انتظار سربازان ارتش در دادگاه براده به حذف متخلف مستاجرها پس از اخراج مهلت قانونی به پایان می رسد

ملیسا E. Holsman Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 8:07 PM EDT مارس 16 سال 2020یک مهلت قانونی برای اخراج طول CO

توسط ABTINNEWS در 28 اردیبهشت 1399

یک مهلت قانونی برای اخراج طول COVID-19 همه گیر را متوقف کرده است و صاحبخانه از بین بردن مستاجران از اموال خود را اما که می تواند تغییر در اوایل ماه ژوئن است.

فرماندار فلوریدا ران DeSantis به حالت تعلیق وام مسکن سلب حق مالکیت و اخراج در مارس 3 برای 45 روز به دلیل COVID-19 مشکلات مالی. در روز پنج شنبه او امضا منظور گسترش مهلت قانونی تا تاریخ 2 ژوئن.

بیشتر: نگران پرداخت اجاره ؟ آنچه متحده در حال انجام و عدم انجام به کمک در طول همه گیر

حتی پس از توقف به پایان می رسد صاحبخانه به دنبال قانونی اخراج مستاجران باید صبر کنید تا زمانی که یک قاضی کمک یک حکم اختیار را می دهد که صاحبان اموال حق را به اموال خود را پس از 24 ساعت متوجه.

دادگاه عالی فلوریدا صادر کرد و چند اضطراری سفارشات مهار همه اما ضروری دادگاه به حالت تعلیق مورد نیاز برای کارمندان به موضوع writs از اختیار تا مارس 29. که شامل اخراج ظ قبل از همه گیر آغاز شد.

19th قضایی مدار اداری منظور نیز لغو فرد غیر ضروری توابع از طریق مه 29 برای مارتین سنت لوسی رودخانه هند و اوکیچوبی شهرستانهای استان است.

دادگاه عالی ایالت دارای نشانه های آن ممکن است این مهلت ممکن است تمدید شود گذشته, مارس 29.

مرتبط: بیشتر فلوریدا نمی توانیم اجاره; رژیم صهیونیستی. ران DeSantis به نظر می رسد به آن را دریافت

برخی از گنج ساحل املاک و مستغلات کارشناسان گمان وجود خواهد داشت فوری هجوم اخراج براده هنگامی که دادگاه شروع اعطای writs از در اختیار داشتن و احتمالا بزرگتر خرید اینترنتی در ماه های آینده.

"حدس من این است که ما تعداد بالا در هنگام اخراج مجاز دوباره برای جبران از دست رفته آنهایی که در ماه مارس آوریل و مه به علاوه مردمی که نمی تواند پرداخت اجاره خود را به دلیل از دست دادن شغل و گفت:" جفری میلر یک مدیر اجرایی, مدیر اموال با مدیریت متخصصان در پورت سنت لوسی.

میلر یک کارگزار و معاون رئیس جمهور از سنت لوسی شهرستان صاحبخانه انجمن گفت و مشتریان آنها نشان – تجاری و مسکونی با صاحبان املاک – واکنش نشان داد و با ترس هنگامی که DeSantis دستور اخراج توقف.

"آنها می ترسند تمام راه را در اطراف آنها می ترسم در مورد خود شغل" میلر گفت. "آنها خود را وام مسکن به پرداخت و البته قصد ندارم به هر گونه کمک مالی برای صاحبخانه برای هر دو مسکونی و یا تجاری; آنها واقعا خود به خود."

چند محلی صاحبخانه شدن شروع به سر در روند قانونی پرونده نشان می دهد با پر کردن کاغذ بازی برای شروع مشفق موارد است. کارمندان در حال پردازش شکایت به دادگاه از سیستم برای پیگیری براده و جلوگیری از پتانسیل راش در براده پس از مهلت قانونی به پایان می رسد.

"ما را پذیرفته اند براده اما هیچ اقدامی ساخته شده اند در این موارد و در عین حال گفت:" جوزف آبرو سخنگوی سنت لوسی County Clerk از مدار دادگاه جو اسمیت.

ورو بیچ صاحبخانه کن Skuba صاحب Skuba جنوب شرقی املاک گفت: تا کنون تنها یکی از نزدیک به 50 تجاری مستاجران در رودخانه هند و سنت لوسی شهرستانهای شده است قادر به پرداخت اجاره.

صاحب یک سباستین سالن مو پرداخت آوریل اجاره, او گفت:, اما کسب و کار بسته بود تنها چند روز بعد.

"سالن مو آنها به طور کامل از کسب و کار بنابراین من بخشید که اجاره دلیل این است که هیچ گسل از خود را" Skuba گفت. "آن را مانند آنها در خانه مانده و نمی آمد به کار می کنند."

سالن بازگشایی شد و Skuba گفت که او خوش شانس است او می تواند کمک به کسب و کار در طول یک زمان دشوار است.

"شما نمی توانید خون از سنگ," او گفت:. "اگر آنها نمی تواند به کار آنها نمی توانند پرداخت اجاره. و اگر من در یک موقعیت که در آن من می توانید اجازه دهید آنها را اسلاید به من اجازه دهید آنها را اسلاید."

اخراج شاقول

در Treasure Coast, اخراج سوابق نشان می دهد تعدادی از براده کاهش یافته است به طور قابل توجهی در ماه آوریل در مقایسه با پنج ماه است. سنت لوسی شهرستان به طور متوسط حدود 153 اخراج براده در این دوره اما ثبت 18 ماه گذشته است.

در همان زمان مارتین و رودخانه شهرستان به طور متوسط حدود 30 تا 35 اخراج در هر ماه اما ثبت شده کمتر از 10 در ماه آوریل است.

. برای مستاجران رو اخراج که نمی توانیم به مشورت یک وکیل نوار فلوریدا به طور موقت گسترش آن فلوریدا حقوقی رایگان پرسش و پاسخ آنلاین حقوقی درمانگاه است که کمک می کند تا بازی های کم درآمد فلوریدا با وکلای مدافع که می توانید پاسخ اولیه سوالات حقوقی در مورد مالک/مستاجر مسائل و سلب حق اقامه دعوی بیکاری و ورشکستگی.

استوارت دادستان Ron Rowars که سابقه تماس از نوار رایگان آنلاین برنامه گفت: "و بعد فورا رفت واز استعلام از مستاجر یا صاحبخانه فرسایش در مورد اخراج. اما او در صحبت به محلی صاحبخانه که در حال کار با مستاجرها برای جلوگیری از اخراج.

"آنها در حال تلاش برای کار با مستاجران به صرف اجاره, اما حداقل آنها را به پرداخت بخشی اجاره خود را پرداخت آب و برق و در عوض آنها را تمدید اجاره نامه خود را و اجازه دهید آنها را آن را در عقب پایان" Rowars گفت. "از طرف دیگر است که به عنوان مهم به صاحبخانه صحبت کردن به بانک ها ... به کار با آنها. چرا که در این روز و سن بسیاری از صاحبخانه اجرای بسیار تنگ حاشیه. آن را بسیار سودآور و شما باید قادر به پرداخت وام مسکن خود را بیمه و مالیات بر املاک."

COVID-19: اخراج در مکث اما برخی از صاحبخانه ها هنوز هم می خواهید خود را به مستاجران

ورو بیچ وکیل اردن Lulich که اغلب نشان دهنده صاحبخانه مستاجر در اختلافات گفت: صاحبان املاک در تماس هستند و به دنبال حذف عدم پرداخت مستاجران.

"آنها در حال تلاش برای این کار با مستاجران خود را به طور مستقیم اما من فرض می کنم که پس از این مهلت قانونی برداشته شده است ما را ببینید هجوم موارد" Lulich گفت. "مردم شده اند و تمایلی به حتی شروع روند اخراج با همه چیز که در جریان است."

او توصیه می کند صاحبخانه به کار با مستاجر اول قبل از تبدیل شدن به دادگاه است.

هنوز Lulich گفت: همیشه وجود خواهد داشت شرایط "است که در آن مردم نمی پرداخت, پاسخ نمی دهند و واقعا امکان استفاده از وضعیت" صاحبخانه مجبور به اخراج و بازگشت اموال خود را.

متخلف مستاجرها

مستاجران در تلاش برای پرداخت اجاره باید اقدام اولیه Lulich گفت: با وجود توقف.

Coronavirus فلوریدا: پورت سنت لوسی ایجاد, اجاره, وام مسکن-برنامه های امداد برای ساکنان نهفته COVID-19

هیچ چیز در دولت و یا دستور دادگاه را فراهم می کند اجاره بخشش در طول همه گیر پرداخت است که هنوز هم به دلیل روزی و صاحبخانه می تواند حرکت کند به اخراج یک بار ساعت ری استارت.

میلر هم تاکید کرد مستاجران باید به دنبال نرمی به عنوان به زودی به عنوان آنها مشکل است. چون با جریان قوی در بازار اجاره گفت: صاحبخانه نمی خواهد که مشکل پیدا کردن مستاجر جدید.

ارتباطات حیاتی میلر گفت.

بیشتر: St. Lucie شهرستان به دنبال کمک به مستاجرها صاحبخانه نهفته COVID-19

"بنابراین شاید مستاجران فعلی با داشتن مسائل و یا کار در یک صنعت است که تعطیل است, اما وجود دارد مقدار زیادی از تقاضا در حال حاضر به صورت تک خانواده اجاره," او گفت:.

او پیش بینی کرد در ابتدا کسب و کارهای تجاری ممکن است در صورت اخراج در تعداد بیشتری از ساکنان به دلیل طولانی خاموش اما این تغییر می تواند در ماه های آینده.

"ما نگران این تابستان و پاییز به عنوان محرک چک پوشیدن بیکاری اجرا می شود – اگر شما حتی آن را کردم – بسیاری از مستاجران ما هنوز در انتظار بررسی" میلر گفت. "بسیاری از مردم ساخته شده است تا پس انداز اما آنها در حال سوختن را از طریق آن."

میلر راهنمایی برای صاحبخانه:

  • آموزش در مورد اخراج قوانین و مستاجر حقوق نمی توانیم هر چیزی را
  • مشورت با یک وکیل املاک و مستغلات در شهرستان که در آن شما خود را املاک و گوش دادن به توصیه های
  • خلاق با مستاجران خود و باز به ایده های
  • اگر اخراج باید ثبت نظر به دنبال کمک از یک وکیل یا مدیر اموال
  • متفکر و درک

راهنمایی برای مستاجران:

  • درک خود را اجاره تعهد و سعی کنید به ماندن در حال حاضر
  • تماس با صاحبخانه خود و پرداخت آنچه شما می توانید
  • برای ساکنان سنت لوسی شهرستان پورت سنت لوسی و شهرستان فورت پیرس دنبال مسکن تسکین کمک های مالی ارائه شده به خانواده های واجد شرایط
  • اگر شما باید حرکت را تلاش برای بازسازی

بیشتر: فورت پیرس ساکنان کسب و کارهای کوچک از نظر مالی صدمه دیده است می توانید دنبال کمک از برنامه های شهرستان

ملیسا E. Holsman است که در امور حقوقی خبرنگار TCpalm و گنج ساحل روزنامه ها و نویسنده ها و شرکت میزبان از شرایط نامشخص یک جنایت واقعی پادکست. برای در عمق منحصر به فرد و شکستن امور حقوقی پوشش مطمئن باشید برای عضویت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن