمول در $200 ، 000 محدوده و یا کمتر," او گفت:. "انجام این کار تا حدودی نوسازی عمده ای در یک خانه تاریخی 50% قانون در $200,000 ارزیابی است که فقط می خواهم به شما 100.000 دلار برای کار با. و در ناپل که حتی دوباره خانه خود را."

"من فکر می کنم که یک کمک به ما در از دست دادن بسیاری از این خانه های تاریخی," او اضافه شده است. "کسانی که قوانین بسیار دشوار است به کار در اطراف است. قانون جدید در واقع قرار است به آن را آسان تر برای شما به معافیت از 50 درصد قانون است."

با توجه به نی ناپل تاریخی منطقه ایجاد شد و در سال 1987 بود که فقط یک استقرار مرزهای جغرافیایی. او گفت که آنچه به طور کلی اتفاق می افتد پس از ایجاد یک منطقه تاریخی است که جامعه قرار می دهد جلو قانون در مورد آنچه می تواند انجام شود در این منطقه است. وجود دارد بسیاری از تلاش ها در طول سال به جلو قانون برای حفاظت از این منطقه تاریخی در ناپل که همه شکست خورده نی گفت.

"در آن زمان از سال 1987 وجود داشته است حدود 19 خانه ها (در منطقه تاریخی) که پاره شده اند" او گفت:.

او گفت که اکثریت بزرگی از این خانه های پاره شده اند در گذشته 15 سال یا بیشتر است و برخی از این اشک فراز رخ داده است چرا که "این یک کمی از غرب وحشی است."

"وجود دارد هیچ ابزار آموزش و پرورش برای کمک به مردم در درک وسعت حفظ و ... وجود ندارد و قانون برای کمک به هدایت مردم در گزینه های است که به مالکان یک فرصت برای صرفه جویی در خانه," او گفت:.

بیشتر: پنجم بالاترین قیمت, لیست, در جنوب غربی فلوریدا تاریخچه بازدید بازار برای $54 میلیون

بیشتر: Artis—ناپل می شود $1 میلیون تطبیق هدیه برای کمک به تسکین COVID-19 زیان

50% قانون می تواند تهدید آمیز برای افرادی که خریداری یک خانه تاریخی است که نیاز به تعمیرات و زیر سیل در ارتفاعات گفت: تیم Cabral از Cabral ساخت و ساز در ناپل.

"هنگامی که شما را به این خانه های تاریخی وجود دارد مقدار زیادی از کار" Cabral گفت. گاهی اوقات با 50% قانون شما نمی توانید تکمیل تمام پروژه های شما می خواهید در یک خانه, او گفت:.

شهر جدید قانون یک "گام بزرگ" برای حفاظت از شهر ناپل در کبرل گفت.

"وجود دارد یک فرصت را به این خانه آورد و آنها را به بهره وری انرژی و نوسازی آنها و هنوز هم حفظ این دوره از آنها آمد" او گفت:.

جاناتان Kukk از Kukk معماری و طراحی گفت: کمک گرفتن از FEMA مقررات frees تا توانایی به صرف پول در خانه.

"اگر شما را صاحب خانه یک مسیر که در آن آنها می توانند به احیای ساختار و در عین حال هنوز هم از لحاظ تاریخی کمک من فکر می کنم شما محافظت و صرفه جویی در خانه ها به جای داشتن آنها را تخریب," او گفت:.

روند تصویب

به منظور حفظ یکپارچگی تاریخی از خانه افرادی که می خواهید به معاف از 50% قانون برای نوسازی بخش از خانه خود را هنوز هم باید از طریق یک فرایند تصویب با دولت حفظ تاریخی دفتر تحت قوانین جدید ، متقاضیان ملزم به ارائه پیشنهاد پروژه ساخت و طراحی اسناد و مدارک به دفتر برای نقد و بررسی در میان سایر الزامات واجد شرایط بودن.

"آنها شده ایم بسیار خوب بسیار عادلانه" Kukk گفت: دولت ،

قبل از قانون Kragh وجود دارد گفت: یکی دیگر از فرایند است که هنوز هم در جای خود امروز برای گرفتن کل پروژه معاف از 50 درصد قانون است. این روند شامل کار با دولت حفظ تاریخی و سپس رفتن به ناپل شورای شهر نشسته به عنوان هیئت مدیره از منطقه بندی تجدید نظر برای واریانس به FEMA قوانین. او گفت که این واريانس روند به طور کلی طول می کشد حدود یک سال و نیم و محفوظ است برای پروژه های بزرگتر.

نی گفت که در قانون جدید یک صاحب خانه به دولت تایید و دریافت مجوز ساخت و ساز از شهرستان اما نیازی به رفتن را از طریق مراحل به دست آوردن واریانس که اجازه می دهد تا این روند به زمان کمتر.

Kragh کمک گرگ Kopriva از طریق فرایند طولانی برای یک پروژه نوسازی در خانه تاریخی در 15 11th Ave S ساخته شده بود که در سال 1918.

Kopriva توصیف این فرایند به عنوان "بسیار دشوار" و "بسیار گران است."

بیشتر: چهار مصنوعی صدف صخره ساخته شود در راک کریک در ناپل

بیشتر: Beachgoers لذت بردن از هوای گرم و آفتابی آب و هوا در ناپل

او خریداری خانه حدود دو سال پیش بود که آن را در "کنيا." این پروژه که یک سال دیگر به در ساخت و ساز شامل آوردن کل ساختار برگشت به چگونه آن را هنگامی که آن را در سال 1918 و با اضافه کردن مربع به ساختار اصلی.

Kopriva گفت که این مهم برای برخی از این خانه های به دست نخورده باقی بماند و برای صاحبان به دنبال گزینه های به نگه داشتن آنها را زمانی که آنها قادر است.

"من فکر می کنم آن را وحشتناک برای دیدن این خانه های قدیمی پاره کردن" او گفت:. "هنگامی که شما نابود کردن تمام خانه های قدیمی و سعی کنید به جمع آوری آنها را به تلاش برای مطابقت با FEMA مقررات شخصیت یک محله, شخصیت خود را از شهر می شود و انحطاط را در روند ... این سوختگی در این شهر و آن سخت است برای لذت بردن از جذابیت های قدیمی, خانه تاریخی هنگامی که آن را نشسته در کنار یک هیولا جدید خانه نشسته از 16 فوت بالاتر از سطح دریا."

کارن Van Arsdale برتر Sotheby بین المللی دارایی غیر منقول عامل که دارای چندین خواص تاریخی اظهار داشت که "متاسفانه" او دیده می شود بسیاری از خانه ها با بولدوزر تخریب به عنوان یک نتیجه از 50% قانون در طول سال.

"پس از رهایی از 50% قانون باعث می شود یک تفاوت بزرگ در حال قادر به ذخیره این فوق العاده تاریخی, ساختار," او گفت:. "وجود دارد نه به اندازه کافی بودجه و ارزیابی در خانه های موجود برای حفظ آنها بدون این کمک."

Van Arsdale ذکر شده یک خانه, شناخته شده به عنوان Sagamore خانه ساخته شده در سال 1895 در اواخر سال گذشته. خانه ساخته شده توسط ناپل برای اولین بار در املاک و مستغلات حرفه ای بود و بعد از آن خریداری شده در ماه مارس به بیش از 4 میلیون دلار است و نه حال خراب با توجه به Van Arsdale.

با این حال او گفت که همیشه آنچه او شنیده از خریداران در گذشته است. برخی از متقاضیان خانه در طول سال گفت: می خواستم برای سرگرم نگه داشتن برخی از خانه ها اما به این نتیجه رسید که آن را نه فقط از نظر مالی قابل دوام.

"دست خود را بسته بود و آنها نا امید شدند چرا که آنها را از سقوط در عشق با ساختارهای اما نه قادر به انجام نوسازی," او گفت:.

"زمین ارزش بدست گرانبها در مرکز شهر قدیمی ناپل که این امر فشار زیادی بر روی این ساختارها به خوب موجود طرح طبقه و سازه ها شده اند به خوبی حفظ شده در طول سال به منظور توجیه نگه داشتن آنها را," او اضافه شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب