هر کمی کمک می کند': اینجا چه ردینگ را $37.5 M اقتصادی بسته امداد انجام خواهد شد

دیوید Benda ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 9:00 PM EDT Apr 23, 2020دلار 37.5 میلیون بسته محرک اقتصادی ردینگ تایید ا

توسط ABTINNEWS در 5 اردیبهشت 1399

دلار 37.5 میلیون بسته محرک اقتصادی ردینگ تایید اوایل این هفته ارائه خواهد شد بسیار مورد نیاز شغل به اقتصاد محلی شهردار آدم McElvain گفت: در طول پنج شنبه در کنفرانس مطبوعاتی در تالار شهر.

این شهر طرح محرک شامل چندین اقدامات بزرگترین از آنها 20 میلیون دلار در پروژه های بهره شهرستان از طریق محلی پیمانکاری مناقصه.

شهرستان برآورد شده برای دیدن سود معادل 328 مشاغل و 30 میلیون دلار

این Shasta County توسعه اقتصادی شرکت تخمین می زند که این شهر را به طور مستقیم بهره مند برابر با 328 مشاغل و 30 میلیون دلار از تاثیر اقتصادی به عنوان نتیجه از این پروژه ها است.

McElvain گفت: هدف این است که به نگه داشتن آن دسته از پروژه های نسبتا کوچک به طوری که کسب و کارهای محلی "را بهترین فرصت برای انجام این کار است."

آن McElvain و معاون شهردار ارین Resner که به هماهنگی تلاش ها برای مد بسته امداد برای کمک به پاسخگویی به نیازهای کسب و کار.

McElvain خواسته Resner به شکل یک کسب و کار مشاوره نیروی کار به جمع آوری اطلاعات در مورد چگونه همه گیر شد و مؤثر در بخش های مختلف جامعه کسب و کار به منظور توسعه راه حل های.

Resner گفت: وظیفه نیروی کار تمام نشده است.

"این گروه ادامه خواهد داد برای پاسخگویی به طوری که این شهرستان می تواند بهترین تصمیم گیری است که ما را پشتیبانی کسب و کارهای محلی و سوق دادن اقتصاد ما رو به جلو" Resner گفت: پنج شنبه.

ردینگ اتاق بازرگانی رئیس جمهور جیک Mangas کمک Resner هم قرار دادن نیروی کار.

Mangas گفت: بسیاری از کسب و کارهای محلی در حال مبارزه هستند و مشتاق به دیدن اقتصاد بازگشایی بنابراین این شهر $37.5 میلیون امداد بسته می تواند کمک به آنها برای زنده ماندن.

"آنچه که ما شاهد در سطح محلی است برای رفتن به تکمیل آن (فدرال محرک) و برنامه های آن را در دسته من می گویند که هر کمی شمارش" Mangas گفت: از ردینگ اقتصادی طرح پاسخ که شورای شهر تصویب سه شنبه.

Mangas بود که در کنفرانس مطبوعاتی گفت که او نمی داند که چگونه بسیاری از کسب و کار در آستانه بسته شدن است.

"من دیده ام نظرسنجی ها از دیگر بخش هایی از شمال کشور است که نشان داد مردم لازم نیست مقدار زیادی از پول کنار گذاشته برای روز بارانی بودجه و البته آن را ریختن در حال حاضر در کسب و کارهای کوچک" Mangas گفت.

ردینگ برق مشتریان به 200 دلار اعتبار در لوایح

مشتریان از ردینگ ابزار برقی را ببینید کمک های مالی در قالب 200 دلار اعتبار در REU صورتحساب است که باید در آمده است. ساکنان ثبت نام در REU کم درآمد انرژی مسکونی برنامه تخفیف خواهد اضافی دریافت 300 دلار اعتبار در صورتحساب به صورت ترکیبی 500 دلار در پس انداز.

این 200 دلار تخفیف به تنهایی به معنی 9 میلیون دلار تزریق به اقتصاد محلی McElvain گفت که او امیدوار است که ساکنان که می توانیم با استفاده از ابزار اعتباری کمک خواهد کرد که حمایت از کسب و کارهای محلی.

REU در حال حاضر اجازه می دهد تا مشتریان مسکونی به تسلیم خود پرداخت و ایا قسطی قبض که در گذشته به دلیل. محرک اقتصادی را گسترش خواهد داد که برنامه ای برای مشتریان تجاری McElvain گفت که بدان معنی است که تجار می توانید نگه داشتن پول بیشتر در جیب خود در میان COVID-19 بیماری همه گیر.

"ما جامعه کسب و کار موفقیت این است که همه ما موفقیت" McElvain گفت.

گفت: Mangas کسب و کار داشتن توانایی به تاخیر ابزار پرداخت: "این را به ایجاد یک تفاوت بزرگ به خصوص برای کسب و کار که در حال بالا و مصرف کنندگان انرژی به صورت محلی."

Mangas همچنین نشستن در Shasta County گروه مشورتی که با محلی مقامات بهداشت در یک برنامه برای بازگشایی شمالی اقتصاد دولتی است.

"نقش من با (شهرستان) کمیته مشورتی خواهد بود برای تشکیل یک گروه از مردم کسب و کار است که نشان دهنده بسیاری از صنایع مختلف و شروع به آمده تا با راهنمایی هایی برای کسانی که گسترده صنایع است که می تواند توصیه می شود برای ما محلی مقامات بهداشت عمومی برای در نظر گرفتن" Mangas گفت.

دیوید Benda را پوشش می دهد کسب و کار و توسعه و هر چیز دیگری که می آید تا برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه در ردینگ. او همچنین می نویسد: هفته نامه "وزوز در خیابان" ستون. او بخشی از یک تیم اختصاصی خبرنگاران گفت که بررسی تخلف پوشش اخبار و بگویید دیگر داستان در مورد جامعه خود را. رسیدن به او را در توییتر @DavidBenda_RS یا از طریق تلفن در 1-530-225-8219. برای حمایت و حفظ این کار لطفا با عضویت در امروز.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن