"شیطان در جسم': جنایت کار محکوم بازداشت 'قتل عام' از 3 فلوریدا دوستان در سفر ماهیگیری

سوزی Schottelkotte این (لیکلند فلوریدا.) لجرمنتشر شده 2:21 PM EDT Jul 23, 2020فلوریدا, فلوریدا. – یک ملاقات ات

توسط ABTINNEWS در 3 مرداد 1399

فلوریدا, فلوریدا. – یک ملاقات اتفاقی در یک فروشگاه دلار آخرین شب جمعه منجر به تیراندازی و میر دقیقه بعد از سه دوست است که می خواهم به ملاقات رفتن به ماهیگیری Polk County Sheriff Grady جاد گفت. دریاچه ولز مرد دستگیر شد قتل.

تونی "T. J." Lee Wiggins, 26 متهم به ضرب تیراندازی براندون رولینز 27 و دوستان خود Keven Springfield 30 و Damion Tillman, 30.

Wiggins برادر " ویلیام "رابرت" Wiggins, 21 و مریم Whittemore, 27 بودند نیز بازداشت و به اتهام سه فقره لوازم جانبی به قتل و یک تعداد از دستکاری با شواهد.

محققان مرتبط پوسته پوسته موجود در صحنه را به یک تفنگ دستی کشف شده در Wiggins' camper دوشنبه.

کارآگاهان دریافتند ردیابی شواهد از خون در یک کامیون Wiggins سوار شد و آن را در حال پردازش است.

فلوریدا جامعه سوگوار: سه کشته در 'قتل عام' در سفر ماهیگیری

با توجه به تحقیقات مقدماتی, Wiggins, در لحظات قبل از او گفته اخراج متهم Springfield یک مکانیک فروش موتور از کامیون خود را.

"برای این که این قتل عام سه جوان مردان, 23, 27 و 30 در راه خود را به ماهیگیری در یک شب جمعه در Frostproof (فلوریدا)?" جاد گفت: نمایش Wiggins,' عکس در طول روز چهارشنبه در کنفرانس خبری. "این روده غم انگیز. این است که شیطان در جسم."

جاد گفت: Wiggins برادران و Whittemore رفت و به منطقه ای که در آن رولینز اسپرینگفیلد و Tillman داشت و پس از رابرت Wiggins شنید Tillman بگویید یک کارمند در یک Dollar General او نشست اسپرینگفیلد به انجام برخی از ماهیگیری.

پس از ویگینز رو به صحنه کشید یک تفنگ دستی و متهم Springfield با توجه به جاد. اسپرینگفیلد و رولینز وارد شده بود در همان کامیون. Wiggins آمار اسپرینگفیلد قبل از او شروع به شلیک به او و رولینز جاد گفت: توصیف Wiggins به عنوان "خارج از کنترل است."

کلانتر: 3 دوستان در سفر ماهیگیری و کشته شدن 'قتل عام'

Wiggins اخراج نه تن به 10 عکس در اسپرینگفیلد و رولینز جاد گفت.

Tillman سعی در دخالت گفتن Wiggins به "قرار دادن تفنگ دور" جاد گفت. Wiggins گفته شات Tillman و دستور برادر خود را به کمک به او قرار داده Tillman بدن در پشت یکی از کامیون ها.

پس از خروج از صحنه Wiggins برادران و Whittemore سوار به یک رستوران مک دونالد.

"در حالی که آنها در حال ایستاده در خط و یا در خط در درایو از طریق آن بسیار آرام" جاد گفت. "T. J. سادگی می گوید: 'ما وجود ندارد' و این است که تمام مکالمات آنها را به اعتراف به. ما این باور وجود دارد بیش از آن است."

کارآگاهان گفته شد که رابرت ویگینز در زمان قرض گرفته شده کامیون آنها استفاده می شود که شب و تمیز آن را.

فلوریدا COVID-19 پاسخ: چه مشکلی پیش آمد ؟ زمان تست گردشگری و سیگنال های مختلط

Wiggins جنایت کار محکوم دستگیر شد دوشنبه پس از کارآگاهان اعدام یک حکم جستجو در تریلر سفر و کشف یک انبار سلاح گرم.

شب از تیراندازی رولینز به نام پدرش سیریل می گویند او نیاز به کمک. جاد گفت که او به نام قبل از تیراندازی آغاز شد. توسط کریل رولینز وجود دارد پسرش را به شدت زخمی شد و پس از صحبت با او برای لحظه بزرگتر رولینز چپ به برای کمک تماس بگیرید چرا که او تا به حال سمت چپ تلفن همراه خود را در خانه.

جاد گفت: برخی از سوال که چرا رولینز استفاده نمی کند فرزند خود تلفن همراه.

"پسر خود را از روی گوشی افتاده بود پایین داخل کامیون," او گفت:, "و او در وحشت و ترس او را نمی بینم هر تلفن همراه. او فقط می دانست که سه پسر و خود پسر بودند به ضرب گلوله به قطعات و او برای کمک به, که همه او نیاز به انجام است."

دنبال سوزی Schottelkotte در توییتر @southpolkscene.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن