اورژانس جعبه مواد غذایی توزیع پنج شنبه در سباستین Fellsmere

جانت Begley ویژه به TCPalm.comمنتشر شده 12:05 PM EDT مه 5 سال 2020INDIAN RIVER COUNTY — اورژانس جعبه مواد غذای

توسط ABTINNEWS در 17 اردیبهشت 1399

INDIAN RIVER COUNTY — اورژانس جعبه مواد غذایی توزیع شده است مجموعه ای برای سباستین و Fellsmere مارس 7.

گنج ساحل سلامت جامعه همراه با گنج ساحل غذا بانک هماهنگی توزیع مواد غذایی از 10 صبح تا ظهر در ساحل گنجینه سلامت جامعه در سباستین 13505 آمریکا 1 در Publix پلازا در گوشه ای از Roseland جاده; و از 1 تا 3 بعد از ظهر در ساحل گنجینه سلامت جامعه درمانگاه 12196 County Road 512 در Fellsmere.

"گنج در سواحل بانک مواد غذایی با همکاری ما در گذشته گفت:" کولت Heid جامعه روابط و توسعه مدیر گنج ساحل سلامت جامعه است. "حدود یک ماه پیش آنها را به دیدن اگر ما می تواند دست از برخی از مواد غذایی کمک های مالی به بیماران ما از طریق ما سلامت navigator برنامه است."

بیشتر: شروع کند به عنوان رستوران ها و خرده فروشان و باز کردن درب

که توزیع بیش از رفت و خیلی خوب است که دو تا سه پالت های غذایی اضطراری جعبه توزیع شد در حدود چهار روز Heid گفت. این جعبه شامل موارد اصلی مانند کره بادام زمینی و ماکارونی و کمپوت میوه و سبزیجات و سایر مواد غذایی فاسد شدنی و خوراک یک خانواده چهار نفره برای یک هفته.

گنج ساحل سلامت جامعه امیدوار پنج شنبه غذایی توزیع خواهد شد و حتی بیشتر خانواده ها شده اند که ضربه سخت کار ضرر و زیان ناشی از این بیماری همه گیر.

گنج ساحل سلامت جامعه توزیع خواهد شد سه تا چهار پالت های غذایی اضطراری جعبه پنج شنبه.

بیشتر: مواد غذایی بانک تقاضا تا 40%

"زمانی که ما خواسته بانک مواد غذایی اگر آنها تا به حال هیچ گونه کمک های مالی بیشتر ما می تواند توزیع آنها بلافاصله گفت: بله" گفت Heid. "بسیاری از مردم فقط نمی دانم چگونه آنها را از طریق دریافت و با باز کردن این برای جامعه ما امیدواریم که به ارائه بیشتر خانواده ها با کمک."

گنج در سواحل بانک مواد غذایی را فراهم می کند بیش از 100,000 وعده های غذایی در هر هفته از طریق شبکه خود را از سازمان و برنامه است و نیاز به حمایت از جامعه است.

اگر شما می خواهم برای کمک به همسایگان نیازمند در ساحل گنجینه بازدید www.StopHunger.org



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن