حکومت اضطراری رایگان خواهد برخی از زندانیان در زندان شهرستان شاستا

Mike Chapman ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 9:00 صبح به وقت شرق آمریکا May 11, 2020جدید ایالت قوانین را مجبور Shast

توسط ABTINNEWS در 23 فروردین 1399

جدید ایالت قوانین را مجبور Shasta County, زندان آزادی به 39 زندانی به عنوان یک اقدام بهداشت در پاسخ به کوروناویروس.

این حکومت اضطراری برای کاهش تعداد زندانیان در زندان ها به تصویب رسید دوشنبه توسط دولت عدلی و قضایی شورای. برخی از زندانیان را به رایگان به این دلیل که فرمان را کاهش می دهد و با قرار وثیقه به $0 برای بسیاری از جنحه و سطح پایین جرائم.

Shasta County Superior Court باید اجرای موقت اورژانس وثیقه برنامه 5 p. m. روز شنبه برای کسانی که دستگیر شده و در بازداشت پیش از محاکمه.

Shasta County Sheriff اریک Magrini روز جمعه گفت او خوشحال و با نظم است که او گفت: "مجبور بودن بر ما."

"ما در حال کار به تلاش برای کاهش این لیست (زندانیان) و ایجاد حرکت در آن است که ما احساس نمی خوب خواهد بود داوطلبان منتشر خواهد شد" Magrini گفت: در صبح روز جمعه coronavirus اخبار توجیهی انجام شده توسط دپارتمان سلامت و خدمات انسانی سازمان است.

"من هیچ نمی دانم خوب داوطلبان منتشر خواهد شد اگر جملات خود را در حال انتظار" او گفت:.

Magrini گفت کلانتر دفتر کار با دادگاه منطقه دفتر دادستان و مدافع عمومی را چگونه صفر وثیقه خواهد به طور بالقوه تحت تاثیر قرار 39 زندانیان.

روز دوشنبه از زندان آزاد شده است در بالای 39 زندانیان که در حال ارسال به Shasta County, از دولت در زندان به سیستم داده شود مشروط از طریق پست-اطلاعیه انجمن نظارت. این حرکت نیز در حال ساخته شده به منظور کاهش ممکن است گسترش از coronavirus در سیستم زندان.

بیشتر: Coronavirus و آتش: ادارات به دنبال 'بسیار به شدت در ایمنی در بیماری همه گیر

"این است که همه در حال رفتن به یک تاثیر قابل توجهی در جامعه ما" Magrini گفت.

زندان زندانیان را تحت پوشش قرار نمی تحت صفر قرار وثیقه شامل خشونت مجرمین و کسانی که دستگیر شده و به جرایم جنسی و خشونت خانگی جرم. نیز معاف هستند کسانی که با سفارش محدود نقض و برخی از تفنگ جرائم.

یکی دیگر از حکومت اضطراری اجازه می دهد تا برگزاری دادگاه قضایی و دادگاه های دیگر عملیات از راه دور با استفاده از نهفته به عنوان طولانی به عنوان متهمان رضایت در پرونده کیفری.

این Shasta County دفتر دادستان منطقه ارسال شده یک عکس در آن Facebook صفحه: جمعه نشان arraignments محل مصرف با استفاده از ویدئو.

اقدامات مطابق با رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom را coronavirus بهداشت بخشنامه در حالی که دادگاه عملکرد سیستم به عنوان یک ضروری خدمات به عنوان آن را فراهم می کند به دلیل روند و دسترسی به عدالت قضایی شورای اسلامی می گوید.

"ما در این نقطه واقعا با هیچ راهنمایی در تاریخچه یا سابقه" رئیس دادگستری تنی Cantil-Sakauye صندلی شورا گفت: در آزادی مطبوعات.

"و می گویند که وجود دارد این است که هیچ راهکار ناخالص کتمان حقیقت از این وضعیت است. در حال توسعه این قوانین ما گوش به پیشنهادات از سیستم قضایی ما شرکای عمومی و دادگاه و ما تا حد زیادی قدردانی از همه ورودی," او گفت:.

بیشتر: ردینگ اخبار خلاصه: شهرستان ترینیتی مرد مرده در رودخانه ساکرامنتو; پلیس بررسی

بیشتر: هجوم تماس از کالیفرنیا ماهیگیران تفننی تعطیل جلسه اضطراری در ماهیگیری

Mike Chapman یک عکاس خبری برای ثبت افکن در ردینگ, کالیفرنیا. او روزنامه حرفه ای دهانه وایریکا و ابراز پیروزی از اکتشاف در شمال کالیفرنیا و واشینگتن بشویید. او را دنبال کنید در توییتر @mikechapman_RS. مشترک شدن در امروز!



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن