'همه می دانستند که او را دوست داشت او را": راد میراث حمل در سابق بازیکنان و مربیان

اتان هانسون ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 11:00 AM EDT May 15, 2020دره مرکزی دبیرستان سافتبال پارچ Raegan Breedlov

توسط ABTINNEWS در 27 فروردین 1399

دره مرکزی دبیرستان سافتبال پارچ Raegan Breedlove به خاطر گذراندن تابستان در او مربی شیدا راد در شاستا لیک.

او نشان می دهد صحنه به عنوان پر جنب و جوش با بوی درخت و حوض آب و آب دهان بوی کبابی مرغ در راد حیاط خلوت.

"آن را به بهترین مرغ و همه ما را به خوردن پوست" Breedlove به یاد می آورد. "خیلی خوب بود و تنها چیزی که شما واقعا می تواند توصیف نیست مگر اینکه شما آن را به حال."

آن را در طول این زمان که Breedlove را برای پیوند با سختی اما نرم-صحبت دیرین California Highway Patrol افسر که صرف 10 سال به عنوان مربی تیم سافت بال در دره مرکزی.

راد گذشت 3 مارس پس از دو سال مبارزه با سرطان تنها چند ساعت پس از شاهین برنده اولین بازی فصل در برابر تثلیث. جشن زندگی برای افسر سابق قرار بود ماه گذشته برگزار شد در دره مرکزی بدنسازی اما در حال حاضر این مجموعه برای تاریخ بعد با توجه به کروناویروس بیماری همه گیر.

راد مربیگری و درس از طریق ادامه Breedlove که او را در کلاس هفتم در لیگ رویاهای در ردینگ. راد تماشا Breedlove زمین و شیفته او چگونه تحت سلطه hitters بودند که در مدرسه بالا است.

آن بود که در آن نقطه راد پرسید: Breedlove بود که در کلاس هفتم در آن زمان برای پیوستن به مدرسه خود را بالا باشگاه softball team. او شروع به چهره ورزشکاران که سریع تر و قوی تر و مسن تر است.

راد به Breedlove لقب "کودک طلایی" به دلیل نبوی اعتقاد است که او را در رسیدن به ستاره شدن در ورزش است.

مشاوره و آموزش می کردند تا به انتظارات با تبدیل شدن به یک شعله پرتاب پارچ که سرعت می رسد بالا 60s (معادل زمان واکنش از دیدن 89 mph fastball در بیس بال) و ورود به دانشگاه اورگان است.

راد به بازنشستگی در پایان فصل بهار به دنبال مشاوره و آموزش و تماشای بازی های او در اورگان. سختی veteran که تا به حال کار کرده و CHP در Tehama County تلاش برای مربی و حضور در بازی. مشاوره و آموزش پدر جف بود, به گام برای راد.

"یکی از سخت ترین چیزهایی بود که داشتن تعداد زیادی از دانشجویان و رشته در تیم و من تا به حال قوی برای آنها" Breedlove گفت. "از آن زمان تلفات زیادی در من نمی دانستند که او را تقویت اعتماد به نفس من یا به من بگویید چه کار من اشتباه. زمانی که او بود به خوبی انجام می دهند و او در بیمارستان بود ما خواهد متن و او را به سوال بپرسید. آن سخت بود یک بار او گذشت که نمی توانند به او بگویید در مورد بازی."

ورزش: Redding.com نورد ورزشی وبلاگ: ببینید که محلی بسکتبال ستاره های ساخته شده در تمام بخش شمالی تیم

راد شروع مربیگری در دره مرکزی در سال 2010. فصل قبل دیدم شاهین مبارزه در پایان با یک 4-19 رکورد کلی در حالی که عدم برنده شدن در یک بازی لیگ.

برنامه شروع به تغییر زمانی که راد و دستیار مربی دارل Imhof سرمایه گذاری پول خود را به بازسازی این زمینه و dugouts. در دو فصل راد مرکزی کمک کرد ولی به 15-12 رکورد این تیم اولین پیروزی فصل است.

حتی پس از این که اولین برنده فصل راد و Imhoff سخت کار می کرد برای پیدا کردن جای پای محکم. دره مرکزی به پایان رسید با از دست دادن سوابق در سه نفر از آن چهار فصل تحت راد از جمله 2-20 رکورد در سال 2014 که شامل یکی دیگر از winless رکورد در لیگ.

"که سال اول بود و ما نمی برنده شدن در یک بازی است که فصل اول" Imhoff گفت. "ما را به راه رفتن کردن زمینه تفکر" چه ما خودمان را به? و ما فقط آن را نگه داشته است. ما سخت کار می کرد و شروع به برنده شدن برخی از بازی ها."

شاهین در نهایت شروع به گرفتن زیر سال, برنده 26 بازی در سال 2015 و نمره سه-بازی رفت و برگشت بیش از رقیب اندرسون. بازیکن سابق دوروتی Graunstadt یکی از چهار سال اول که تاول توپ را در سراسر زمین ضربه .349 با 28 بازدید 10 RBIs و اجرا خانه.

شتاب شروع به تغییر و مرکزی دره شروع به کوبیدن تیم آن را از دست داده اند در گذشته است.

"من فقط به یاد داشته باشید که در سال اول چقدر سفت بود فوق العاده خوب برای ما و او به ارمغان آورد همه ما دانشجویان سال اول و مطمئن شد که همه دختران دیگر شد خوب به ما" Graunstadt گفت.

برنده بازی شد تنها بخش کوچکی از آنچه ساخته راد عزیز در شاستا لیک. او یک دوست و یک مربی. راد مطمئن ساخته شده است که هیچ بازیکن رفت و بدون تجهیزات مناسب و او را انجام می دهد نشانه قدردانی است. او را بدون درخواست برای بازپرداخت.

ورزش در میان همه گیر: سیمپسون بیس بال ادویه در رویای فصل با وجود اینکه برش های کوتاه با کروناویروس

"من به یاد داشته باشید من حتی نمی تواند پرداخت ثبت نام خودرو," Graunstadt به یاد می آورد. "من حتی بازی سافتبال در آن زمان بود و من از مدرسه پس از فقط فارغ التحصیل (از مدرسه). او فقط به من یک 100 دلاری و این در حالی است که این نوع از شخص او بود. او خیلی مهربان بود و همه می دانستند که او را دوست داشت."

راد در حال حاضر گذشت اما آنچه باقی می ماند از روح خود در او گنجانده شده است در ماهواره riseballs که Breedlove پرتاب انعطاف پذیری Graunstadt که در حال کار و مشاغل متعدد در حالی که برنامه ریزی بازگشت به دانشگاه و در Imhof که قرار بود بازنشسته با او.

"ما نیست فقط مربیان" Imhoff گفت. "ما مربیان و ما مشاوران. دختران می دانستند که آنها می تواند به سفت برای مشاوره و ما همیشه صحبت کردن با آنها در مورد آنچه در آن طول می کشد برای زنده ماندن در جهان واقعی است. او همیشه وجود دارد."

اتان هانسون برای آغاز به کار ردینگ رکورد افکن پس از چهار سال با لس آنجلس اخبار روزانه به عنوان یک مترجم آزاد است. خود را پوشش شامل کار NCAA مسابقات بسکتبال زنان در ساوث بند ایندیانا و نوشتن در مورد St. Louis Rams' حرکت به لس آنجلس با شهرستان ونتورا ستاره. او شروع به کار خود را به عنوان یک play-by-play برای پخش لا پیرس کالج از 2011-2017. او را دنبال کنید در توییتر @EthanAHanson_RS.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن